Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σήμερα το μεσημέρι, λίγο μετά τον Αγιασμό των Θεοφανίων, σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στη Λήμνο.
Σύμφωνα με το limnoslive.gr, η φωτιά ξεκίνησε από την πίσω πλευρά της έκθεσης, πιθανότατα λόγω εκδήλωσης πυρκαγιάς σε σταθμευμένο αυτοκίνητο (πιθανό βραχυκύκλωμα).
Η κατάσταση πήρε γρήγορα ανεξέλεγκτες διαστάσεις, καθώς στις φλόγες παραδόθηκαν περίπου 40 αυτοκίνητα και ένα λεωφορείο, προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές.
Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία Μύρινας με 18 πυροσβέστες και 6 οχήματα, ενώ σημαντική ήταν και η συμβολή του Δήμου Λήμνου, που διέθεσε υδροφόρες.
Παρόντες ήταν η Δήμαρχος Λήμνου, Ελεονώρα Γεωργά, και όλοι οι Αντιδήμαρχοι του νησιού που βοηθούσαν και αυτοί, ένας από τους οποίους ήταν και αδελφός του ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας, συντονίζοντας την επιχείρηση. Η Αστυνομία επίσης, βρισκόταν στον χώρο για τη διασφάλιση της τάξης και την εκτροπή της κυκλοφορίας και το ΕΚΑΒ.
Κλείσιμο
Στο νοσοκομείο οι ιδιοκτήτες της αντιπροσωπείας
Οι ιδιοκτήτες της αντιπροσωπείας μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Λήμνου για τις πρώτες βοήθειες. Είχαν εισπνεύσει μεγάλες ποσότητες καπνού, ενώ ο άνδρας υπέστη ελαφρά εγκαύματα στα χέρια, πήραν εξιτήριο αμέσως τις πρώτες βοήθειες και επέστρεψαν στο συμβάν.
Ένας πυροσβέστης χρειάστηκε επίσης να διακομισθεί στο νοσοκομείο, καθώς παρουσίασε αναπνευστικά προβλήματα λόγω του καπνού.
Η φωτιά, που περιλάμβανε την καύση ελαστικών και λαδιών, δημιούργησε πυκνό μαύρο καπνό, ο οποίος σκέπασε την ευρύτερη περιοχή. Ο Δήμος Λήμνου, μέσω επίσημης ανακοίνωσης, κάλεσε τους κατοίκους της περιοχής να κρατήσουν κλειστά τα παράθυρα των σπιτιών τους για λόγους ασφαλείας. Οι έρευνες για τα ακριβή αίτια της πυρκαγιάς βρίσκονται σε εξέλιξη.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.