
Eπιτελους Αγγλόφωνα ιεκ Η γλώσσα εργασιας ναυτιλίας τουρισμού τραπεζων είναι τα αγγλικά Οσοι τρώνε στα συσσίτια χρονια κανένας δε μιλαει αγγλικα και δεν ξέρει υπολογιστες Μονο στα χωραφεια πας για δουλεια
Ο μαθητής του ΕΠΑΛ κατά 90% το επιλέγει γιατί αποφεύγει την πίεση του ΓΕΛ και κατά 10% ως επαγγελματική διέξοδο. Παιδιά 15-17 ετών δεν συνειδητοποιούν την έννοια ''εργασία''. Στα πρώτα 18 χρόνια ο άνθρωπος πρέπει να αποκτήσει διανοητική και εμπειρική επαφή με τον Κόσμο. Στα υπόλοιπα χρόνια πρέπει να έχει την δυνατότητα να μαθαίνει τέχνες εσαεί. (πχ τι διέξοδο δίνουμε σ' έναν 35άρη που αποφυλακίστηκε ?)
Μη μου μιλάς για παιδεία στην Ελλάδα. Βγαίνουν χιλιάδες απ την υποχρεωτική εκπαίδευση που δεν γνωρίζουν ούτε την ελληνική γλώσσα ικανοποιητικά. Ανοίγουν το στόμα τους και δεν ξέρεις απο που να φύγεις ενώ ο λειτουργικός αναλφαβητισμός πάει σύννεφο. Ακόμα πιο απογοητευτικό είναι όταν συνειδητοποιείς οτι αυτό είναι κοινός τόπος ακόμα και για απόφοιτους της τριτοβάθμιας...Αυτή είναι η παιδεία που παρέδωσε η μεταπολίτευση, συνδικάλες που δεν τηρούν ούτε καν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις και ημιμαθείς που ανακυκλώνουν το σύστημα σε μια καθοδική σπείρα δεκαετιών. Κι ας μη μιλήσω για το πόσο αισθητά έχει πέσει το επίπεδο με την εισαγωγή τόσων παράνομων ξένων χαμηλότατης υποστάθμης...Αφού το κράτος είναι τόσο ανεύθυνο και αυτοκαταστροφικό μόνο η αγορά θα μπορούσε να επιβάλει ένα σοκ αξιοκρατίας. Αλίμονο, τα ίδια συνεχίζονται και με την υποτιθέμενη φιλελεύθερη κυβέρνηση.
Ο καθηγητής - δάσκαλος να σταματήσει να είναι εξεταστής και να γίνει προπονητής. Το αντικείμενο της εργασίας του ο μαθητής να εξετάζεται πανελλαδικά τον Ιούνιο. Έτσι μόνον αξιολογείται ο εκπαιδευτικός. (Μπορούν όμως μια δικηγόρος και μιά αγγλικού να το καταλάβουν ?)
Θα ήθελα να δω τα παιδιά μου τεχνίτες. Να έχουν μια καλή ειδίκευση. Να έχουν ένα καλό μεροκάματο από νωρίς. Να μην παραδέρνουν ως τα 25 30 χωρίς να ξέρουν τι να κάνουν τα πτυχία τους. Να μην τα ξεφτιλίζουν σε ψευτοδουλειές. Κρατάω όμως μικρό καλάθι. Μακάρι να βγω λάθος.
Συμφωνώ. Και παράλληλα να είναι μορφωμένοι, να ξέρουν να μιλούν, να κάνουν μια σωστή συζήτηση, να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν και τι ακούν από τα ΜΜΕ και όχι μόνο
Κάνουμε ψευτοσχολεία με ψευτοκαθηγητές και ψευτομαθητές για να λέμε οτι κάτι κάνουμε και να βολεύονται ως διδάσκοντες αυτοί που δεν μπορούν να αποροφηθούν απ την πραγματική αγορά. Όσο δεν υπάρχει αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και λειτουργούν με τη λογική του δημοσίου υπάλληλου που παντελονιάζει τα λεφτά χωρίς να προσφέρει τίποτα δεν βελτιώνεται. Καλύτερα να τα έκλειναν όλα και να άφηναν την αγορά απο μόνη της να φτιάξει καλά σχολεία με καλούς εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους που θέλουν και μπορούν.
Λεφτά σε ΕΠΑΛ είναι απλά πεταμένα λεφτά, όσο υπάρχουν εκεί τα τωρινά κοινωνικά απόβλητα. Βελτιώστε το επίπεδο των μαθητών που είναι πάτωμα, και μετά ρίξτε λεφτά
Ετσι δωστε στους αποφοιτους ιεκ την δυνατοτητα να μπαινουν σε αει... τι αλλο μπορει να παει χειροτερα; Αλλο ενα καρφι στο φερετρο μετα την εξισωση τει-αει απο τον ξυριζα. Δεν σας φτανει που η χωρα παραγαει καθε χρονο 70000 πτυχιουχους που δεν μπορουν να αποροφηθουν πουθενα θελετε να βγαλετε και αλλους. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω την λογικη πισω απο αυτο. Ειμαι αποφοιτος αει και αν ηξερα σε τι κατασταση θα βρισκομαι σημερα ισως να μη εδινα καν πανελληνιες. Βασικα θα πηγαινα εξωτερικο κατευθειαν να ηρεμουσα απο το ελληνικο μπουρδελο αλλα ημουν μικρος...... δεν ηξερες, δεν ρωταγες;