Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Στο Cash & Carry επεκτείνεται η Μαρινόπουλος ΑΕ
Στο Cash & Carry επεκτείνεται η Μαρινόπουλος ΑΕ
Νέο κύκλο επενδύσεων, με επίκεντρο αυτή τη φορά την αγορά του cash & carry, υλοποιεί η Μαρινόπουλος Α.Ε., επεκτείνοντας τις πωλήσεις της και προς τους εμπόρους, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τη μαζική εστίαση, τη ξενοδοχειακή αγορά και το catering
Νέο κύκλο επενδύσεων, με επίκεντρο αυτή τη φορά την αγορά του cash & carry, υλοποιεί η Μαρινόπουλος Α.Ε., επεκτείνοντας τις πωλήσεις της και προς τους εμπόρους, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τη μαζική εστίαση, τη ξενοδοχειακή αγορά και το catering.
Το άνοιγμα της Μαρινόπουλος Α.Ε. στο cash & carry θα υλοποιηθεί τις 26 Ιουνίου, ημέρα κατά την οποία έχουν προγραμματιστεί τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος χονδρικής, με έδρα την Πυλαία Θεσσαλονίκης, ενώ σε πρώτη φάση, το δίκτυο cash & carry της αλυσίδας θα συμπεριλάβει άλλα τέσσερα καταστήματα χονδρικής σε Αθήνα, Τρίκαλα, Χανιά και Θεσσαλονίκη.
Η απόφαση της Μαρινόπουλος Α.Ε. να επενδύσει στη συγκεκριμένη αγορά αποτελεί στρατηγική επιλογή της, δημιουργεί μια νέα σελίδα ανάπτυξης στην ιστορία της, εντάσσεται στη γενικότερη πολιτική της για την περαιτέρω εδραίωσή της στο εμπόριο, ενώ τα κεφάλαια που θα απαιτηθούν κατά τα πρώτα δύο χρόνια περιλαμβάνονται στο επενδυτικό πλάνο της τριετίας 2012 - 2014, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ, που ανακοίνωσε η αλυσίδα στην εκπνοή του 2012.
Στο πρώτο κατάστημα cash & carry, συνολικού χώρου πώλησης 1.700 τετραγωνικών μέτρων, οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν από 6.000 κωδικούς προϊόντων. Είδη παντοπωλείου, κάβας, απορρυπαντικών, χαρτικών, καλλυντικών, οπωροπωλείου, τυροκομικών, αλλαντικών, κατεψυγμένα και γενικά είδη ψυγείου, καθώς επίσης επιλεγμένη γκάμα με είδη μη τροφίμων και αναλώσιμων, θα πωλούνται στα καταστήματα, προκειμένου να καλύψουν τις επαγγελματικές ανάγκες των πελατών της εταιρίας.
Όπως και στο δίκτυο λιανικής που περιλαμβάνει 741 καταστήματα, έτσι και στις πωλήσεις χονδρικής η Μαρινόπουλος Α.Ε. πρόκειται να βασίσει την ανάπτυξή της στην ευρεία γκάμα αγαθών, στην καινοτομία, και το υψηλό σέρβις προς τον πελάτη, αλλά και στην επιθετική πολιτική τιμών, με την οποία θα διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί σε μια αγορά που και περιθώρια ανάπτυξης έχει, αλλά και «θέσεις» για νέους παίκτες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε., κ. Jerome Loubere, σχολιάζοντας την επέκταση της εταιρείας στο cash & carry, τόνισε ότι «πρόκειται για απόφαση η οποία σηματοδοτεί τη στρατηγική επιλογή της Μαρινόπουλος Α.Ε. για δυναμικότερες επενδύσεις παρά το περιβάλλον ύφεσης, για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας - πλέον και στον τομέα των πωλήσεων χονδρικής, αλλά και για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και του Ho.Re.Ca. με τη δυνατότητα που τους δίνεται για την προμήθεια αγαθών σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές».
Το άνοιγμα της Μαρινόπουλος Α.Ε. στο cash & carry θα υλοποιηθεί τις 26 Ιουνίου, ημέρα κατά την οποία έχουν προγραμματιστεί τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος χονδρικής, με έδρα την Πυλαία Θεσσαλονίκης, ενώ σε πρώτη φάση, το δίκτυο cash & carry της αλυσίδας θα συμπεριλάβει άλλα τέσσερα καταστήματα χονδρικής σε Αθήνα, Τρίκαλα, Χανιά και Θεσσαλονίκη.
Η απόφαση της Μαρινόπουλος Α.Ε. να επενδύσει στη συγκεκριμένη αγορά αποτελεί στρατηγική επιλογή της, δημιουργεί μια νέα σελίδα ανάπτυξης στην ιστορία της, εντάσσεται στη γενικότερη πολιτική της για την περαιτέρω εδραίωσή της στο εμπόριο, ενώ τα κεφάλαια που θα απαιτηθούν κατά τα πρώτα δύο χρόνια περιλαμβάνονται στο επενδυτικό πλάνο της τριετίας 2012 - 2014, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ, που ανακοίνωσε η αλυσίδα στην εκπνοή του 2012.
Στο πρώτο κατάστημα cash & carry, συνολικού χώρου πώλησης 1.700 τετραγωνικών μέτρων, οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν από 6.000 κωδικούς προϊόντων. Είδη παντοπωλείου, κάβας, απορρυπαντικών, χαρτικών, καλλυντικών, οπωροπωλείου, τυροκομικών, αλλαντικών, κατεψυγμένα και γενικά είδη ψυγείου, καθώς επίσης επιλεγμένη γκάμα με είδη μη τροφίμων και αναλώσιμων, θα πωλούνται στα καταστήματα, προκειμένου να καλύψουν τις επαγγελματικές ανάγκες των πελατών της εταιρίας.
Όπως και στο δίκτυο λιανικής που περιλαμβάνει 741 καταστήματα, έτσι και στις πωλήσεις χονδρικής η Μαρινόπουλος Α.Ε. πρόκειται να βασίσει την ανάπτυξή της στην ευρεία γκάμα αγαθών, στην καινοτομία, και το υψηλό σέρβις προς τον πελάτη, αλλά και στην επιθετική πολιτική τιμών, με την οποία θα διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί σε μια αγορά που και περιθώρια ανάπτυξης έχει, αλλά και «θέσεις» για νέους παίκτες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε., κ. Jerome Loubere, σχολιάζοντας την επέκταση της εταιρείας στο cash & carry, τόνισε ότι «πρόκειται για απόφαση η οποία σηματοδοτεί τη στρατηγική επιλογή της Μαρινόπουλος Α.Ε. για δυναμικότερες επενδύσεις παρά το περιβάλλον ύφεσης, για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας - πλέον και στον τομέα των πωλήσεων χονδρικής, αλλά και για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και του Ho.Re.Ca. με τη δυνατότητα που τους δίνεται για την προμήθεια αγαθών σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα