Το θράσος και η ανευθυνότητα νεαρών Ρομά «κυνηγών» χαλκού λίγο έλειψε να γίνουν αιτία για να προκληθεί άλλη μια καταστροφή στην σκληρά δοκιμαζόμενη από τις πυρκαγιές χώρα. Η φωτιά που άναψαν στο ύπαιθρο για να λιώσουν το πλαστικό περίβλημα των καλωδίων που είχαν κλέψει, επεκτάθηκε αμέσως στην περιοχή της Ηράκλειας Σερρών!
Οι τέσσερις δράστες ηλικίας 21, 22, 26 και 23 χρόνων είχαν παραβιάσει το βράδυ του περασμένου Σαββάτου μια εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε περιοχή της δυτικής Θεσσαλονίκης και είχαν «ξηλώσει» τα μήκους οκτώ χιλιομέτρων (!) καλώδια χαλκού προκαλώντας φθορές αξίας 25.000 ευρώ. Το μεσημέρι της Κυριακής, τους έβαλαν φωτιά για να γυμνώσουν τον χαλκό, χωρίς να υπολογίσουν ότι ο άνεμος θα έκανε τις φλόγες να ξεφύγουν!
Το αποτέλεσμα ήταν να ξεσπάσει πυρκαγιά στην χορτολιβαδική έκταση, η οποία ευτυχώς αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά από κλιμάκιο της Πυροσβεστικής πριν επεκταθεί. Οι τέσσερις Ρομά είχαν φροντίσει να εξαφανιστούν, αφήνοντας πίσω τους τα κλεμμένα καλώδια που αποδόθηκαν στον ιδιοκτήτη των φωτοβολταϊκών.
Μετά από έρευνες των αστυνομικών του τμήματος Ηράκλειας, την Δευτέρα συνελήφθησαν ο 21χρονος και ο 22χρονος και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Σερρών, ενώ κατασχέθηκε το όχημα που χρησιμοποιούσαν. Στην δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους για κλοπή και φθορά ξένης ιδιοκτησίας από κοινού, περιλαμβάνονται οι άλλοι δυο συνεργοί τους που δεν εντοπίστηκαν στα όρια του αυτοφώρου.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.