Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού ζητούν οι Έλληνες κρεοπώλες
Πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού ζητούν οι Έλληνες κρεοπώλες
Μέχρι και λίγα χρόνια απαγορευόταν στους επιχειρηματίες, μικρούς ή μεγάλους, να πουλάν κάτω του κόστους και μετά «πέρασε ο περίφημος νόμος Χατζηδάκη και η κατάσταση έχει γίνει ανεξέλεγκτη», δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών νομού Θεσσαλονίκης
Να ληφθούν όλα εκείνα τα θεσμικά μέτρα που θα πατάξουν μια και καλή τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχονται τα κρεοπωλεία της γειτονιάς σε όλη τη χώρα από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ζητούν πιο επιτακτικά από κάθε άλλη φορά οι Έλληνες κρεοπώλες, όπως τόνισε ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών νομού Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Γκαρμπούνης.
«Πουλάνε το κοτόπουλο προς 1,99 ευρώ το κιλό και αναρωτιέμαι πώς γίνεται αυτό, αφού ακόμα και δική σου να είναι η κότα δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσεις να την πουλήσεις σε τιμή τόσο χαμηλότερα του κόστους», τόνισε ο ίδιος στο περιθώριο του 34ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών, που γίνεται στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυσή του.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος τόνισε ότι μέχρι και λίγα χρόνια απαγορευόταν στους επιχειρηματίες, μικρούς ή μεγάλους, να πουλάν κάτω του κόστους και μετά «πέρασε ο περίφημος νόμος Χατζηδάκη και η κατάσταση έχει γίνει ανεξέλεγκτη».
Σημειώνοντας ότι οι κρεοπώλες είναι από τους λίγους πλέον επιχειρηματίες που μέσω της οικονομικής κρίσης έχουν κατορθώσει να κρατούν τον κλάδο ψηλά «χωρίς να ρίχνουν την ποιότητα και συμπιέζοντας τις τιμές, αναγνωρίζοντας τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης», ο κ. Γκαρμπούνης στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς την πολιτεία, «δεν θα αντέξουμε για πολύ ακόμα και αν σβήσουμε εμείς τότε θα αυξηθεί ο κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, με τα αμφιβόλου ποιότητας κρέατα που κάποιοι κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, δελεάζοντας τους καταναλωτές με τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές», όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Μεταξύ των θεμάτων που θα τίθενται επί τάπητος στο συνέδριο είναι το μητρώο κρεοπωλών, η πιστοποίηση του κρεοπωλείου, οι αδειοδοτήσεις καταστημάτων και παρασκευαστηρίων, ενώ θα γίνει και η επιλογή του λογότυπου των κρεοπωλών της χώρας.
Ο κ. Γκαρμπούνης σημείωσε, επίσης, ότι τα κρεοπωλεία της χώρας, η πλειοψηφία τους τουλάχιστον, είναι «καλύτερα και πιο καθαρά ακόμα και από μια μπουτίκ» και κάλεσε εκ νέου τους καταναλωτές να προτιμούν τα καταστήματα της γειτονιάς τους, αφού όπως πρόσθεσε «εμείς ξέρουμε τα παιδιά σας, τις ανάγκες σας και φροντίζουμε να σας εξοπλίζουμε με καλά προϊόντα, γιατί θέλουμε να μπορούμε να σας κοιτάμε στα μάτια».
«Πουλάνε το κοτόπουλο προς 1,99 ευρώ το κιλό και αναρωτιέμαι πώς γίνεται αυτό, αφού ακόμα και δική σου να είναι η κότα δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσεις να την πουλήσεις σε τιμή τόσο χαμηλότερα του κόστους», τόνισε ο ίδιος στο περιθώριο του 34ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών, που γίνεται στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυσή του.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος τόνισε ότι μέχρι και λίγα χρόνια απαγορευόταν στους επιχειρηματίες, μικρούς ή μεγάλους, να πουλάν κάτω του κόστους και μετά «πέρασε ο περίφημος νόμος Χατζηδάκη και η κατάσταση έχει γίνει ανεξέλεγκτη».
Σημειώνοντας ότι οι κρεοπώλες είναι από τους λίγους πλέον επιχειρηματίες που μέσω της οικονομικής κρίσης έχουν κατορθώσει να κρατούν τον κλάδο ψηλά «χωρίς να ρίχνουν την ποιότητα και συμπιέζοντας τις τιμές, αναγνωρίζοντας τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης», ο κ. Γκαρμπούνης στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς την πολιτεία, «δεν θα αντέξουμε για πολύ ακόμα και αν σβήσουμε εμείς τότε θα αυξηθεί ο κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, με τα αμφιβόλου ποιότητας κρέατα που κάποιοι κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, δελεάζοντας τους καταναλωτές με τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές», όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Μεταξύ των θεμάτων που θα τίθενται επί τάπητος στο συνέδριο είναι το μητρώο κρεοπωλών, η πιστοποίηση του κρεοπωλείου, οι αδειοδοτήσεις καταστημάτων και παρασκευαστηρίων, ενώ θα γίνει και η επιλογή του λογότυπου των κρεοπωλών της χώρας.
Ο κ. Γκαρμπούνης σημείωσε, επίσης, ότι τα κρεοπωλεία της χώρας, η πλειοψηφία τους τουλάχιστον, είναι «καλύτερα και πιο καθαρά ακόμα και από μια μπουτίκ» και κάλεσε εκ νέου τους καταναλωτές να προτιμούν τα καταστήματα της γειτονιάς τους, αφού όπως πρόσθεσε «εμείς ξέρουμε τα παιδιά σας, τις ανάγκες σας και φροντίζουμε να σας εξοπλίζουμε με καλά προϊόντα, γιατί θέλουμε να μπορούμε να σας κοιτάμε στα μάτια».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα