Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ο Μπουτάρης βάζει πρόστιμα σε όσους αφήνουν σκουπίδια στους δρόμους
Ο Μπουτάρης βάζει πρόστιμα σε όσους αφήνουν σκουπίδια στους δρόμους
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης επιστρατεύει επόπτες καθαριότητας, οι οποίοι σε συνεργασία με τη δημοτική αστυνομία θα επιχειρούν να κρατούν καθαρή τη Θεσσαλονίκη και να αλλάξει η νοοτροπία των κατοίκων
Την επιβολή προστίμου σε όσους πετούν σκουπίδια εκτός των κάδων απορριμμάτων, αφήνουν ογκώδη αντικείμενα στα πεζοδρόμια και ρυπαίνουν δημόσιους χώρους με γκράφιτι, συνθήματα κι αφίσες σχεδιάζει η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η εικόνα της καθαριότητας στην πόλη.
Για τον λόγο αυτό επιστρατεύονται εκ νέου οι επόπτες καθαριότητας, οι οποίοι σε συνεργασία με τη δημοτική αστυνομία θα επιχειρούν να κρατούν καθαρή τη Θεσσαλονίκη και να αλλάξει η νοοτροπία των κατοίκων. Το θέμα θα συζητηθεί τη Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και θα τεθεί προς έγκριση.
Σύμφωνα με τον κανονισμό καθαριότητας του δήμου Θεσσαλονίκης, παραμένουν σε ισχύ οι υποχρεώσεις πολιτών, καταστημάτων, νοσοκομείων και άλλων που αφορούν μεταξύ άλλων: μη μετακίνηση των κάδων από τις καθαρισμένες θέσεις τους, μη τοποθέτηση σκουπιδιών έξω από τους κάδους, η υποχρέωση των καταστημάτων να συμπιέζουν και να δένουν τα χαρτοκιβώτια, μη εγκατάλειψη ειδικών βιομηχανικών - βιομχαηνικών απορριμμάτων στα πεζοδρόμια, μη εγκατάλειψη μπάζων - αδρανών υλικών στα πεζοδρόμια, η υποχρέωση των δημοτών να εναποθέτουν στα καλαθάκια τα μικρά άχρηστα αντικείμενα, η μη ρύπανση με φεϊγβολάν, αφίσες, σπρέι, ταμπλό, αεροπανό σε δημόσιους χώρους της πόλης.
«Μέχρι το 2013 την αρμοδιότητα για τους ελέγχους καθαριότητας την είχε η δημοτική αστυνομία. Στη συνέχεια, η αρμοδιότητα πέρασε στην Ελληνική Αστυνομία και από το 2015 και πάλι στη δημοτική αστυνομία, με την επανασύσταση της. Ωστόσο, λόγω του ότι είναι ιδιαίτερα μικρός ο αριθμός των δημοτικών αστυνομικών, μόλις 60, θα συζητήσουμε την άσκηση των αρμοδιοτήτων σε συνεργασία με υπαλλήλους της Διεύθυνσης Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Αστικών Απορριμμάτων», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του δήμου και υπεύθυνος για την καθαριότητα, Θωμάς Ψαρράς.
Ο δήμος Θεσσαλονίκης διαθέτει τριάντα επόπτες καθαριότητας που θα επιβλέπουν την πόλη ανάλογα με τις παρουσιαζόμενες κάθε φορά ανάγκες όλο το 24ωρο. Ανάλογη συνεργασία της δημοτικής αστυνομίας με τους ελεγκτές καθαριότητας και επιβολή προστίμων είχε πραγματοποιηθεί και πριν από την κατάργησή της.
«Να βγαίνουν με ένα μπλοκάκι και όταν θα βλέπουν ένα Ι.Χ. που κλείνει κάδο απορριμμάτων και δεν μπορεί να περάσει το απορριμματοφόρο να του κόβουν κλήση. Ή όταν θα βλέπουν κάποιον να κατεβάζει στο δρόμο ογκώδη αντικείμενα. Οι παραβάσεις θα αφορούν μόνο την καθαριότητα» πρόσθεσε ο κ. Ψαρράς.
Για τον λόγο αυτό επιστρατεύονται εκ νέου οι επόπτες καθαριότητας, οι οποίοι σε συνεργασία με τη δημοτική αστυνομία θα επιχειρούν να κρατούν καθαρή τη Θεσσαλονίκη και να αλλάξει η νοοτροπία των κατοίκων. Το θέμα θα συζητηθεί τη Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και θα τεθεί προς έγκριση.
Σύμφωνα με τον κανονισμό καθαριότητας του δήμου Θεσσαλονίκης, παραμένουν σε ισχύ οι υποχρεώσεις πολιτών, καταστημάτων, νοσοκομείων και άλλων που αφορούν μεταξύ άλλων: μη μετακίνηση των κάδων από τις καθαρισμένες θέσεις τους, μη τοποθέτηση σκουπιδιών έξω από τους κάδους, η υποχρέωση των καταστημάτων να συμπιέζουν και να δένουν τα χαρτοκιβώτια, μη εγκατάλειψη ειδικών βιομηχανικών - βιομχαηνικών απορριμμάτων στα πεζοδρόμια, μη εγκατάλειψη μπάζων - αδρανών υλικών στα πεζοδρόμια, η υποχρέωση των δημοτών να εναποθέτουν στα καλαθάκια τα μικρά άχρηστα αντικείμενα, η μη ρύπανση με φεϊγβολάν, αφίσες, σπρέι, ταμπλό, αεροπανό σε δημόσιους χώρους της πόλης.
«Μέχρι το 2013 την αρμοδιότητα για τους ελέγχους καθαριότητας την είχε η δημοτική αστυνομία. Στη συνέχεια, η αρμοδιότητα πέρασε στην Ελληνική Αστυνομία και από το 2015 και πάλι στη δημοτική αστυνομία, με την επανασύσταση της. Ωστόσο, λόγω του ότι είναι ιδιαίτερα μικρός ο αριθμός των δημοτικών αστυνομικών, μόλις 60, θα συζητήσουμε την άσκηση των αρμοδιοτήτων σε συνεργασία με υπαλλήλους της Διεύθυνσης Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Αστικών Απορριμμάτων», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του δήμου και υπεύθυνος για την καθαριότητα, Θωμάς Ψαρράς.
Ο δήμος Θεσσαλονίκης διαθέτει τριάντα επόπτες καθαριότητας που θα επιβλέπουν την πόλη ανάλογα με τις παρουσιαζόμενες κάθε φορά ανάγκες όλο το 24ωρο. Ανάλογη συνεργασία της δημοτικής αστυνομίας με τους ελεγκτές καθαριότητας και επιβολή προστίμων είχε πραγματοποιηθεί και πριν από την κατάργησή της.
«Να βγαίνουν με ένα μπλοκάκι και όταν θα βλέπουν ένα Ι.Χ. που κλείνει κάδο απορριμμάτων και δεν μπορεί να περάσει το απορριμματοφόρο να του κόβουν κλήση. Ή όταν θα βλέπουν κάποιον να κατεβάζει στο δρόμο ογκώδη αντικείμενα. Οι παραβάσεις θα αφορούν μόνο την καθαριότητα» πρόσθεσε ο κ. Ψαρράς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα