Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Εκ νέου στο ΣτΕ το σχέδιο προεδρικού διατάγματος για τους εκπαιδευτικούς
Εκ νέου στο ΣτΕ το σχέδιο προεδρικού διατάγματος για τους εκπαιδευτικούς
Αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης - Είχε κριθεί μη νόμιμο από το ΣτΕ γιατί δεν κατατέθηκε μέχρι τις 10 Μαρτίου 2013
Το υπουργείο Παιδείας κατέθεσε εκ νέου στο Συμβούλιο της Επικρατείας το σχέδιο προεδρικού διατάγματος, που αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να γίνει νομοπαρασκευαστική επεξεργασία.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του δεύτερου 10ημέρου του Σεπτεμβρίου, το σχέδιο επεστράφη στο υπουργείο Παιδείας ως μη νόμιμο, καθώς αυτό έπρεπε να είχε εκδοθεί μέχρι τη 10η Μαρτίου 2013, όπως προβλεπόταν από τη νομοθεσία. Το ΣτΕ δεν προχώρησε στην αξιολόγηση του περιεχομένου του επίμαχου διατάγματος και το έκρινε στο σύνολό του μη νόμιμο για τυπικούς λόγους.
Στη συνέχεια ψηφίστηκε από τη Βουλή τροπολογία, με την οποία παρατάθηκε ο προβλεπόμενος χρόνος έκδοσης του επίμαχου διατάγματος και κατόπιν αυτών επανακατατέθηκε στο ΣτΕ για νέα επεξεργασία.
Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το σχέδιο διατάγματος, είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού τους έργου, προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας, ενώ η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συμβάλλει: α) στη διαπίστωση της ποιότητας, των λειτουργιών και των αποτελεσμάτων του εκπαιδευτικού τους έργου, β) στη διάχυση των καλών πρακτικών στα σχολεία όλης της χώρας, ως βασικού συντελεστή υποστήριξης των εκπαιδευτικών στις διαδικασίες της επιμόρφωσης και της ανατροφοδότησης του έργου τους και γ) στην παροχή κινήτρων για τη διαρκή επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη των στελεχών και των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο και της δια βίου μάθησης. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα διενεργείται επί συγκεκριμένων κριτηρίων που σχετίζονται με τη φύση του εκπαιδευτικού έργου και την υπαλληλική ιδιότητα.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του δεύτερου 10ημέρου του Σεπτεμβρίου, το σχέδιο επεστράφη στο υπουργείο Παιδείας ως μη νόμιμο, καθώς αυτό έπρεπε να είχε εκδοθεί μέχρι τη 10η Μαρτίου 2013, όπως προβλεπόταν από τη νομοθεσία. Το ΣτΕ δεν προχώρησε στην αξιολόγηση του περιεχομένου του επίμαχου διατάγματος και το έκρινε στο σύνολό του μη νόμιμο για τυπικούς λόγους.
Στη συνέχεια ψηφίστηκε από τη Βουλή τροπολογία, με την οποία παρατάθηκε ο προβλεπόμενος χρόνος έκδοσης του επίμαχου διατάγματος και κατόπιν αυτών επανακατατέθηκε στο ΣτΕ για νέα επεξεργασία.
Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το σχέδιο διατάγματος, είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού τους έργου, προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας, ενώ η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συμβάλλει: α) στη διαπίστωση της ποιότητας, των λειτουργιών και των αποτελεσμάτων του εκπαιδευτικού τους έργου, β) στη διάχυση των καλών πρακτικών στα σχολεία όλης της χώρας, ως βασικού συντελεστή υποστήριξης των εκπαιδευτικών στις διαδικασίες της επιμόρφωσης και της ανατροφοδότησης του έργου τους και γ) στην παροχή κινήτρων για τη διαρκή επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη των στελεχών και των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο και της δια βίου μάθησης. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα διενεργείται επί συγκεκριμένων κριτηρίων που σχετίζονται με τη φύση του εκπαιδευτικού έργου και την υπαλληλική ιδιότητα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα