Απίστευτη ταλαιπωρία στο ΙΚΑ Παγκρατίου: «Πέφτει» το σύστημα και δεν λειτουργεί το Μητρώο

Απίστευτη ταλαιπωρία στο ΙΚΑ Παγκρατίου: «Πέφτει» το σύστημα και δεν λειτουργεί το Μητρώο

Στις 11 το πρωί είχαν δοθεί 156 νούμερα προτεραιότητας και είχαν εξυπηρετηθεί μόλις 27 πολίτες

Απίστευτη ταλαιπωρία στο ΙΚΑ Παγκρατίου: «Πέφτει» το σύστημα και δεν λειτουργεί το Μητρώο
Διάλογοι «άπειρου κάλλους» με «γαλλικά» και άλλα  στο ΙΚΑ Παγκρατίου
ανάμεσα σε πολίτες και υπάλληλους 

«Θα περιμένετε διότι αυτή την στιγμή έχει σταματήσει το σύστημα και περιμένετε λίγο μπας και μπορέσω να δουλέψω» ήταν η ανακοίνωση του εργαζόμενου προς τους πολίτες η οποία άναψε τα αίματα.

Κλείσιμο
Μπορεί ο ΕΦΚΑ
να ήρθε στην ζωή μας, με τυμπανοκρουσίες από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης  λύνοντας πολλά από τα προβλήματα μας κάτι τέτοιο όμως δεν φαίνεται στους πολίτες.

Μια απίστευτη ταλαιπωρία καταγράφηκε σήμερα από το protothema.gr στα διοικητικά γραφεία του υποκαταστήματος ΙΚΑ Παγκρατίου καθώς πολίτες προσπαθούν από την Παρασκευή να διεκπεραιώσουν τις υποχρεώσεις τους στο τμήμα μητρώου και δεν μπορούν.

Ένας ηλικιωμένος κύριος 87χρονων τσακώνεται με τον υπάλληλο του τμήματος γιατί από την Παρασκευή έρχεται και δεν εξυπηρετείτε καθώς όπως αναφέρει από την μια πέφτει το σύστημα και από την άλλη του ζητούν συμπληρωματικά χαρτιά.

«Έχω έρθει από την Παρασκευή και με ταλαιπωρείται 87χρονων άνθρωπο… μου ζητήσατε ένα χαρτί, σας το έφερα… χθες ήρθα και μου ζητήσατε να σας φέρω κάτι άλλο».

Όπως καταγγέλλουν οι πολίτες στο protothema.gr, «πέφτει» το online σύστημα καταγραφής στο μητρώο της υπηρεσίας, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται ο κόσμος που περιμένει ατελείωτες ώρες για να εξυπηρετηθεί, αν και στην ουσία αυτό που ζητά είναι μια πολύ απλή διαδικασία. 

Άνθρωποι έχουν έρθει από τις 8 το πρωί που ανοίγει τις πόρτες της η υπηρεσία και περιμένουν υπομονετικά για να εξυπηρετηθούν και φεύγουν άπραγοι, ενδεικτικό της ταλαιπωρίας είναι ότι στις 11 το πρωί είχαν διανεμηθεί 156 νούμερα προτεραιότητας ενώ είχαν εξυπηρετηθεί μόλις 27 πολίτες.

«Είμαι από τις 9 το πρωί και έχω το 82 αύξοντα αριθμό. Περιμένω να πάρω μητρώο για τα παιδιά του κουνιάδου μου. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κόσμος, έχουν πάρει μεταθέσεις και δουλεύει ένας άνθρωπος ο προϊστάμενος, δεν φταίει ο άνθρωπος»  λέει ένας ταλαιπωρημένος πολίτης.

Με απλά λόγια οι πολίτες αναγκάζονται να περιμένουν ακόμα και μιάμιση ώρα στην ουρά χωρίς να εξυπηρετούνται αφού κάθε τόσο σύστημα βγαίνει εκτός λειτουργίας και μετά από κάποια εύλογη ώρα επανέρχεται.

