Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Βαδίζει με συνέπεια, στοχεύοντας στο ΜΗΔΕΝ και ακόμη πιο μακριά

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Βαδίζει με συνέπεια, στοχεύοντας στο ΜΗΔΕΝ και ακόμη πιο μακριά

Ο απολογισμός της εταιρείας περιλαμβάνει δράσεις και πρακτικές με σκοπό τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και τη διεύρυνση του θετικού αντικτύπου στην κοινωνία.

olympiaki-zithopoiia-xr

Sponsored content

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε για ακόμη μία χρονιά, στη δημοσιοποίηση του ESG απολογισμού της, που αφορά στη στρατηγική, τους στόχους, τους πυλώνες δράσεων και τις πρωτοβουλίες της εταιρείας, καθώς και την εξέλιξη του σχετικού πλάνου της, στοχεύοντας στο «ΜΗΔΕΝ» και ακόμη πιο μακριά!

Συγκεκριμένα, ο απολογισμός περιλαμβάνει δράσεις και πρακτικές στις οποίες προχώρησε η εταιρεία τη χρονιά που μας πέρασε, και στοχεύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, καθώς επίσης και στη διεύρυνση του θετικού της αντικτύπου στο κοινωνικό σύνολο γενικότερα.

Έτσι, με μακροπρόθεσμο στόχο το 2040 και ενδιάμεσο το 2030, το εν λόγω πρόγραμμα αφορά στις δεσμεύσεις και τους στόχους της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας σχετικά με τους παρακάτω πυλώνες: 

carls_photo_2

ΜΗΔΕΝΙΚΟ αποτύπωμα άνθρακα, που αφορά στη δέσμευση της εταιρείας για ετήσια μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζοντας με συνέπεια να επενδύει στον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού στο σύνολο των εγκαταστάσεών της και στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών παραγωγής, πέτυχε και στις δύο παραγωγικές της μονάδες τη μείωση κατά 11% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και κατανάλωσης θερμικής ενέργειας, όπως και τη μείωση κατά 6,5% στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας την τελευταία πενταετία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα των καινοτομιών στις οποίες προχωρά, είναι η υλοποίηση, εδώ και δύο χρόνια, ενός πιλοτικού προγράμματος, που αξιοποιεί την ηλιακή ενέργεια και τη μετατρέπει σε θερμική, προς κάλυψη των ενεργειακών αναγκών στη μονάδα παραγωγής της εταιρείας στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης.

Στον περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας στοχεύουν και οι πυλώνες του προγράμματος, που αφορούν στο ΜΗΔΕΝΙΚΟ αποτύπωμα πρώτων υλών και συσκευασιών. Οι συγκεκριμένοι αφορούν τόσο στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών καλλιέργειας και επεξεργασίας των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται, με στόχο την προστασία του κλίματος και της βιοποικιλότητας, όσο και σε πρωτοβουλίες για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των συσκευασιών των προϊόντων της. Χαρακτηριστικά, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στην αφαίρεση του χρώματος από τα DraughtMaster βαρέλια της, με στόχο την ενίσχυση των τρόπων ανακύκλωσής τους.

carls_photo_3

Σε ό,τι αφορά στη ΜΗΔΕΝΙΚΗ σπατάλη νερού, η εταιρεία έχει ακολουθήσει μία σειρά από πρακτικές, που οδήγησαν στη μείωση κατά 18% της κατανάλωσης νερού στα εργοστάσιά της, σε Ριτσώνα και Σίνδο, την τελευταία πενταετία.

Ως προς τη ΜΗΔΕΝΙΚΗ ανεύθυνη κατανάλωση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προάγει σταθερά το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης, συνδυάζοντάς το με κάθε πρωτοβουλία και ενεργοποίηση στην οποία προχωρά. Παράλληλα, επεκτείνει τα διαθέσιμα no/ low alcohol προϊόντα του χαρτοφυλακίου της, καθώς και τις περιστάσεις κατανάλωσής τους αντίστοιχα. Ενδεικτικά παραδείγματα αποτελούν τα πιο πρόσφατα λανσαρίσματα της εταιρείας, που αφορούν στη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και στο Somersby Strawberry & Lime 0.0%.

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία πέτυχε επίσης ΜΗΔΕΝΙΚΑ ατυχήματα στον χώρο εργασίας, στο πλαίσιο του συνεκτικού προγράμματος ασφάλειας και προστασίας των εργαζομένων που ακολουθεί, σε όλες τις εγκαταστάσεις της, πανελλαδικά. Παράλληλα, σημείωσε 22% αύξηση των αναφορών μη ασφαλών συμπεριφορών και 75% αύξηση των περιπάτων ασφαλείας στο σύνολο των εγκαταστάσεων του Integrated Supply Chain (ISC), κατά την τελευταία τριετία.

carls_photo_4

Ταυτόχρονα, με βασικό μήνυμα «#NoLabel. Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επέκτεινε το πλάνο δράσης της που αφορά τόσο στα εσωτερικά όσο και στα εξωτερικά της κοινά υπέρ της Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης, με μηδενική ανοχή σε οποιαδήποτε μορφή διάκρισης. Εστιάζοντας στην ενεργοποίηση ως προς το Φύλο και τα Άτομα με Αναπηρία, πέρα από την «πρωτιά» που απέσπασε, με την πρώτη πλήρως προσβάσιμη καμπάνια στην κατηγορία της με την μπύρα Mythos, είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι στην εταιρεία σημειώθηκε αύξηση κατά 3% των προσλήψεων γυναικών σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα του οργανισμού, με τις γυναίκες να αποτελούν πλέον το 40% του συνόλου των εργαζομένων και άνω του 50% στην ομάδα διοίκησης της εταιρείας.

Τέλος, τη χρονιά που μας πέρασε, συνεχίστηκαν οι δράσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, μέσω της συνεργασίας με πρωτοβουλίες, φορείς και οργανισμούς για την προστασία ευπαθών κοινωνικών ομάδων σε όλη τη χώρα, καθώς και για περιβαλλοντικές αναπλάσεις σε περισσότερες από 20 γειτονιές πανελλαδικά.

Βασικός παράγοντας στο να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, είναι η επιστροφή αξίας στους ανθρώπους, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της, στην αγορά και ευρύτερα στην κοινωνία. Έτσι, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει να υπηρετεί πιστά τον εταιρικό Σκοπό της, να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερα σήμερα και αύριο!», με πρωτοβουλίες και δράσεις, που απτά αποδεικνύουν ότι αποτελεί «κάτι περισσότερο από μια ζυθοποιία».

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον ESG απολογισμό της εταιρείας και να μάθετε περισσότερα εδώ.

carls_photo_5
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης