Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Μυτιλήνη: Ξεκίνησαν οι εργασίες για την καταστροφή του μεγάλου ξύλινου δουλεμπορικού
Μυτιλήνη: Ξεκίνησαν οι εργασίες για την καταστροφή του μεγάλου ξύλινου δουλεμπορικού
Μέχρι τώρα το σκάφος δεν μπορούσε να καταστραφεί για γραφειοκρατικούς λόγους, αφού αποτελούσε πειστήριο της τέλεσης του αδικήματος της μεταφοράς αλλοδαπών στην Ελλάδα!
Ένα μεγάλο ξύλινο σκάφος που μετέφερε στην Λέσβο περίπου 500 πρόσφυγες ρυμουλκήθηκε σήμερα από το λιμάνι της Μυτιλήνης στην παραλία της Επάνω Σκάλας στα βόρεια της πόλης, μπροστά στο εργοστάσιο της ΔΕΗ, προκειμένου να κοπεί σε κομμάτια και στη συνέχεια να μεταφερθεί στη χωματερή.
Πρόκειται για το τελευταίο από τα "δουλεμπορικά" σκάφη που βρισκόταν στο λιμάνι της Μυτιλήνης και είχε μεταφερθεί και αυτό εκεί από τη βορειοανατολική Λέσβο, όπου είχε φτάσει το καλοκαίρι του 2015 και το οποίο δεν μπορούσε να καταστραφεί για γραφειοκρατικούς λόγους, αφού αποτελούσε πειστήριο της τέλεσης του αδικήματος της μεταφοράς αλλοδαπών στην Ελλάδα! Αλλά και δεν μπορούσε να πουληθεί, αφού το κύτος του ήταν κυριολεκτικά σάπιο. Έτσι και αυτό, όπως κι άλλα μικρότερα, τα οποία καταστράφηκαν ήδη, βρισκόταν στο εσωτερικό λιμάνι της Μυτιλήνης αποτελώντας εστία ρύπανσης.
Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, κινδύνευε συχνά να βυθιστεί, ενώ, επίσης συχνά, με αντλίες έβγαιναν τα νερά που εισέρεαν στο εσωτερικό του. Το συγκεκριμένο σκάφος ήταν μέρος του "στόλου", που από την 'Ανοιξη του 2015 μέχρι και την 'Ανοιξη του 2016, χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν στην Λέσβο περισσότεροι από 600.000 μετανάστες και πρόσφυγες.
Επρόκειτο για ξύλινα σκάφη, τα περισσότερα τα οποία είχαν μεταφερθεί από τα δουλεμπορικά κυκλώματα στα μικρασιατικά παράλια και χρησιμοποιήθηκαν για μαζικές μεταφορές ανθρώπων, που μάλιστα κατέβαλαν και μέχρι 2.500 ευρώ ο ένας, για να αποφύγουν τη μεταφορά τους με τις γνωστές πλαστικές βάρκες, τις οποίες και θεωρούσαν επικίνδυνες. Πράγμα που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μόνο σκάφος είχε αποφέρει στα δουλεμπορικά κυκλώματα της Τουρκίας περισσότερα από ένα εκατομμύριο ευρώ!
Το σκάφος, το οποίο ρυμουλκήθηκε σήμερα και ξεκίνησε η διαδικασία της καταστροφής του, ανήκε όταν ήταν "εν ενεργεία" σε γνωστή ακτοπλοϊκή εταιρεία της Τουρκίας που δραστηριοποιείται στη σύνδεση και στη μεταφορά προσώπων, μεταξύ των ακτών του Βοσπόρου αλλά και από λιμάνια της Προποντίδας, στην Κωνσταντινούπολη. Όταν πάλιωσε, πουλήθηκε σε εταιρεία ανακύκλωσης και από εκεί βρέθηκε στα μικρασιατικά παράλια.
«Αποκαθιστούμε την εικόνα της πόλης που είχε πληγεί βάναυσα όλο αυτό το διάστημα από την προσφυγική κρίση, αλλά κράτησε ψηλά την αξιοπρέπεια της», είπε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος καθαριότητας του Δήμου Λέσβου, Γιώργος Κατζανός. Και κατέληξε: «Είναι μια δύσκολη διαδικασία που σε κάθε στάδιο της από το λιμάνι, όπου βρισκόταν όλους αυτούς τους πολλούς μήνες, μέχρι τη χωματερή πρέπει να προσέξουμε, ώστε να μη δημιουργήσουμε την παραμικρή επίπτωση στην εικόνα της πόλης και φυσικά στο περιβάλλον της».
Ας σημειωθεί ότι η όλη διαδικασία έγινε παρόντων στελεχών της Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Πρόκειται για το τελευταίο από τα "δουλεμπορικά" σκάφη που βρισκόταν στο λιμάνι της Μυτιλήνης και είχε μεταφερθεί και αυτό εκεί από τη βορειοανατολική Λέσβο, όπου είχε φτάσει το καλοκαίρι του 2015 και το οποίο δεν μπορούσε να καταστραφεί για γραφειοκρατικούς λόγους, αφού αποτελούσε πειστήριο της τέλεσης του αδικήματος της μεταφοράς αλλοδαπών στην Ελλάδα! Αλλά και δεν μπορούσε να πουληθεί, αφού το κύτος του ήταν κυριολεκτικά σάπιο. Έτσι και αυτό, όπως κι άλλα μικρότερα, τα οποία καταστράφηκαν ήδη, βρισκόταν στο εσωτερικό λιμάνι της Μυτιλήνης αποτελώντας εστία ρύπανσης.
Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, κινδύνευε συχνά να βυθιστεί, ενώ, επίσης συχνά, με αντλίες έβγαιναν τα νερά που εισέρεαν στο εσωτερικό του. Το συγκεκριμένο σκάφος ήταν μέρος του "στόλου", που από την 'Ανοιξη του 2015 μέχρι και την 'Ανοιξη του 2016, χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν στην Λέσβο περισσότεροι από 600.000 μετανάστες και πρόσφυγες.
Επρόκειτο για ξύλινα σκάφη, τα περισσότερα τα οποία είχαν μεταφερθεί από τα δουλεμπορικά κυκλώματα στα μικρασιατικά παράλια και χρησιμοποιήθηκαν για μαζικές μεταφορές ανθρώπων, που μάλιστα κατέβαλαν και μέχρι 2.500 ευρώ ο ένας, για να αποφύγουν τη μεταφορά τους με τις γνωστές πλαστικές βάρκες, τις οποίες και θεωρούσαν επικίνδυνες. Πράγμα που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μόνο σκάφος είχε αποφέρει στα δουλεμπορικά κυκλώματα της Τουρκίας περισσότερα από ένα εκατομμύριο ευρώ!
Το σκάφος, το οποίο ρυμουλκήθηκε σήμερα και ξεκίνησε η διαδικασία της καταστροφής του, ανήκε όταν ήταν "εν ενεργεία" σε γνωστή ακτοπλοϊκή εταιρεία της Τουρκίας που δραστηριοποιείται στη σύνδεση και στη μεταφορά προσώπων, μεταξύ των ακτών του Βοσπόρου αλλά και από λιμάνια της Προποντίδας, στην Κωνσταντινούπολη. Όταν πάλιωσε, πουλήθηκε σε εταιρεία ανακύκλωσης και από εκεί βρέθηκε στα μικρασιατικά παράλια.
«Αποκαθιστούμε την εικόνα της πόλης που είχε πληγεί βάναυσα όλο αυτό το διάστημα από την προσφυγική κρίση, αλλά κράτησε ψηλά την αξιοπρέπεια της», είπε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος καθαριότητας του Δήμου Λέσβου, Γιώργος Κατζανός. Και κατέληξε: «Είναι μια δύσκολη διαδικασία που σε κάθε στάδιο της από το λιμάνι, όπου βρισκόταν όλους αυτούς τους πολλούς μήνες, μέχρι τη χωματερή πρέπει να προσέξουμε, ώστε να μη δημιουργήσουμε την παραμικρή επίπτωση στην εικόνα της πόλης και φυσικά στο περιβάλλον της».
Ας σημειωθεί ότι η όλη διαδικασία έγινε παρόντων στελεχών της Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ / Φωτογραφία: lesvosnews.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα