Νίκαια - Σύνταγμα σε 14 λεπτά - Ανοίγουν την Τρίτη 3 νέοι σταθμοί του Μετρό

metro534

Σε λειτουργία θα τεθούν οι σταθμοί σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα  - Οι τρεις νέοι σταθμοί εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν ημερησίως 60.000 επιβάτες - Στο τμήμα Αιγάλεω - Δουκίσσης Πλακεντίας η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι 4 λεπτά, και στο τμήμα Αιγάλεω - Νίκαια θα είναι 8 λεπτά - Όλες οι αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές

Τρεις νέοι σταθμοί αναμένεται να παραδοθούν μέσα στις επόμενες μέρες, φέρνοντας τη γραμμή 3 του Μετρό λίγο πιο κοντά στην ολοκλήρωσή της.

Σε εμπορική λειτουργία θα τεθούν την ερχόμενη Τρίτη 7 Ιουλίου, οι νέοι σταθμοί, «Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια». Σύμφωνα με ενημέρωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνίων, την ίδια ημέρα θα τεθεί σε ισχύ ο ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή των δήμων Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Νίκαιας - Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Περάματος και Πειραιά, με στόχο την διαλειτουργικότητα του δικτύου των οδικών συγκοινωνιών με τους νέους σταθμούς της γραμμής 3 του μετρό. 

Οι νέοι σταθμοί δεν θα διαθέτουν πύλες ηλεκτρονικού εισιτηρίου αλλά μόνο ακυρωτικά μηχανήματα, παρόμοια με αυτά που έχουν τοποθετηθεί εντός των λεωφορείων. Μέσω των σταθμών αυτών θα εξυπηρετούνται ημερησίως πάνω από 60.000 επιβάτες.
Νικαια-Μετρο-678x381

Οι συχνότητες των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στους τρεις νέους σταθμούς

Ο σταθμός της «Αγ. Βαρβάρας» βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ελεούσας, του «Κορυδαλλού» στην πλατεία Ελευθερίας και της «Νίκαιας» στην πλατεία Αγ. Νικολάου.

Οι τρεις νέοι σταθμοί εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν ημερησίως 60.000 επιβάτες, αριθμός που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση έως τον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» του Πειραιά.

Η συχνότητα των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στις ώρες αιχμής (07.30-17.30) στο τμήμα Αιγάλεω - Δουκίσσης Πλακεντίας θα είναι 4 λεπτά, και στο τμήμα Αιγάλεω - Νίκαια θα είναι 8 λεπτά. Το πρώτο δρομολόγιο από τον σταθμό Νίκαιας, θα ξεκινά στις 05.30 το πρωί και το τελευταίο στις 12.05 το βράδυ. Η απόσταση από τη Νίκαια στο Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά και από τη Νίκαια στο Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά.

Με την επέκταση κατά 4 χιλιόμετρα έως την Νίκαια, η γραμμή 3 του μετρό θα έχει 24 σταθμούς που θα φτάσουν τους 27 το 2022, με την προσθήκη των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

Νικαια-Μετρο-1-678x381

Με την λειτουργία των τριών αυτών σταθμών θα μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται για τη μετάβαση στο κέντρο της Αθήνας, αλλά θα υπάρξει και μείωση της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης τόσο στις περιοχές αυτές όσο και στο κέντρο της πόλης.

Για παράδειγμα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, η απόσταση από τον Κορυδαλλό στο Σύνταγμα δεν θα ξεπερνά τα 20 λεπτά με τη χρήση του Μετρό, όταν τώρα με το αυτοκίνητο σε συνθήκες αιχμής απαιτείται περισσότερη από μία ώρα.

Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό αποτελείται από σήραγγα μήκους περίπου 7,55 χλμ., και συνολικά έξι νέους σταθμούς («Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς», «Δημοτικό Θέατρο»).

metro-peiraias
Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στο δίκτυο της ΟΣΥ

Οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που αφορούν την ΟΣΥ, 12 συνολικά, βασίζονται αφενός σε τροποποιήσεις γραμμών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα νέων μετεπιβιβάσεων και αφετέρου στην ίδρυση νέας γραμμής που θα διασυνδέει τον δήμο Πειραιά με το δίκτυο του μετρό. Η αναδιαμόρφωση των γραμμών χωρίζεται σε δυο φάσεις: Η πρώτη φάση που θα υλοποιηθεί με την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών, προβλέπει άμεσες παρεμβάσεις, οι οποίες θα αξιολογηθούν μετά το πρώτο διάστημα λειτουργίας των σταθμών. Στη συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα αξιολογηθεί η διαμορφωθείσα κατάσταση και ο Οργανισμός θα προχωρήσει στη δεύτερη φάση ανασχεδιασμού, ανάλογα με τις ανάγκες, για τη βέλτιστη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών.

Πιο αναλυτικά, για την πρώτη φάση έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:

- Δημιουργία μίας νέας γραμμής (γραμμή 900 Πειραιάς - Στ. Μετρό Νίκαια) που θα συνδέει τον δήμο Πειραιά με τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».

Η νέα γραμμή θα ακολουθεί τη διαδρομή: Πλ. Καραϊσκάκη, Ακτή Καλλιμασιώτη, Ακτή Κονδύλη, Αιτωλικού, Δερβενακίων, Τζαβέλα, Γ. Γρεβενών, Λαοδικείας, Αιγάλεω, Ακτή Κονδύλη, Ακτή Καλλιμασιώτη, πλ. Καραϊσκάκη. Η νέα γραμμή οδηγεί στην κατάργηση της γραμμής 847 Νεάπολη - Πειραιάς Β', αφού η διαδρομή της καλύπτεται από τις νέες διαδρομές των γραμμών 800 Νίκαια - Πειραιάς, 827 Πειραιάς - Γ΄ Νεκροταφείο - 'Ασπρα Χώματα και 846 Νεάπολη - Πειραιάς Α'.

-Διατήρηση της σύνδεσης του δήμου Πειραιά με τους δήμους Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Νίκαιας - Α.Ι. Ρέντη, Κορυδαλλού και Αγίας Βαρβάρας μέσω βασικών γραμμών που κινούνται στον άξονα βορρά - νότου, δημιουργώντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στις γραμμές που θα κινούνται επί των κύριων οδικών αξόνων (Π. Ράλλη και Γρ. Λαμπράκη), με κατεύθυνση προς τους νέους σταθμούς μετρό.

-Τροποποίηση ομάδας γραμμών, που συνδέουν σήμερα τους δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Νίκαιας - Α.Ι. Ρέντη, Κορυδαλλού, Περάματος και Αγίας Βαρβάρας με τους δήμους Πειραιά και Αθηναίων, και μετατροπή τους σε τροφοδοτικές γραμμές των νέων σταθμών μετρό, δίνοντας την δυνατότητα μετεπιβίβασης, είτε στο δίκτυο μετρό, είτε στο δίκτυο υφιστάμενων γραμμών λεωφορείων για τη σύνδεση με Πειραιά και Αθήνα.

Οι λεωφορειακές γραμμές που τροποποιούνται είναι οι γραμμές 800 (Νίκαια - Πειραιάς), 806 (Κορυδαλλός - Στ. Αιγάλεω), 809 (Σχιστό - Κορυδαλλός - Πειραιάς Α'), 820 (Κερατσίνι - Σταθμός Αιγάλεω), 827 (Πειραιάς - Γ΄ Νεκροταφείο - 'Ασπρα Χώματα), 828 (Πειραιάς - 'Ασπρα Χώματα - Γ΄ Νεκροταφείο), 837 ('Ανω Αγ. Βαρβάρα - Στ. Αγ. Μαρίνα), 846 (Νεάπολη - Πειραιάς Α'), Β18 (Ομόνοια - Πέραμα μέσω Π. Ράλλη) και Γ18 (Ομόνοια - Πέραμα μέσω Γρ. Λαμπράκη).

Σημειώνεται ότι για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, πέρα από τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους τρεις νέους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και στο δίκτυο της ΟΣΥ, λειτουργούν 115 σημεία πώλησης και επαναφόρτισης εισιτηρίων σε περίπτερα και καταστήματα ψιλικών στην ευρύτερη περιοχή.

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ / Φωτογραφίες: https://www.athenstransport.com/ 

Ειδήσεις σήμερα

Βρετανία: Χωρίς καραντίνα οι ταξιδιώτες από την Ελλάδα από τις 10 Ιουλίου

Συναγερμός στο «Μακεδονία»: Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους

Συναγερμός στις Αρχές: Άλλα δύο κρούσματα κορωνοϊού στα Σπόα Καρπάθου

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (35)

Αν φτιάξουν

Αν φτιάξουν μια νέα γραμμή που να συνδέει την Ομόνοια με τη Θεσσαλονίκη, είναι σίγουρο ότι θα τελειώσει πριν από το "μετρό της Θεσσαλονίκης"....

ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΙΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.... ΑΦΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕ ΕΝΑ ΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ... ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ ΟΧΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ?

Μαριάνκα

Θέλουμε σταθμό έξω από κάθε Χόντο!

Μπαρμπαγιάννης

Μεγάλη ανάσα για Νίκαια Κορυδαλλό!

Τεο7

Ότι και να κάνουν εκεί άνθρωποι δεν γίνονται με τίποτα

Μαριάνκα

Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στους γύφτους της Αγίας Βαρβάρας. Οι υπόλοιποι μια χαρά άνθρωποι είναι.

ο σταθμος στην Αγία Παρασκευή

τοποθετήθηκε εκεί γιατί οι αριστεροί και οι μαγαζάτορες με την συνδρομή του τότε δημάρχου δεν θέλανε το μετρό στην πλατεία για να μην χαλάσει ο "χαρακτήρας" της περιοχής. Φυσικά πέρασε το δικό τους και τώρα η Αγ. Παρασκευή είναι η μόνη περιοχή που έχει μετρό το οποίο δεν εξυπηρετεί κανένα.

Μπραβο για την επεκταση του μετρό. Θα εξυπηρετησει πολυ κοσμο!!! Αλλά:

1) Γιατι οχι μπαρες ; Κανε εκπτωση στα εισητηρια. Μην τους μαθαινεις το τσαμπα Κυριακο! 2) Parking?

Γιατι ο ΟΑΣΑ

δηλ ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών που εχει την ευθυνη για το σύστημα εισητηριων, εδω και 2 χρόνια δεν μπόρεσε να κανει τον αντίστοιχο διαγωνισμό. Ετσι βρέθηκε τελευταία στιγμη, η προχειρη λυση ,να μπουν μονο ακυρωτικα μηχανακια σαν των λεωφορείων . Παρακαλώ να δημοσιευθεί ειναι η αλήθεια.

Νίκος

Εχει μπουκώσει με κόσμο ο Σταθμός Συντάγματοσ. Δεν χωράει άλλο κόσμο

Ηλίας

Αυτη η εξυπνάδα, να μπουκώνουν τα λεωφορεία στους σταθμούς και μετά να περιμένουν 8λεπτα να μπουν στο μετρό, με αποτέλεσμα στη 2η στάση τα βαγόνια να είναι γεμάτα, πρέπει να είναι ελληνική πατέντα. Γιατί δεν α) πυκνώνουν τα δρομολόγια με την αγορά νέων συρμών και β) να φροντίζουν τα υπόλοιπα ΜΜΜ, εκσυγχρονισμένα και με κακονικά δρομολόγια, να εξυπηρετούν επικουρικά και όχι να στέλνουν όλο τον κόσμο στο μετρό

λόγω

της μεγάλης φοροδιαφυγής

Panos

Ας επαναφερουν επιτελους και το διευρυμενο ωραριο που ειχαν μεχρι τις 2 το βραδυ για τις παρασκευες και τα σαββατα.Υπαρχει πολυς κοσμος που το χρειαζεται!

proto19

Τώρα έχει κορωνοιό.Δεν θα αλωνίζετετα βράδια.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης