Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Παγκόσμια διάκριση για τη διαφήμιση «Keep Walking Greece»
Παγκόσμια διάκριση για τη διαφήμιση «Keep Walking Greece»
Το διαφημιστικό της «The Newtons Laboratory» για το Johnnie Walker βραβεύτηκε με την παγκόσμια διάκριση «Best Earned Award»
Ήταν μία από τις πλέον επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες της χρονιάς που πέρασε και το «Keep Walking Greece» ξεπέρασε κάθε προσδοκία κερδίζοντας την παγκόσμια διάκριση του «Best Earned Award».
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ως προς την εμπλοκή του κοινού ήταν εντυπωσιακά:
- Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%).
- Το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube.
- Προστέθηκαν 20,000 καινούργιοι Facebook fans, με 7,000 likes, 6,000 shares και 1,200 σχόλια στις αναρτήσεις.
- Διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.
- H δημοσιότητα που κερδήθηκε στα μέσα (άρθρα, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιοφωνικές αναφορές) ξεπέρασε τα
€1,200,000.
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ως προς την εμπλοκή του κοινού ήταν εντυπωσιακά:
- Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%).
- Το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube.
- Προστέθηκαν 20,000 καινούργιοι Facebook fans, με 7,000 likes, 6,000 shares και 1,200 σχόλια στις αναρτήσεις.
- Διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.
- H δημοσιότητα που κερδήθηκε στα μέσα (άρθρα, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιοφωνικές αναφορές) ξεπέρασε τα
€1,200,000.
Το «Keep Walking Greece» ήρθε να απαντήσει στην απογοήτευση και την ψυχολογική αμηχανία της Ελληνίδας και του Έλληνα μέσα στη δίνη της κρίσης. Κάλεσε τον κόσμο να μοιραστεί εικόνες και μηνύματα αισιοδοξίας. Να επενδύσει στην ωριμότητα της σκέψης και των ικανοτήτων του. Να συνθέσει απόψεις και να «περπατήσει» προς τα δικά τους οράματα, αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό. Πρόβαλλε με λίγα λόγια τη δημιουργική δύναμη της συλλογικής ψυχής.
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά και ο Αndy Fennell, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Diageo, «εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τις μάρκες μας κάθε μέρα, δημιουργώντας απίστευτα δυναμικές σχέσεις, που λειτουργούν καθοριστικά για την διαρκή επιτυχία της δουλειάς μας. Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας. Αισθάνομαι εξαιρετικά ενθαρρυμένος από την αδιάκοπη επιδίωξη των συνεργατών μας να υλοποιούν πρωτοπόρες καμπάνιες, αλλά και να τις υλοποιούν με άψογο τρόπο».
Η καμπάνια βασίστηκε στο διάσημο τραγούδι «You will never walk alone». Στηρίχθηκε σε μια μοναδική εκτελεστική ιδέα δημιουργίας «εμπνευστικού διαλόγου», που απλώθηκε τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα συμβατικά μέσα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα