Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ούτε οι εκπτώσεις δεν έδωσαν … σωσίβιο στην αγορά
Ούτε οι εκπτώσεις δεν έδωσαν … σωσίβιο στην αγορά
Από 20% έως και 30% κάτω ο τζίρος σε σχέση με πέρυσι – Στην Αθήνα στο -50% - Στο ναδίρ η κίνηση, σε απόγνωση οι έμποροι
Για σημαντική μείωση της εμπορικής κίνησης στις θερινές εκπτώσεις του 2012, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011, κάνει λόγο η ΕΣΕΕ υπολογίζοντας την μεταξύ 20%-30%.
Σύμφωνα, δε, με τις εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), η μείωση του κύκλου εργασιών των φετινών θερινών εκπτώσεων στο λιανικό εμπόριο φθάνει τα 4,4 δισ. ευρώ σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ μόνο στην Αθήνα η πτώση κυμάνθηκε μεταξύ 30%-50%.
Συγκριτικά με το 2010 η υποχώρηση του τζίρου αγγίζει το 36,4%.
Αυτό σημαίνει απώλειες ύψους 1,11 δισ. ευρώ μόνο για φέτος ενώ σε σχέση με το 2010 οι απώλειες διαμορφώνονται, για το συγκεκριμένο καλοκαιρινό πάντα χρονικό διάστημα, σε 2,52 δισ. ευρώ.
Οι απώλειες αυτές, κατά την Συνομοσπονδία, μεταφράζονται σε «λουκέτα», χαμένα έσοδα (εναλλακτικό κόστος) για τα ασφαλιστικά ταμεία, διόγκωση της ανεργίας, ανασφάλεια και απόγνωση.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης, σε δηλώσεις του αναφέρει ότι οι μειωμένοι τζίροι των καταστημάτων «προκαλούν τρόμο και απόγνωση τόσο στο καταναλωτικό κοινό όσο και στον εμπορικό κόσμο, καθώς η καταρρέουσα ψυχολογία, που διαμορφώνεται, έχει ως αποτέλεσμα την καλλιέργεια τάσης παραίτησης και άρνησης, από τη στιγμή που δεν παρατηρείται κανένα σημάδι ανάκαμψης της αγοράς».
Σύμφωνα, δε, με τις εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), η μείωση του κύκλου εργασιών των φετινών θερινών εκπτώσεων στο λιανικό εμπόριο φθάνει τα 4,4 δισ. ευρώ σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ μόνο στην Αθήνα η πτώση κυμάνθηκε μεταξύ 30%-50%.
Συγκριτικά με το 2010 η υποχώρηση του τζίρου αγγίζει το 36,4%.
Αυτό σημαίνει απώλειες ύψους 1,11 δισ. ευρώ μόνο για φέτος ενώ σε σχέση με το 2010 οι απώλειες διαμορφώνονται, για το συγκεκριμένο καλοκαιρινό πάντα χρονικό διάστημα, σε 2,52 δισ. ευρώ.
Οι απώλειες αυτές, κατά την Συνομοσπονδία, μεταφράζονται σε «λουκέτα», χαμένα έσοδα (εναλλακτικό κόστος) για τα ασφαλιστικά ταμεία, διόγκωση της ανεργίας, ανασφάλεια και απόγνωση.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης, σε δηλώσεις του αναφέρει ότι οι μειωμένοι τζίροι των καταστημάτων «προκαλούν τρόμο και απόγνωση τόσο στο καταναλωτικό κοινό όσο και στον εμπορικό κόσμο, καθώς η καταρρέουσα ψυχολογία, που διαμορφώνεται, έχει ως αποτέλεσμα την καλλιέργεια τάσης παραίτησης και άρνησης, από τη στιγμή που δεν παρατηρείται κανένα σημάδι ανάκαμψης της αγοράς».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα