Ακόμα εικοσιέξι συμπολίτες μας που νοσηλεύονταν με κορωνοϊόκατέληξαν σήμερα.
Συγκεκριμένα κατέληξαν:
- Ένας 80χρονος, μια 75χρονη, μια 82χρονη και δύο ασθενείς 87 και 86 ετών που νοσηλεύονταν σε Ιπποκράτειο και ΑΧΕΠΑ, καθώς και 11 ακόμα ασθενείς σε νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας
- Ένας 44χρονος στο Τζάνειο
- Δύο θάνατοι δηλώθηκαν από στη Λάρισα
- Ένας θάνατος ασθενούς στηνΑλεξανδρούπολης
- Μία 94χρονη και ένας 84χρονος κατέληξαν στο Κιλκίς
- Τέσσερις απώλειες στην Αττική, σε Ευαγγελισμό και Σωτηρία.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.