Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
"Καλημέρα" το νέο σύνθημα του ΕΟΤ
"Καλημέρα" είναι το σύνθημα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική χρονιά, που στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου. Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα σήμερα στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι για φέτος αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό μια απλή και καθημερινή λέξη, το "Καλημέρα".
"Καλημέρα" είναι το σύνθημα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική χρονιά, που στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου. Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα σήμερα στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι για φέτος αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό μια απλή και καθημερινή λέξη, το "Καλημέρα".
Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι το δημιουργικό της φετινής καμπάνιας δεν κόστισε τίποτα στα ταμεία του ΕΟΤ γεγονός που χαιρετίστηκε και από τους φορείς του τουρισμού, με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Νίκο Αγγελόπουλο να τονίζει ότι επιτέλους για πρώτη φορά υπάρχει συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με την πολιτική ηγεσία στο σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τη μουσική επένδυση του διαφημιστικού «Το Χαμόγελο της Τζοκόντα» του Μάνου Χατζηδάκη ο κληρονόμος, Γ. Χατζηδάκης πρόσφερε την άδεια χρήσης του έργου αφιλοκερδώς.
Η κυρία Γκερέκου έδωσε έμφαση στη διαφήμιση μέσω του διαδίκτυου, σημειώνοντας ότι αυτό θα αποτελέσει και πεδίο έντονης προβολής της διαφημιστικής εκστρατείας της χώρας μας, με την υφυπουργό να τονίζει ότι η παρουσία της Ελλάδας στους ιστοτόπους θα πολλαπλασιαστεί σε σχέση με άλλες χρονιές. Σε ό,τι αφορά το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 αυτό τοποθετείται πάνω από 12 εκατ. ευρώ.
Παραμένοντας στο χώρο του διαδικτύου, στον αέρα θα είναι η ανανεωμένη πύλη του ελληνικού τουρισμού στη διεύθυνση www.visitgreece.gr μέσω της οποίας η παρουσία της Ελλάδας θα είναι ιδιαίτερη ισχυρή. Αναφορικά με τα χρέη του ΕΟΤ στα ξένα μέσα ενημέρωσης η κ. Γκερέκου ανέφερε ότι έχουν ήδη γίνει πληρωμές έναντι, ύψους πάνω από 20 εκατ ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr