Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Οξύ το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη
Με στόχο να στεφθεί και… μητροπολίτης δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος διοργάνωσε διημερίδα για τα τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης. Τα συμπεράσματα της εκδήλωσης θα ανακοινωθούν αύριο, οπότε και ολοκληρώνεται. Προσκεκλημένοι στη διημερίδα ήταν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, ενώ ο νομάρχης Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης εκπροσωπήθηκε από τον αντινομάρχη Γιώργο Τσαμασλή.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, στην εισαγωγική του ομιλία, πρότεινε τη θεσμοθέτηση τη
Με στόχο να στεφθεί και… μητροπολίτης δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος διοργάνωσε διημερίδα για τα τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης. Τα συμπεράσματα της εκδήλωσης θα ανακοινωθούν αύριο, οπότε και ολοκληρώνεται. Προσκεκλημένοι στη διημερίδα ήταν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, ενώ ο νομάρχης Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης εκπροσωπήθηκε από τον αντινομάρχη Γιώργο Τσαμασλή.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, στην εισαγωγική του ομιλία, πρότεινε τη θεσμοθέτηση της μητροπολιτικής διοίκησης στη Θεσσαλονίκη και την ανάληψη πρωτοβουλιών σε διάφορους τομείς από μια και μόνο αρχή, προκειμένου να επιλυθούν τα καθημερινά κυκλοφοριακά προβλήματα. «Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη μας έχει οξυνθεί και πρέπει να ληφθούν άμεσες αποφάσεις και πρωτοβουλίες. Αφού δεν υπάρχει μητροπολιτική διοίκηση και ένα κέντρο αποφάσεων, θα πρέπει να συντονιστούμε μεταξύ μας και ο κάθε ένας εξ ημών να αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες μέσα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του. Ο ΥΜΑΘ θα πρέπει να αναλάβει τη βαριά ευθύνη να πείσει τους αρμόδιους υπουργούς να αναλάβουν τις δικές τους ευθύνες μέσα από συγκεκριμένες νομοθετικές παρεμβάσεις, συγκεκριμένες δράσεις και συγκεκριμένα έργα στην πόλη μας». Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει, το βάρος για την επίλυση του κυκλοφοριακού πρέπει να δοθεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς, που είναι τα αστικά λεωφορεία. Είναι απαραίτητη η αγορά ακόμη 170 τουλάχιστον λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ, αφού σήμερα ο οργανισμός αστικών συγκοινωνιών διαθέτει τον ίδιο αριθμό αυτοκινήτων που είχε πριν από 15 χρόνια.
Επίσης, συζητήθηκαν θέματα όπως οι φορτοεκφορτώσεις, η ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών και η κατασκευή επιπλέον χώρων στάθμευσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr