Τα... σαπάκια της Ελλάδα κυριεύουν - Ερχονται μέτρα και πρόστιμα

Τα... σαπάκια της Ελλάδα κυριεύουν - Ερχονται μέτρα και πρόστιμα

Όσο παλαιότερο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο πολύ επιβαρύνει το περιβάλλον, την ίδια ώρα που υπολείπεται σε ασφάλεια, έναντι των καινούριων.

Στιγμιοτυπο_2022-02-06__10_02_31_μμ

Αύξηση γνώρισε το 2020 ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συγκριτικά με το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Ειδικότερα, το 2020 το σύνολο των κυκλοφορούντων ΙΧ ανερχόταν σε 246.345.770 μονάδες, έναντι των 2243.491.725 του 2019.  Ποια είναι, όμως, η μέση ηλικία τους;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, η ηλικία υπερβαίνει τη δεκαετία, με τον μέσο όρο να διαμορφώνεται σε 11,8 έτη. Τον γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων – κάτι που φυσικά έχει αρνητικές επιπτώσεις σε επίπεδο εκπομπών ρύπων και ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας -  έχουν η Λιθουανία και η Ρουμανία με 17 και 16,9 έτη αντίστοιχα, ακολουθούμενες από την Εσθονία με 16,7.

Εκ των 25 χωρών της ΕΕ, η Ελλάδα καταλαμβάνει την –διόλου τιμητική- τέταρτη θέση, με τον στόλο κυκλοφορούντων αυτοκινήτων της να έχει μέση ηλικία 16,7 έτη.

 


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης