Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Καλό… 2013 τα έργα στο πέταλο του Μαλιακού
Καλό… 2013 τα έργα στο πέταλο του Μαλιακού
Καθηλωμένα και με ορατό ορίζοντα κατασκευής το 2013 βρίσκονται τα έργα στην εθνική οδό, στο ύψος του φονικού πετάλου του Μαλιακού...
Καθηλωμένα και με ορατό ορίζοντα κατασκευής το 2013 βρίσκονται τα έργα στην εθνική οδό, στο ύψος του φονικού πετάλου του Μαλιακού.
Πρόκειται για τρία κομμάτια της παλιάς εθνικής οδού (τμήμα Σκάρφειας - κόμβος Θερμοπυλών, Νέα Κοίτη Σπερχειού - κόμβος Ροδίτσας και τμήμα Στυλίδας - Ραχών) τα οποία έχουν βαλτώσει εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων της κατασκευαστικής εταιρείας Αττικάτ που έχει αιτηθεί την υπαγωγή της στο άρθρο 99.
Την εξέλιξη αυτή επιβεβαίωσε πρόσφατα στη Bουλή ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης, γεγονός που δημιουργεί πρόσθετα εμπόδια στην πορεία κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ε65 (από τη Λαμία μέχρι την Εγνατία) που χρηματοδοτείται από τα διόδια της νέας εθνικής. Κατόπιν αυτών, το αρμόδιο υπουργείο κηρύσσει έκπτωτη την εταιρεία και δρομολογεί την επαναδημοπράτηση του έργου.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, από τη νέα Κοίτη Σπερχειού έως τον κόμβο της Ροδίτσας, μήκους 4,1 χλμ., τα έργα έπρεπε να είχαν παραδοθεί έως τον Αύγουστο του 2009. Ωστόσο αυτά σταμάτησαν με ευθύνη του αναδόχου. Στο τμήμα Αγίας Μαρίνας Ραχών στην παράκαμψη της Στυλίδας, μήκους 19,2 χλμ., η προθεσμία παράδοσης του έργου που είχε ξεκινήσει το 2007 ήταν ο Σεπτέμβριος του 2010. Η εταιρεία είχε ζητήσει αναθεώρηση της σύμβασης για πρόσθετες εργασίες, με αποτέλεσμα το κόστος του έργου να εκτιναχθεί στα 152,6 εκατ. ευρώ. Να όμως που τα προβλήματα της Αττικάτ εκτροχίασαν την πορεία της.
Τονίζεται πάντως ότι τα έργα έχουν διασφαλισμένη χρηματοδότηση ως έργα-γέφυρες από το ΕΣΠΑ.
Στην απάντηση του υφυπουργού προς τον βουλευτή Φθιώτιδας της Ν.Δ. κ. Χρίστο Σταϊκούρα, αποκαλύπτεται επίσης ότι η διαπλάτυνση του παράδρομου που εκκρεμούσε στο τμήμα Σκάρφεια – Φθιώτιδα, που έχει παραδοθεί από το 2008, καθυστέρησε λόγω απαλλοτριώσεων. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επίταξης, τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν το επόμενο διάστημα, αφού ανατέθηκαν στην κοινοπραξία που θα κατασκευάσει τον Ε65.
Πρόκειται για τρία κομμάτια της παλιάς εθνικής οδού (τμήμα Σκάρφειας - κόμβος Θερμοπυλών, Νέα Κοίτη Σπερχειού - κόμβος Ροδίτσας και τμήμα Στυλίδας - Ραχών) τα οποία έχουν βαλτώσει εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων της κατασκευαστικής εταιρείας Αττικάτ που έχει αιτηθεί την υπαγωγή της στο άρθρο 99.
Την εξέλιξη αυτή επιβεβαίωσε πρόσφατα στη Bουλή ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης, γεγονός που δημιουργεί πρόσθετα εμπόδια στην πορεία κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ε65 (από τη Λαμία μέχρι την Εγνατία) που χρηματοδοτείται από τα διόδια της νέας εθνικής. Κατόπιν αυτών, το αρμόδιο υπουργείο κηρύσσει έκπτωτη την εταιρεία και δρομολογεί την επαναδημοπράτηση του έργου.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, από τη νέα Κοίτη Σπερχειού έως τον κόμβο της Ροδίτσας, μήκους 4,1 χλμ., τα έργα έπρεπε να είχαν παραδοθεί έως τον Αύγουστο του 2009. Ωστόσο αυτά σταμάτησαν με ευθύνη του αναδόχου. Στο τμήμα Αγίας Μαρίνας Ραχών στην παράκαμψη της Στυλίδας, μήκους 19,2 χλμ., η προθεσμία παράδοσης του έργου που είχε ξεκινήσει το 2007 ήταν ο Σεπτέμβριος του 2010. Η εταιρεία είχε ζητήσει αναθεώρηση της σύμβασης για πρόσθετες εργασίες, με αποτέλεσμα το κόστος του έργου να εκτιναχθεί στα 152,6 εκατ. ευρώ. Να όμως που τα προβλήματα της Αττικάτ εκτροχίασαν την πορεία της.
Τονίζεται πάντως ότι τα έργα έχουν διασφαλισμένη χρηματοδότηση ως έργα-γέφυρες από το ΕΣΠΑ.
Στην απάντηση του υφυπουργού προς τον βουλευτή Φθιώτιδας της Ν.Δ. κ. Χρίστο Σταϊκούρα, αποκαλύπτεται επίσης ότι η διαπλάτυνση του παράδρομου που εκκρεμούσε στο τμήμα Σκάρφεια – Φθιώτιδα, που έχει παραδοθεί από το 2008, καθυστέρησε λόγω απαλλοτριώσεων. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επίταξης, τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν το επόμενο διάστημα, αφού ανατέθηκαν στην κοινοπραξία που θα κατασκευάσει τον Ε65.
Ο κ. Μαγκριώτης εμφανίστηκε ιδιαίτερα επικριτικός και με τα προβλήματα που έχουν ανακύψει με τις συμβάσεις παραχώρησης και τις τράπεζες. «Δεν χρωστάμε στους παραχωρησιούχους ούτε ένα ευρώ. Το ότι οι τράπεζες έχουν αναστείλει προσωρινά τη χρηματοδότηση των έργων είναι δική τους επιλογή και τους καλούμε να την αναστείλουν γιατί δεν υπάρχει καμία δικαιολογία».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα