
ΠΟΛΥ ΘΡΑΣΟΣ έχουν αυτοί οι Ιταλοί. Σαν να μην έφτανε η ναυτική τους ανικανότητα αλλά και η ανικανότητα των ιταλικών αρχών στη διάσωση, προσπαθούν να διαμεταθέσουν ευθύνες. Μπορούμε εύκολα να φανταστούμε Ιταλό με μηδενικές γνώσεις αγγλικών και ναυτικής ορολογίας Τρεις μέχρι στιγμής Έλληνες χαμένοι, οφείλουν πολλές εξηγήσεις, για ξεκίνημα
άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, έχασαν τους δικούς τους, μαρτύρησαν τόσες ώρες επάνω σε αυτό το πλοίο... κι αυτός ο "κύριος" πηγαίνοντας σπίτι του έκανε δηλώσεις πως "ήταν πολύ κουρασμένος και είχε ανάγκη ξεκούρασης".
ο καπετανιος θελει κρεμασμα αναποδα και πανω απο φλεγομενη εστια.-πως δεν καηκε εκεινος ?? να μας εξηγησει πως προστατευθηκε τοσες ωρες.
Μή παρασύρεστε. Ο κάθε ανίδεος προσπαθεί να βγάλει πόρισμα χωρίς επαρκείς πληροφορίες, για να πουλήσει νέα. Ενα βασικό ερώτημα που δεν έχει απαντηθεί ακόμα είναι από που άρχισε η φωτιά. Ολοι λένε, αλλά κανείς επίσημος δεν το έχει βεβαιώσει, ότι η φωτιά άρχισε από το γκαραζ. Ομως το 90% των πυρκαιων ξεσπούν στο μηχανοστάσιο πράγμα που δικαιολογει και το Blackout. Και δεν έχει επαρκώς τονισθεί, αν και έχει ακουστεί στην τηλεόραση, ότι ο Α Μηχανικός έγκατέλειψε από τους πρώτους το πλοίο. Οι 3 ώρες δικαιολογούνται από τις τις επιτόπου προσπάθειες κατάσβεσης της πυρκαιάς από το πλήρωμα και τον πλοίαρχο. Τέλος μην ξεχνάτε ότι ο πλοίαρχος ήταν στο καράβι. Στη στεριά μπορεί και να μην ήταν στη θέση τους οι αρμόδιοι . Μέχρι που βρήκαν όλοι την καραμέλα, επειδή κάποιος προφανώς τους συμβούλεψε, ότι οι καμπίνες ήταν βρώμικες γι'αυτό κοιμόντουσαν στο γκαράζ οι οδηγοί, πράγμα που απαγορεύεται και το ξέρουν, και με την εξέλιξη των γεγονότων τους καθιστά και ύποπτους. Αυτό ισχυρίστηκε και μια κυρία στη τηλεόραση, ότι δηλ. οι συναδελφοί της κοιμόντουσαν στο φορτηγό επειδή ήσαν βρώμικες οι καμπίνες, αλλά η ίδια κοιμότανε σε καμπίνα βέβαια. Το πλοίο ήταν του 2009, και 5 χρονών πλοίο επιβατηγό είναι τόσο παλιό όσο και μιά 5ντάχρονη 180άρα μερσεντές. Αμέλεια και παραλείψεις στο λιμάνι φόρτωσης πρέπει πρώτα να εξετασθούν και σίγουρα έτσι θα ξεκινήσουν.