Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Φάμελλος: Τελεσίγραφο για τη μονάδα απορριμμάτων της Πελοποννήσου
Φάμελλος: Τελεσίγραφο για τη μονάδα απορριμμάτων της Πελοποννήσου
Ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος επιβεβαίωσε ότι «υπάρχει θέμα συνεργασίας του α' με τον β' βαθμού αυτοδιοίκησης. Εμείς, πρέπει να το λύσουμε και όχι να χρεώσουμε ευθύνες στη μία ή την άλλη πλευρά...»
Περιθώριο έως τις 10 Ιουλίου για να αποφασίσουν οι δήμοι της Πελοποννήσου εάν θα συνεργαστούν στον τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων με την Περιφέρεια έδωσε το Σαββατοκύριακο ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Σωκράτης Φάμελλος. Κατά την περιοδεία του σε Λακωνία και Μεσσηνία επιβεβαίωσε ότι «υπάρχει θέμα συνεργασίας του α' με τον β' βαθμού αυτοδιοίκησης. Εμείς, πρέπει να το λύσουμε και όχι να χρεώσουμε ευθύνες στη μία ή την άλλη πλευρά. Γι' αυτό και δίνουμε νέο περιθώριο χρόνου μέχρι την 10η Ιουλίου».
Όπως επισήμανε εάν δεν υπάρξει απόφαση για υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με την Περιφέρεια που να ενεργοποιεί τη ΣΔΙΤ, δεν θα υλοποιείται ο Περιφερειακός Σχεδιασμός (ΠΕΣΔΑ) και θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα χρηματοδότησης. Και θα πρέπει ταυτόχρονα η αυτοδιοίκηση να προτείνει μια άλλη λύση χωρίς πόρους και με πρόστιμα για τις χωματερές που ακόμα συντηρούνται στην Πελοπόννησο. Εμείς όμως κάναμε ό,τι ζήτησε ο ΦΟΔΣΑ για να υπάρξουν λύσεις».
Ο κ. Φάμελλος αναφερόμενος στη ΣΔΙΤ μίλησε και για τις αλλαγές που δρομολόγησε η κυβέρνηση για να κάμψει τις αντιρρήσεις για την υλοποίηση του έργου. Έτσι μειώθηκε η κατώτερη εγγυημένη ποσότητα από τους 150.000 τόνους στους 100.000 τόνους. Περιορίστηκε η διάρκεια της σύμβασης στα 21 χρόνια ενώ η εναρμόνιση με το ευρωπαϊκό και εθνικό πλαίσιο, κατέβασε το όριο της κεντρικής διαχείρισης από το 50% στο 37%. Προστέθηκαν πέντε σταθμοί μεταφόρτωσης οπότε αντί για δύο θα υπάρχουν εφτά, μειώνοντας το μεταφορικό κόστος και συνολικά το κόστος διαχείρισης κατά 5.000.000 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Όπως επισήμανε εάν δεν υπάρξει απόφαση για υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με την Περιφέρεια που να ενεργοποιεί τη ΣΔΙΤ, δεν θα υλοποιείται ο Περιφερειακός Σχεδιασμός (ΠΕΣΔΑ) και θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα χρηματοδότησης. Και θα πρέπει ταυτόχρονα η αυτοδιοίκηση να προτείνει μια άλλη λύση χωρίς πόρους και με πρόστιμα για τις χωματερές που ακόμα συντηρούνται στην Πελοπόννησο. Εμείς όμως κάναμε ό,τι ζήτησε ο ΦΟΔΣΑ για να υπάρξουν λύσεις».
Ο κ. Φάμελλος αναφερόμενος στη ΣΔΙΤ μίλησε και για τις αλλαγές που δρομολόγησε η κυβέρνηση για να κάμψει τις αντιρρήσεις για την υλοποίηση του έργου. Έτσι μειώθηκε η κατώτερη εγγυημένη ποσότητα από τους 150.000 τόνους στους 100.000 τόνους. Περιορίστηκε η διάρκεια της σύμβασης στα 21 χρόνια ενώ η εναρμόνιση με το ευρωπαϊκό και εθνικό πλαίσιο, κατέβασε το όριο της κεντρικής διαχείρισης από το 50% στο 37%. Προστέθηκαν πέντε σταθμοί μεταφόρτωσης οπότε αντί για δύο θα υπάρχουν εφτά, μειώνοντας το μεταφορικό κόστος και συνολικά το κόστος διαχείρισης κατά 5.000.000 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα