Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οι σκόπελοι της κυβέρνησης για την ελληνική ακτοπλοΐα
Οι σκόπελοι της κυβέρνησης για την ελληνική ακτοπλοΐα
Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις πουλάνε πλοία, ναυλώνουν άλλα στο εξωτερικό από όπου εισπράττουν μεγαλύτερα ναύλα, μειώνουν ταχύτητες, ελαττώνουν δρομολόγια ή ακόμη χειρότερα τα σταματάνε λόγω έλλειψης χρημάτων
Σε μία πολυνησιακή χώρα όπως η Ελλάδα οι θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελούν το κεντρικό νεύρο σύνδεσης των νησιών. Η ελληνική ακτοπλοία συνεχίζει να βρίσκεται σε «κινούμενη άμμο» περιμένοντας κάποιον να της ρίξει το σχοινί για να την τραβήξει.
Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις πουλάνε πλοία, ναυλώνουν άλλα στο εξωτερικό από όπου εισπράττουν μεγαλύτερα ναύλα, μειώνουν ταχύτητες, ελαττώνουν δρομολόγια ή ακόμη χειρότερα τα σταματάνε λόγω έλλειψης χρημάτων, οι κρατικές επιδοτήσεις έχουν μειωθεί λόγω των απαιτήσεων της Τρόικας και με μία φράση όλοι βρίσκονται «πάνω στα σχοινιά».
Η νέα κυβέρνηση έχει θέσει ως μία από τις προτεραιότητές της την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος, που παραμένει, στην ουσία, αβοήθητος και κινδυνεύει από στιγμή σε στιγμή με αφανισμό.
Βέβαια οι πρώτες εξαγγελίες δεν προκάλεσαν και ενθουσιασμό στους ακτοπλόους. Ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θόδωρος Δρίτσας αποκάλυψε ότι «ελήφθη απόφαση για τη διενέργεια τεχνικών ελέγχων ώστε πολύ σύντομα το Υπουργείο να διαθέτει μια πλήρη εικόνα για την έγκαιρη πρόληψη βλαβών που αποδρομολογούν πλοία. Πρόκειται για μια πρακτική που είχε εφαρμοστεί με επιτυχία στο παρελθόν και είχε διακοπεί τα τελευταία χρόνια».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις πουλάνε πλοία, ναυλώνουν άλλα στο εξωτερικό από όπου εισπράττουν μεγαλύτερα ναύλα, μειώνουν ταχύτητες, ελαττώνουν δρομολόγια ή ακόμη χειρότερα τα σταματάνε λόγω έλλειψης χρημάτων, οι κρατικές επιδοτήσεις έχουν μειωθεί λόγω των απαιτήσεων της Τρόικας και με μία φράση όλοι βρίσκονται «πάνω στα σχοινιά».
Η νέα κυβέρνηση έχει θέσει ως μία από τις προτεραιότητές της την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος, που παραμένει, στην ουσία, αβοήθητος και κινδυνεύει από στιγμή σε στιγμή με αφανισμό.
Βέβαια οι πρώτες εξαγγελίες δεν προκάλεσαν και ενθουσιασμό στους ακτοπλόους. Ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θόδωρος Δρίτσας αποκάλυψε ότι «ελήφθη απόφαση για τη διενέργεια τεχνικών ελέγχων ώστε πολύ σύντομα το Υπουργείο να διαθέτει μια πλήρη εικόνα για την έγκαιρη πρόληψη βλαβών που αποδρομολογούν πλοία. Πρόκειται για μια πρακτική που είχε εφαρμοστεί με επιτυχία στο παρελθόν και είχε διακοπεί τα τελευταία χρόνια».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα