Νέα πορεία κατά του νόμου για τις διαδηλώσεις πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη το απόγευμα στο κέντρο της Αθήνας. Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στα Προπύλαια ύστερα από κάλεσμα οργανώσεων της Αριστεράς για να διαμαρτυρηθεί για το νομοσχέδιο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που ψηφίστηκε πριν από μία εβδομάδα στη Βουλή.
Οι διαδηλωτές βρέθηκαν και έξω από τη Βουλή.
Λόγω της κινητοποίησης έκλεισε το κέντρο, οι δρόμοι γύρω από την Πανεπιστημίου.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.