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός πως στο τμήμα του μητρώου εργάζονταν τρεις υπάλληλοι ενώ σήμερα υπάρχει μόνο ένας και αυτός είναι ο προϊστάμενος καθώς η μια υπάλληλος είναι ασθενής ενώ ο δεύτερος πήρε μετάθεση και δεν έχει αντικατασταθεί με άλλο άτομο. 

«Δεν με βρίσκει πουθενά λέει, είμαι στον αέρα… δεν με βρίσκει πουθενά, ούτε με ταυτότητα ούτε από τίποτα. -Μας είναι αδύνατον εμείς να ψάξουμε για τέτοια θέματα πρέπει να έρθουμε σε συνεννόηση με το κέντρο, πρέπει να γίνει πολύ δουλειά για να γίνει αυτό.. αυτά είναι θέματα με τον ΕΦΚΑ, με το καινούργιο σύστημα… δεν είμαι εγώ ο μηχανογράφος… Σήμερα δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αυτά πρέπει να γίνουν τηλέφωνα με την Αλεξανδρούπολή» «Άνθρωπε μου εγώ δουλεύω στην Αθήνα, δεν είμαι ούτε στην Αλεξανδρούπολή, που θα πάω να μου βρουν τα στοιχεία μου;» ήταν ο διάλογος ανάμεσα σε έναν κύριο που δεν τον βρίσκει το σύστημα.

«Γέννησα 10 του μήνα και ήρθα να δηλώσω το παιδάκι μου στο ΙΚΑ. Για δεύτερη μέρα σήμερα έχει πέσει το σύστημα και περιμένω λεχώνα ενώ μου δίνουν την προτεραιότητα οι άνθρωποι έξω και δεν με αφήνει ο υπάλληλος να περάσω.. χθες έφυγα γιατί έχει πέσει το σύστημα, σήμερα πάλι έχει πέσει το σύστημα. Ο διευθυντής μου απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι καθώς δεν είμαι πλέον έγκυος»
 είπε μια κυρία αγανακτισμένη.

Από την πλευρά της η διεύθυνσης του υποκαταστήματος του ΙΚΑ Παγκρατίου υπογράμμισε ότι για αυτό που συμβαίνει στο σύστημα ευθύνεται το κεντρικό κατάστημα και πως το πρόβλημα είναι γενικό ενώ κάνει έκκληση προς τους εργαζομένους και τους συνταξιούχους να μην επισκέπτονται το μητρώο για την ανανέωση τους καθώς πραγματοποιείται αυτόματα.


 
Οι πολίτες αναγκάζονται τότε να περιμένουν ακόμα και μιάμιση ώρα χωρίς να εξυπηρετείται κανείς, ενώ αυτό που λένε είναι πως ακόμα και όταν επανέρχεται σε λειτουργία το σύστημα, μόλις ένας υπάλληλος εξυπηρετεί τα δεκάδες άτομα. 

Από την πλευρά της διεύθυνσης του υποκαταστήματος πάντως, επισημαίνεται πάντως πως η μία από τους δύο υπαλλήλους που εργάζονται στο Μητρώο είναι ασθενής, ο άλλος έχει πάρει μετάθεση και πως μόνο ο προϊστάμενος εξυπηρετεί το κοινό. Το πρόβλημα στο σύστημα προέρχεται από τα κεντρικά και δεν είναι του υποκαταστήματος, ενώ γίνεται έκκληση, να ενημερωθούν εργαζόμενοι και συνταξιούχοι πως η ανανέωση της ασφαλιστικής ικανότητας γίνεται αυτόματα και δεν απαιτείται η παρουσία τους εκεί.



Εν τω μεταξύ, η ένταση αυξάνεται συνεχώς και οι πολίτες δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα νεύρα τους, ειδικά όταν δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, με αποτέλεσμα να εκτυλίσσονται διάλογοι «απείρου κάλλους».









Δείτε βίντεο: ΙΚΑ Παγκρατίου: Ουρές επειδή «πέφτει» το σύστημα και δεν λειτουργεί το Μητρώο 








Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης