Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Σε μητροπολιτικό φορέα συγκοινωνιών μετεξελίσσεται ο ΟΑΣΑ
Σε μητροπολιτικό φορέα συγκοινωνιών μετεξελίσσεται ο ΟΑΣΑ
Τη μετεξέλιξη του ΟΑΣΑ σε Μητροπολιτικό Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών, προωθεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους, τον καλύτερο..
Τη μετεξέλιξη του ΟΑΣΑ σε Μητροπολιτικό Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών, προωθεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους, τον καλύτερο συντονισμό του μεταφορικού έργου, την προσφορά καλύτερων υπηρεσιών και την αύξηση του ποσοστού της επιβατικής κίνησης σε ημερήσια βάση. Στο φορέα αυτό θα ενταχθούν εκτός από τον ΗΣΑΠ, την ΕΘΕΛ και τους ΗΛΠΑΠ το Μετρό, το τραμ, ο προαστιακός σιδηρόδρομος στο τμήμα της Αττικής, καθώς και τα ΚΤΕΛ που εκτελούν μεταφορικό έργο εντός της Αττικής.
Αυτό δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, διευκρινίζοντας ότι ο νέος διευρυμένος φορέας θα καθορίζει την ποιότητα των υπηρεσιών, της ασφάλειας, του τροχαίου υλικού, των υποδομών και την πολιτική του κομίστρου για όλους τους φορείς στην περιοχή της Αττικής.
Επίσης θα σχεδιάζει τις διαδρομές που θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, καθώς και τη διαδικασία ελέγχου των εισιτηρίων και είσπραξης των προστίμων για όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς. Ακόμη, θα χρηματοδοτεί τη μελέτη και τη συντήρηση όλων των υποδομών που απαιτούνται για τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών.
Στόχος του νέου φορέα είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους κατά 10% μέσα στο 2010, η αύξηση της επιβατικής κίνησης καά 20% μέχρι το 2012, ώστε τα ΜΜΜ να αντιπροσωπεύουν το 50% των ημερήσιων μετακινήσεων στην Αθήνα. Αυτό θα επιτευχθεί με την προσθήκη και λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, την επέκταση του τραμ στον Πειραιά και τον εκσυγχρονισμό του ΗΣΑΠ. Στόχος είναι επίσης, το ποσοστό των επιβατών που δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες υπηρεσίες να ανέλθει στο 85% του συνόλου των χρηστών από 75% που είναι σήμερα.
Αυτό δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, διευκρινίζοντας ότι ο νέος διευρυμένος φορέας θα καθορίζει την ποιότητα των υπηρεσιών, της ασφάλειας, του τροχαίου υλικού, των υποδομών και την πολιτική του κομίστρου για όλους τους φορείς στην περιοχή της Αττικής.
Επίσης θα σχεδιάζει τις διαδρομές που θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, καθώς και τη διαδικασία ελέγχου των εισιτηρίων και είσπραξης των προστίμων για όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς. Ακόμη, θα χρηματοδοτεί τη μελέτη και τη συντήρηση όλων των υποδομών που απαιτούνται για τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών.
Στόχος του νέου φορέα είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους κατά 10% μέσα στο 2010, η αύξηση της επιβατικής κίνησης καά 20% μέχρι το 2012, ώστε τα ΜΜΜ να αντιπροσωπεύουν το 50% των ημερήσιων μετακινήσεων στην Αθήνα. Αυτό θα επιτευχθεί με την προσθήκη και λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, την επέκταση του τραμ στον Πειραιά και τον εκσυγχρονισμό του ΗΣΑΠ. Στόχος είναι επίσης, το ποσοστό των επιβατών που δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες υπηρεσίες να ανέλθει στο 85% του συνόλου των χρηστών από 75% που είναι σήμερα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα