Συνήγορος του Καταναλωτή: Η ΔΕΗ να πληρώσει τις ζημιές λόγω διακοπής ρεύματος

Συνήγορος του Καταναλωτή: Η ΔΕΗ να πληρώσει τις ζημιές λόγω διακοπής ρεύματος

Βλάβες σε ηλεκτρονικές συσκευές σε τουλάχιστον έξι νοικοκυριά στη Θεσσαλονίκη προκάλεσαν οι διαταραχές στην τάση του ηλεκτρικού ρεύματος

Συνήγορος του Καταναλωτή: Η ΔΕΗ να πληρώσει τις ζημιές λόγω διακοπής ρεύματος
Βλάβες σε ηλεκτρονικές συσκευές σε τουλάχιστον έξι νοικοκυριά στη Θεσσαλονίκη προκάλεσαν διαταραχές στην τάση του ηλεκτρικού ρεύματος, ωστόσο, σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. αρνείται να την καταβολή αποζημίωσης στους καταναλωτές που υπέστησαν ζημίες.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή ζητά από την ΔΕΔΔΗΕ
να αποζημιώσει τους πολίτες που υπέστησαν τις ζημιές αυτές και οι οποίες περιλαμβάνουν βλάβες σε ένα ευρύ πεδίο μικρών και μεγάλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, όπως τηλεοράσεις, κουζίνες, πλυντήρια πιάτων, συναγερμούς, κάμερες ασφαλείας, απορροφητήρες, κλιματιστικά και φούρνους μικροκυμάτων.

Ωστόσο, όπως σημειώνει ο Συνήγορος του Πολίτη, η εταιρεία «παρά το ότι επιβεβαίωσε ότι οι ως άνω βλάβες τελούν σε αιτιώδη συνάφεια με δυσλειτουργία του τοπικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας και ιδιαίτερα σε σοβαρή βλάβη του υποσταθμού της περιοχής», αρνείται την καταβολή αποζημίωσης στους καταναλωτές.

Η ΔΕΗ αναφέρει υποστηρίζει ότι δεν φέρει ευθύνη, ενώ δεν αναφέρεται στα αίτια αυτής όσο και για την τήρηση των υποχρεώσεών της για την καλή λειτουργία και συντήρηση του υπό κρίση υποσταθμού και την αποφυγή της συγκεκριμένης βλάβης.

Κλείσιμο

Τι αναφέρει ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Στο πλαίσιο αυτό, ο  Συνήγορος του Καταναλωτή έχει ήδη εκδώσει έγγραφη Σύσταση - Πόρισμα σχετικά με το νομικό πλαίσιο που διέπει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και την πρόκληση ζημιών από διαταραχές στην τάση, καθώς και την ευθύνη των εμπλεκομένων μερών και ιδιαίτερα του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή απευθύνει Σύσταση προς την εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. για ζημίες αποδεδειγμένου ύψους έως και 600 ευρώ, να προχωρήσει σε καταβολή πλήρους αποζημίωσης, όπως αυτή προκύπτει από την οικεία αναφορά.

Σε περίπτωση κατά την οποία η αξία της συνολικής ζημίας κάθε παροχής είναι
αποδεδειγμένα μεγαλύτερη του ποσού των 600 ευρώ, να προχωρήσει σε
καταβολή επιπρόσθετης της προηγούμενης παραγράφου αποζημίωσης, ίσης με το ήμισυ της
αξίας, της υπερβαίνουσας το ποσό των 600 ευρώ, προκληθείσης θετικής ζημίας
κάθε καταναλωτή.

Παράλληλα, καλεί την εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. να γνωστοποιήσει στην Αρχή εγγράφως, εντός 10 ημερών, εάν αποδέχεται τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα έγγραφη Σύσταση και 

Την ίδια ώρα, αποφασίζει ότι σε περίπτωση που η εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. δεν αποδεχθεί τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα σύσταση, τότε ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα ενεργήσει
σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παρ. 5 του αρθρ. 4 του ν. 3297/2004 (ΦΕΚ Α 259/23.12.04) και διαβιβάζει την παρούσα Σύσταση στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας για τις δικές της κατά νόμο ενέργειες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης