Τα ερωτήματα για το ατύχημα του ε/γ-ο/γ Θεόφιλος

Τα ερωτήματα για το ατύχημα του ε/γ-ο/γ Θεόφιλος

Η διασφάλιση της ασφάλειας στη θάλασσα, της πρόληψης ανθρώπινου τραυματισμού ή απώλειας ζωής και της αποφυγής βλάβης στο περιβάλλον, ιδιαίτερα στο θαλάσσιο περιβάλλον και στη περιουσία, είναι οι στόχοι του Διεθνούς Κώδικα Διαχείρισης για την ασφαλή λειτουργία των Πλοίων και για την πρόληψη ρύπανσης του  περιβάλλοντος (ISM Code), που είναι το κεφάλαιο ΙΧ της Διεθνούς Σύμβασης, για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα SOLAS .

02

Τα ερωτήματα  για το ατύχημα του ε/γ-ο/γ  Θεόφιλος

Η διασφάλιση της ασφάλειας στη θάλασσα, της πρόληψης ανθρώπινου τραυματισμού ή απώλειας ζωής και της αποφυγής βλάβης στο περιβάλλον, ιδιαίτερα στο θαλάσσιο περιβάλλον και στη περιουσία, είναι οι στόχοι του Διεθνούς Κώδικα Διαχείρισης για την ασφαλή λειτουργία των Πλοίων και για την πρόληψη ρύπανσης του  περιβάλλοντος (ISM Code), που είναι το κεφάλαιο ΙΧ της Διεθνούς Σύμβασης, για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα SOLAS .

02. Για την διασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας κάθε πλοίου και για τον καθορισμό συνδέσμου μεταξύ της εταιρείας και του προσωπικού του πλοίου, κάθε εταιρεία πρέπει να ορίσει ένα πρόσωπο στην ξηρά που να έχει απ\ ευθείας πρόσβαση στο υψηλότερο επίπεδο της διαχείρισης. Η ευθύνη και η αρμοδιότητα του Εξουσιοδοτημένου προσώπουκαι στα Αγγλικά Designated Person Ashore (DPA), πρέπει να περιλαμβάνει την  παρακολούθηση θεμάτων που αφορούν στην ασφάλεια και πρόληψη ρύπανσης από τη λειτουργία κάθε πλοίου και να διασφαλίζει ότι παρέχονται τα απαραίτητα μέσα και η υποστήριξη ξηράς, όπως απαιτείται.

03. O ακρογωνιαίος λίθος μιας καλής, ασφαλούς διαχείρισης είναι η δέσμευση της κορυφής της ιεραρχίας.

Σε ζητήματα ασφάλειας και πρόληψης ρύπανσης, η συνέπεια, η συμπεριφορά και η ενεργοποίηση των ατόμων σε όλα τα επίπεδα καθορίζουν το τελικό αποτέλεσμα.

04. Τα ερωτήματα προς το Εξουσιοδοτημένο Πρόσωπο/DPA, της εταιρείας του Ε/Γ - Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ είναι.

ΑΑ. Ποια είναι η πολιτική της εταιρείας σχετικά με την ασφάλεια και την προστασία  του περιβάλλοντος ;

BB. Ποιο ήταν Voyage/Passage Plan ;

ΓΓ.  Γιατί το πλοίο έπλεε σε no go area ;

ΔΔ.Ποιες ήσαν οι voyage instructions ;

Κλείσιμο

ΕΕ. Ποιες ήσαν οι Master\s Standing Orders ;

ΖΖ. Ποια ήταν η συμμόρφωση ως προς τον υπολογισμό των στιγμάτων και την  μεταφορά τους στο χάρτη, κατα τον πλού πλησιάζοντας τις ακτές της Χίου και  των Οινουσσών ;

Ship\s position fixed at sufficiently frequent intervals by multi methods with relevant marking on chart.

ΗΗ. Ποια ήταν η coastal navigation & narrow waters checklist ;

ΘΘ.Ποια είναι τα αποτελέσματα του unscheduled Management meeting με θέμα  investigation and analysis του ατυχήματος ; 

\Ολες οι κυβερνήσεις έχουν κληθεί να λάβουν τα απαιτούμενα μέτρα για την προστασία του Πλοιάρχου κατά την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του, αναφορικά με την ασφάλεια στη θάλασσα και την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος (ISM Code, SOLAS  Chapter IX).

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης