ΕΡΤ: Καλύψαμε το συλλαλητήριο περισσότερο από τα ιδιωτικά - Κατά λάθος γράψαμε για δεκάδες διαδηλωτές

ΕΡΤ: Καλύψαμε το συλλαλητήριο περισσότερο από τα ιδιωτικά - Κατά λάθος γράψαμε για δεκάδες διαδηλωτές

Έφτασαν στο σημείο να παίξουν πλάνα από το Βεργίνα TV, προφανώς διότι δεν κάλυψαν τη συγκέντρωση...

ΕΡΤ: Καλύψαμε το συλλαλητήριο περισσότερο από τα ιδιωτικά - Κατά λάθος γράψαμε για δεκάδες διαδηλωτές
«Τα ιδιωτικά κανάλια έδειξαν λιγότερα πλάνα από το συλλαλητήριο...». Κι όμως αυτή ήταν ούτε λίγο, ούτε πολύ η απάντηση της ΕΡΤ
για το γεγονός ότι αγνόησε χθες 300.000 ανθρώπους που διαδήλωσαν για το σκοπιανό στη Θεσσαλονίκη. Από χθες υπάρχει κύμα οργής στα social media για το γεγονός ότι η ΕΡΤ δεν έκοψε το πρόγραμμά της για να μεταδώσει το ογκωδέστερο συλλαλητήριο των τελευταίων ετών στην Ελλάδα. 

Ιδού πώς απάντησαν σήμερα από την ΕΡΤ:

«Η ΕΡΤ κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο
Κλείσιμο
, με εκτενή ρεπορτάζ που μετάδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης. Ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο».

Και δεν ήταν μόνο αυτό... Οποιος χθες έμπαινε στο site της ΕΡΤ θα έβλεπε ότι στο συλλαλητήριο συμμετείχαν δεκάδες διαδηλωτές.



Τι απάντησαν και γι αυτό; «Αυτό οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ». «Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μια ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης».

Πάντως στα social media είναι τις τελευταίες ώρες διάχυτη η δυσαρέσκεια για την «εξαφάνιση» της εντυπωσιακής μαζικότητας του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία. Για μεγάλο μέρος των σχολιαστών, η παρασιώπηση και η υποβάθμιση του γεγονότος από την κρατική τηλεόραση (αλλά και αρκετά ιδιωτικά ΜΜΕ), συνιστούσε εξόφθαλμη παραβίαση του δημοσιογραφικού καθήκοντος. Και μάλιστα από τη δημόσια ΕΡΤ, η οποία χρηματοδοτείται υποχρεωτικά από τους Έλληνες πολίτες, τους οποίους, αν μη τι άλλο, οφείλει να ενημερώνει και όχι να τους κρατά σε ένα, ύποπτης σκοπιμότητας, σκοτάδι.



Το βίντεο που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ1 το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιανουαρίου αποκάλυψε ότι τα περισσότερα από τα πλάνα του συλλαλητηρίου για την ελληνικότητα της Μακεδονίας τα οποία χρησιμοποίησε η κρατική τηλεόραση προέρχονταν από τον τηλεοπτικό σταθμό Βεργίνα TV!



Πλάνο του συλλαλητηρίου για την ελληνικότητα της Μακεδονίας που μεταδόθηκε στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων στην ΕΡΤ1 τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου. Πάνω δεξιά αναφέρεται η «Βεργίνα TV» ως η πηγή που διέθεσε το τηλεοπτικό υλικό στην κρατική τηλεόραση...



Το ρεπορτάζ που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ1 το μεσημέρι της Δευτέρας βασίστηκε σε πλάνα του Βεργίνα TV και όχι της κρατικής ΕΡΤ3 ή κάποιου άλλου τηλεοπτικού συνεργείου της κρατικής ΕΡΤ.







Ακολουθούν μερικά χαρακτηριστικά tweets:
 









































Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης