Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Τι ζήτησε ο Αρβανιτόπουλος από τους εκπαιδευτικούς
Τι ζήτησε ο Αρβανιτόπουλος από τους εκπαιδευτικούς
Το προεδρείο της ΟΛΜΕ το ξεκαθάρισε στον υπουργό πως «δεν αποτελεί για τους εκπαιδευτικούς πλαίσιο συζήτησης κανένα πόρισμα επιτροπής για την αξιολόγηση , όσο παραμένουν οι σχετικές διατάξεις του ν.4024/11 σε ισχύ»
UPD:
7
ΣΧΟΛΙΑ
Νέα συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη εβδομάδα προκειμένου να δοθεί απάντηση στο βασικό αίτημα του κλάδου των καθηγητών για « ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και την κατάργηση της σχετικής διάταξης του ν.4024/11 που συνδέει αξιολόγηση με μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη».
Το προεδρείο της ΟΛΜΕ το ξεκαθάρισε στον υπουργό πως «δεν αποτελεί για τους εκπαιδευτικούς πλαίσιο συζήτησης κανένα πόρισμα επιτροπής για την αξιολόγηση , όσο παραμένουν οι σχετικές διατάξεις του ν.4024/11 σε ισχύ».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
Η συνάντηση έγινε με αφορμή το πόρισμα της επιτροπής του Υπουργείου για την αξιολόγηση.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ τόνισε στον Υπουργό Παιδείας πως η κυβέρνηση ομιλεί για «διάλογο» ενώ έχει ήδη ψηφίσει με νόμο (ν. 4024/11) το πλαίσιο της αξιολόγησης και έχει ήδη συνδέσει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με τη μισθολογική και τη βαθμολογική εξέλιξή τους, ορίζοντας μάλιστα και τα ποσοστά των «ικανών». Στην πραγματικότητα έχει προ-αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς!
Τονίσαμε πως η εφαρμογή της αξιολόγησης, με αυτές μάλιστα τις προϋποθέσεις και τους όρους που περιγράφονται στο ν.4024/11, θα οδηγήσει σε εργασιακές σχέσεις ζούγκλας στο δημόσιο σχολείο, με ανυπολόγιστες αρνητικές επιπτώσεις και στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το προεδρείο της ΟΛΜΕ το ξεκαθάρισε στον υπουργό πως «δεν αποτελεί για τους εκπαιδευτικούς πλαίσιο συζήτησης κανένα πόρισμα επιτροπής για την αξιολόγηση , όσο παραμένουν οι σχετικές διατάξεις του ν.4024/11 σε ισχύ».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
Η συνάντηση έγινε με αφορμή το πόρισμα της επιτροπής του Υπουργείου για την αξιολόγηση.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ τόνισε στον Υπουργό Παιδείας πως η κυβέρνηση ομιλεί για «διάλογο» ενώ έχει ήδη ψηφίσει με νόμο (ν. 4024/11) το πλαίσιο της αξιολόγησης και έχει ήδη συνδέσει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με τη μισθολογική και τη βαθμολογική εξέλιξή τους, ορίζοντας μάλιστα και τα ποσοστά των «ικανών». Στην πραγματικότητα έχει προ-αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς!
Τονίσαμε πως η εφαρμογή της αξιολόγησης, με αυτές μάλιστα τις προϋποθέσεις και τους όρους που περιγράφονται στο ν.4024/11, θα οδηγήσει σε εργασιακές σχέσεις ζούγκλας στο δημόσιο σχολείο, με ανυπολόγιστες αρνητικές επιπτώσεις και στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης όλοι γνωρίζουν τις προθέσεις κυβέρνησης και τρόικας (όπως καταγράφηκαν στο 2ο και το 3ο μνημόνιο) να χρησιμοποιηθεί η αξιολόγηση ως εργαλείο για τις απολύσεις και τη διαθεσιμότητα στο δημόσιο. Την ίδια στιγμή με τον πρόσφατο νόμο ν.4093/12 το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στις υποχρεωτικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα, με απόφαση Υπουργού (!) και ανεξάρτητα από οργανική θέση, καταρρακώνοντας έτσι κάθε έννοια δημοκρατικών και εργασιακών δικαιωμάτων, διαλύοντας οικογένειες και κοινωνικό ιστό.
Είναι πλέον σαφές πως δεν συζητά αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας διαδικασίες για το πώς θα βελτιωθεί το δημόσιο σχολείο. Του δημόσιου σχολείου που με την πολιτική τους, κυβέρνηση και τρόικα επιχειρούν να το διαλύσουν: δραματική και συνεχής μείωση δαπανών, συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών, μαθητές χωρίς εκπαιδευτικούς και βιβλία, κατάργηση βιβλιοθηκών, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ κ.λπ.
Από την άλλη μεριά, η λεγόμενη αξιολόγηση ή αυτοαξιολόγηση των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά. Τόσο η κατεύθυνση της εφαρμοζόμενης τροϊκανής πολιτικής, όσο και η διεθνής εμπειρία όπου εφαρμόστηκε εκεί οδηγούν.
Ζητήσαμε για ακόμη φορά από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, την ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και την κατάργηση της σχετικής διάταξης του ν.4024/11 που συνδέει αξιολόγηση με μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Τονίσαμε ότι δεν αποτελεί για τους εκπαιδευτικούς πλαίσιο συζήτησης κανένα πόρισμα επιτροπής, όσο παραμένουν οι σχετικές διατάξεις του ν.4024/11 σε ισχύ.
Αντίθετα αν το υπουργείο επιχειρήσει να εφαρμόσει την αξιολόγηση – χειραγώγηση και το πλαίσιο του ν.4024/11, θα βρει απέναντί του ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως τη βρήκε και στην προσπάθειά του να πείσει τους εκπαιδευτικούς για την αντιεκπαιδευτική πολιτική του με τα ερωτηματολόγια.
Ο Υπουργός Παιδείας επιφυλάχτηκε να απαντήσει στο βασικό μας αίτημα και ζήτησε συνάντηση την άλλη εβδομάδα.
Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την εργασιακή ζούγκλα, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις.
UPD:
7
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα