Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες του κόσμου η Ελλάδα
Στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες του κόσμου η Ελλάδα
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (89%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Στις 5 πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη παραμένει η Ελλάδα, με την καταναλωτική της εμπιστοσύνη να βρίσκεται σταθερά τα τελευταία δύο χρόνια κάτω από τις 60 μονάδες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2012 κατά τρεις μονάδες, πέφτοντας στις 91.
Πιο συγκεκριμένα στην Ελλάδα, ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης σημείωσε μικρή άνοδο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, γεγονός όμως που είναι συνηθισμένο στις μετεκλογικές περιόδους όπου αναζωπυρώνονται οι προσδοκίες του κόσμου. Παρά τη βελτίωση του δείκτη όμως, η Ελλάδα παρέμεινε ανάμεσα στις 5 πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη.
Στην Ελλάδα, εννέα στους δέκα καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.
Με τα έσοδα των Ελλήνων καταναλωτών να έχουν μειωθεί σημαντικά και την ανεργία να έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα, δεν προκαλεί έκπληξη πως η οικονομία και οι εργασιακές προοπτικές αποτελούν τις μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων, με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα παγκοσμίως (46% και 44% αντιστοίχως).
Επιπλέον, σχεδόν τέσσερις στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ στην έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης των Ελλήνων και ένα από τα υψηλότερα παγκοσμίως για το δεύτερο τρίμηνο του 2012.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2012 κατά τρεις μονάδες, πέφτοντας στις 91.
Πιο συγκεκριμένα στην Ελλάδα, ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης σημείωσε μικρή άνοδο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, γεγονός όμως που είναι συνηθισμένο στις μετεκλογικές περιόδους όπου αναζωπυρώνονται οι προσδοκίες του κόσμου. Παρά τη βελτίωση του δείκτη όμως, η Ελλάδα παρέμεινε ανάμεσα στις 5 πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη.
Στην Ελλάδα, εννέα στους δέκα καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.
Με τα έσοδα των Ελλήνων καταναλωτών να έχουν μειωθεί σημαντικά και την ανεργία να έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα, δεν προκαλεί έκπληξη πως η οικονομία και οι εργασιακές προοπτικές αποτελούν τις μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων, με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα παγκοσμίως (46% και 44% αντιστοίχως).
Επιπλέον, σχεδόν τέσσερις στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ στην έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης των Ελλήνων και ένα από τα υψηλότερα παγκοσμίως για το δεύτερο τρίμηνο του 2012.
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (89%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (78%).
Παράλληλα, αντίστοιχα μεγάλο ποσοστό έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (78%), τα οποία τα τελευταία χρόνια φαίνεται να κερδίζουν σταδιακά έδαφος στην ελληνική αγορά. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως το ποσοστό των Ελλήνων που λαμβάνει μέτρα για να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση είναι σαφώς υψηλότερο από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό, αντικατοπτρίζοντας για άλλη μία φορά τα χαμηλά επίπεδα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας.
Οι δέκα πιο αισιόδοξες χώρες προέρχονται αποκλειστικά από την Ασία και τη Μέση Ανατολή, ενώ οκτώ από τις δέκα πιο απαισιόδοξες προέρχονται από την Ευρώπη.
Στην τελευταία θέση βρέθηκε η Ουγγαρία με 30 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Πορτογαλία με 40 μονάδες και η Ιταλία με 41 μονάδες. Η Ινδονησία έγινε η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, με την Καταναλωτική της Εμπιστοσύνη να βρίσκεται το πρώτο τρίμηνο του 2012 στις 120 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Ινδία (119 μονάδες) και οι Φιλιππίνες (116 μονάδες).
Παράλληλα, αντίστοιχα μεγάλο ποσοστό έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (78%), τα οποία τα τελευταία χρόνια φαίνεται να κερδίζουν σταδιακά έδαφος στην ελληνική αγορά. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως το ποσοστό των Ελλήνων που λαμβάνει μέτρα για να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση είναι σαφώς υψηλότερο από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό, αντικατοπτρίζοντας για άλλη μία φορά τα χαμηλά επίπεδα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας.
Οι δέκα πιο αισιόδοξες χώρες προέρχονται αποκλειστικά από την Ασία και τη Μέση Ανατολή, ενώ οκτώ από τις δέκα πιο απαισιόδοξες προέρχονται από την Ευρώπη.
Στην τελευταία θέση βρέθηκε η Ουγγαρία με 30 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Πορτογαλία με 40 μονάδες και η Ιταλία με 41 μονάδες. Η Ινδονησία έγινε η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, με την Καταναλωτική της Εμπιστοσύνη να βρίσκεται το πρώτο τρίμηνο του 2012 στις 120 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Ινδία (119 μονάδες) και οι Φιλιππίνες (116 μονάδες).
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα