Πειραματικά Σχολεία: Η ρετσινιά του Μπαλτά, τα «γαλλικά» της Γιαννακοπούλου και η  αριστεία της Κεραμέως

Στη Βουλή τα κενά εκπαιδευτικών στα Πρότυπα και τα Πειραματικά Σχολεία

«Μάχη» για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τα Πρότυπα και τα Πειραματικά Σχολεία

Η αριστεία δεν είναι πλέον ρετσινιά, όπως έλεγε κάποτε ο υπουργός Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Αριστείδης Μπαλτάς,  αλλά διακαής πόθος χιλιάδων γονέων που «καίγονται» για να σπουδάσουν τα παιδιά τους σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, όπως φάνηκε και από τα «γαλλικά» της Νάντιας Γιαννακοπούλου αλλά και από τις αντιδράσεις  συλλόγων γονέων που έχουν  προκληθεί από  τη νέα  ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων.

Από το «η αριστεία είναι ρετσινιά»  μέχρι τα ανοιχτά μικρόφωνα της Νάντιας Γιαννακοπούλου για την μετατροπή Πειραματικού σχολείου σε Πρότυπο, το βέβαιο είναι ότι  η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως επαναφέρει τον θεσμό στο εκπαιδευτικό σύστημα  «κλείνοντας τα αυτιά» στις αντιδράσεις αυτών που επιθυμούν την ισοπέδωση προς τα κάτω και  μετατρέποντας έτσι τα Πρότυπα και Πειραματικά σε σχολεία υψηλής ζήτησης, όπως παλιά, στα οποία η εισαγωγή θα γίνεται με εξετάσεις και κλήρωση αντίστοιχα.

Η νέα ρύθμιση του πολυνομοσχεδίου αναδείχθηκε από τα «γαλλικά» της βουλευτού του ΚΙΝΑΛ στα ανοιχτά μικρόφωνα της βουλής και την απειλή της ότι «θα σκίσει» την Νίκη Κεραμέως  γιατί όπως είπε, τα «έχει κάνει σκ@τ@  στο θέμα των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων, λέγοντας: «Κάνουν Πρότυπο την Πλάκα. Τι μπλέκουν τα Πειραματικά με τα Πρότυπα;  Θα γίνει χαμός».

H  «έκρηξη» φαίνεται αφορά σε ρουσφέτι που είχε ζητήσει η βουλευτής από το υπουργείο Παιδείας, για τη μη εξαίρεση του Μαρασλείου Δημοτικού Σχολείου, το οποίο  με την διασύνδεσή του με το γυμνάσιο της Πλάκας γίνεται Πρότυπο και θέλει εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και άρα και από το δημοτικό του  Μαράσλειου στο Πρότυπο πλέον Γυμνάσιο Πλάκας.. Η κ. Γιαννακοπούλου δεν απέκρυψε ότι στο συγκεκριμένο σχολείο φοιτούν και τα παιδιά της, αλλά υποστήριξε ότι για εκείνη το θέμα έγκειται στο συνολικότερο καλό του σχολείου. Θυμίζουμε ότι όσο το γυμνάσιο Πλάκας ήταν χαρακτηρισμένο ως Πειραματικό η εισαγωγή για φοίτηση γινόταν με κλήρωση.

Μετά τον σάλο  που προκλήθηκε, η βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, έδωσε μέσω Facebook εξηγήσεις για τα όσα είπε υποστηρίζοντας ότι εξέφρασε με ανθρώπινο εκνευρισμό την αντίθεσή της σε ρυθμίσεις της κ. Κεραμέως «που δεν φαίνεται να τα έχει καθόλου καλά με το διάλογο». «Δεν ήθελα να θίξω πρόσωπα και θεσμούς, όπως ποτέ δεν το έχω κάνει μέχρι και σήμερα. Mea Culpa για το ύφος, όμως για την ουσία: οι απαράδεκτες επιλογές της κυρίας Κεραμέως παραμένουν και θα τις συζητήσουμε στη Βουλή αναλυτικά».



Το θέμα έχει  πλέον  αποτελέσει  αντικείμενο αντιπαράθεσης και  σε επίπεδο  γονέων.  Η  Επιτροπή Γονέων από τον  Σύλλογο Γονέων του 74ου Δημοτικού Σχολείου Πλάκας του ιστορικού σχολείου,  επί της οδού Αδριανού ζητεί το γυμνάσιο που είναι δίπλα από το Δημοτικό, το οποίο από Πειραματικό έγινε Πρότυπο, να αποκτήσει  διασύνδεση  με το  δημοτικό σχολείο, όποιο χαρακτηρισμό και αν του δώσουν. Η Επιτροπή Γονέων θεωρεί καλύτερη επιλογή αυτήν την κ. Κεραμέως να γίνει Πρότυπο, καθώς όπως λένε, τα παιδιά  μέσω εξετάσεων  θα έχουν την δυνατότητα,  αν τα καταφέρουν να πάνε  στο σχολείο της περιοχής τους. «Όταν ήταν Πειραματικό έρχονταν μόνο οι μαθητές του Μαρασλείου, δηλαδή μαθητές από μακρινές περιοχές, ενώ εμείς είμαστε αναγκασμένοι να πηγαίνουμε τα παιδιά μας σε γυμνάσιο στο Κουκάκι, που χρειαζόμαστε με δύο συγκοινωνίες από την Πλάκα», λένε οι γονείς, μιλώντας στο protothema.gr.

Και συμπληρώνουν «ότι αυτό είναι το μόνο γυμνάσιο της περιοχής και ήταν άδικο να συνδέεται  με το Μαράσλειο». Όπως λέει η Επιτροπή Γονέων το δημοτικό είναι εξαθέσιο και έχει ένα τμήμα σε κάθε τάξη, δηλαδή  οι μαθητές της Στ τάξης δεν ξεπερνούν τους 20 και «θα μπορούσαν να πριμοδοτηθούν για το Πρότυπο γυμνάσιο που είναι και το μοναδικό γυμνάσιο στην γειτονιά τους», όπως λένε. Σε αντίθετη περίπτωση οι γονείς  ζητούν να παραμείνει δημόσιο ενώ όπως λένε έχουν μεταφέρει και το αίτημά τους στον δήμαρχο Αθηναίων Κ. Μπακογιάννη.

Από την άλλη «πλευρά του νομίσματος» ο  σύλλογος γονέων και κηδεμόνων μαθητών του Δημοτικού Σχολείου του Μαρασλείου διαμαρτύρεται διότι με την  απόφαση του υπουργείου καταργείται η  διασύνδεση των Δημοτικών  Σχολείων Μαρασλείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών.«Θέλουμε να  σας εκφράσουμε την έκπληξη και έντονη διαμαρτυρία μας αναφορικά με τη χθεσινή ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται αιφνιδιαστικά ότι καταργείται η διασύνδεση των Δημοτικών Σχολείων Μαρασλείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, την ίδια  στιγμή που επανέρχεται η διασύνδεση στο σύνολο των Πειρατικών Σχολείων ανά  την χώρα, εξαιρώντας μόνο το Μαράσλειο από την  ρύθμιση  αυτή. Σημειώνεται  ότι στο  σχέδιο νόμου που  τέθηκε σε διαβούλευση  τον Απρίλιο 2020, το Μαράσλειο είχε  συμπεριληφθεί στη λίστα των διασυνδεδεμένων  σχολείων, αποκαθιστώντας μια κατάφορη    αδικία που συντελέστηκε πέρυσι με τον 4610/2019, όπου καταργούταν η διασύνδεση χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση» λέει σε επιστολή του ο σύλλογος.
Με κλήρωση η εισαγωγή των παιδιών στα Πειραματικά και Πρότυπα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά

Τι αλλάζει σε  Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία   

Αλλαγές εκ βάθρων επιφέρει το υπουργείο Παιδείας στο καθεστώς των  Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων  Η  ζήτηση των γονιών  πρότυπα και πειραματικά σχολεία  είναι  πολύ μεγάλη. Και αυτό  γιατί  τα Πρότυπα και Πειραματικά    φιλοδοξούν να προσφέρουν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου  σε δημόσιο σχολείο,  που  βασίζεται  στην  αριστεία και  στον πειραματισμό  και την καινοτομία. Με το νέο νομοσχέδιο η εισαγωγή στα Πρότυπα σχολεία γίνεται με τεστ και στα Πειραματικά σχολεία με κλήρωση.

Έτσι, ανάμεσα στις βασικές τροποποιήσεις στο πλαίσιο της ενίσχυσης του δικτύου Πρότυπων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.) περιλαμβάνονται οι εξής: Το νομοσχέδιο προβλέπει την αύξηση του αριθμού των Πρότυπων Σχολείων ήδη από το σχολικό έτος 2020-2021, με τη λειτουργία 28 συνολικά Π.Σ. (έναντι 24 Π.Σ. που προέβλεπε το αρχικό νομοσχέδιο). Προς την κατεύθυνση αυτή, α) τα 5 ΠΕΙ.Σ. Πανεπιστημίων Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Μακεδονίας, Πατρών, Κρήτης (Ρέθυμνο) δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν ως έχουν, πειραματικά, και β) όλα τα υπόλοιπα λειτουργούντα σήμερα ΠΕΙ.Σ. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζονται ως Π.Σ. Συνολικά, για το σχολικό έτος 2020-2021, θα λειτουργήσουν: 24 ΠΕΙ.Σ. πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, 10 ΠΕΙ.Σ. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 28 Π.Σ. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Προβλέπεται, επίσης, περαιτέρω αύξηση του δικτύου Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., καθώς παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε σχολείο της Επικράτειας να υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό του ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. εντός ορισμένης προθεσμίας, κατόπιν πρόσκλησης του Υπουργείου που θα εξειδικεύει τα σχετικά κριτήρια.

Η εισαγωγή στα Π.Σ. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα γίνεται από φέτος με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων / εξετάσεις στην Α΄ τάξη του Γυμνασίου, με πρόβλεψη διασύνδεσης Πρότυπων Γυμνασίων και Λυκείων, ενώ η εισαγωγή στα ΠΕΙ.Σ θα γίνεται με κλήρωση (εκτός από την εισαγωγή από σχολική μονάδα μίας βαθμίδας στη σχολική μονάδα επόμενης διασυνδεδεμένων ΠΕΙ.Σ.).
Όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας «πρόκειται για δυο διακριτούς τύπους σχολείων, τα οποία ωστόσο αποτελούν από κοινού ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο εθνικών διαστάσεων για το σχεδιασμό και την εφαρμογή διαφοροποιημένων και καινοτόμων εκπαιδευτικών πολιτικών, με απώτερο σκοπό να συμβάλουν στη διαμόρφωση και διάχυση βέλτιστων εκπαιδευτικών προτύπων και πρακτικών σε ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα και να συντελέσουν, με τον τρόπο αυτό, στη συνολική αναβάθμισή του».

Ειδικότερος σκοπός των Πρότυπων Σχολείων είναι να ενισχύσουν το πρότυπο της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα, με την έννοια της διαμόρφωσης των πλέον κατάλληλων προϋποθέσεων που θα προάγουν τη διαρκή αυτό-βελτίωση των μαθητών, καθώς και τη μεθοδικότερη και συστηματικότερη καλλιέργεια και ανέλιξη των ιδιαίτερων μαθησιακών τους δυνατοτήτων, κλίσεων και ταλέντων. Ειδικότερος σκοπός των Πειραματικών Σχολείων είναι να υποστηρίξουν, σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού, την πιλοτική εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό μας σύστημα (δοκιμή και υλοποίηση πειραματικών μεθόδων, πρακτικών και εργαλείων).

Η  εισαγωγή των μαθητών  στα Πρότυπα Γυμνάσια θα γίνει με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων την 29η Ιουνίου. Με την εν λόγω διαδικασία οι μαθητές  αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και τα Μαθηματικά.

Η επιλογή των μαθητών  στα Πειραματικά Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια θα γίνει με κλήρωση. Για τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους, οι απόφοιτοι του Νηπιαγωγείου θα εγγραφούν, εφόσον το επιθυμούν, στο συνδεδεμένο Δημοτικό Σχολείο, ενώ η εισαγωγή των μαθητών  για την πλήρωση των κενών θέσεων της Α΄ Δημοτικού θα γίνει με τη διαδικασία της κλήρωσης.

Ειδήσεις σήμερα:

Τον Ιούνιο ο δεύτερος γύρος της επιστρεπτέας προκαταβολής στις επιχειρήσεις

«Πυρά» Δένδια σε ΣΥΡΙΖΑ για τον Έβρο: «Συμφωνείτε με τα fake news των ακροδεξιών sites;»

Πρόβα τζενεράλε για το τέταρτο κύμα άρσης των μέτρων
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (25)

Μ

Εσείς όλοι που υποστηρίζετε (και δικαίωσ το κάνετε) το δικαίωμα των παιδιών σας να μπουν στο πειραματικό της πλάκας μιλώντας απαράδεκτα και απαξιωτικά για τα άλλα παιδιά και συγχαιροντας τισ κυρίες κεραμεως και ζαχαρακη θα έπρεπε να γνωρίζετε ποιος προώθησε την συγκεκριμένη ιδέα και ποιος την ψήφισε. Το σχολείο σας δεν ανήκει στα πειραματικά δημοτικά συνεπώς θα έπρεπε πρώτα να φροντίσετε να ενταχθεί σε αυτά, ώστε να εξασφαλίσετε και τις θέσεις σασ στο γυμνάσιο. Γνωρίζουμε πολύ καλά (απο παιδιά του σχολείου σασ ) ότι όσο το γυμνάσιο έβαζε τα δικά του θέματα τα παιδιά σας τα γνώριζαν και το σχολείο τα προετοίμαζε πάνω σε αυτά. Αλλά βέβαια αυτή είναι η δικαιοσύνη την οποία ζητάτε, οχι ίσες ευκαιρίες χωρίς διακρίσεις αλλά την εξασφάλιση των παιδιών στο σχολείο τησ γειτονιάς σας. Μάθετε λοιπόν ότι και τα δικά μας παιδιά κάνανε ολόκληρο ταξίδι για να έρχονται στο σχολείο αυτό και όσο και αν δεν θέλει ο κύριος κοντογιαννης( και όποιος άλλος) να το παραδεχτεί αυτό κατόρθωσαν μετά κόπων και βασάνων να διατηρήσουν το επίπεδο του σχολείου. Ζωντανή απόδειξη? Οι εργασίες, οι βαθμοί και τα αριστεία τους. Οπότε μη μιλάμε για δικαιοσύνη.Ευκαιρίες υπάρχουν για όλους, ο επιμένων νικά και ο άξιος κερδίζει!!!

Αρκετά

Για τη διασύνδεση των ιστορικών δημοτικών του Μαρασλείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών έχει αποφανθεί σχετικά και το Συμβούλιο της Επικράτειας (απόφαση 2005/2018 ΣΤΕ / 748398 τμήμα Γ’ του ΣτΕ): «η διασύνδεση υπηρετεί το γενικό δημόσιο συμφέρον» και «την ανάγκη της επιστήμης να εξάγει επιστημονικά συμπεράσματα σε βάθος χρόνου». Εκτός και εάν είμαστε υπεράνω του Νόμου. Δεν καταλαβαίνω όμως τι σχέση έχει το Δημοτικό της Πλάκας με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο. Υπάρχει η ανάγκη τα παιδιά του δημοτικού της πλάκας να συνεχίσουν σε ένα γυμνάσιο της περιοχής τους. Είναι δίκαιο το αίτημα και πρέπει να βρεθεί ένας νέος χώρος. Ας μην μπλέκουμε τα ζητήματα γιατί είναι αρκετά «ύποπτες» όλες οι τοποθετήσεις.

kosmos

Συμφωνώ με το Συμβούλιο της Επικράτειας (απόφαση 2005/2018 ΣΤΕ / 748398 τμήμα Γ’ του ΣτΕ) και την τότε απόφασή του . όμως ο νέος χώρος για ένα Γυμνάσιο στο ιστορικό κέντρο της Πλάκας ή όπως αλλιώς θέλουν να το λένε , ψάχνεται και ψάχνεται από τότε και δεν δείχνει να εμφανίζεται κάπου τόσα χρόνια , γιατί μάλλον δεν υπάρχει ή μάλλον δεν θέλουν να τον βρουν ... όπως και να έχει δεν νομίζω να είναι ύποπτες οι τοποθετήσεις , απλώς όλοι θέλουν να εκφράσουν την γνώμη τους και τις ανησυχίες τους για το δίκαιο και το σωστό ... έτσι απλά !!

Τ.Σ.

Τι σας φαίνεται "ύποπτο" κυριε/α? Το ότι υοστηρίζουν κάποιοι το δίκαιο? Γνωρίζετε πως το μοναδικό γυμνάσιο του ιστορικού κέντρου της Αθήνας είναι το εν λόγω γυμνάσιο? Γνωρίζετε πως κάποτε τα παιδιά του δημοτικού της Πλάκας έμπαιναν λόγω εγγυητητας στο 1ο γυμνάσιο? Γνωρίζετε πως αυτό γινόταν κι ενώ είχε ενταχθεί στα πειραματικά και αποκλείστηκε εκ των υστέρων για να μένουν όλες οι θέσεις ελέυθερες για τα "αλλα" παιδιά? Γνωριζετε οτι τα δύο σχολεια (δημοτικο πλακας και 1ο γυμνασιο) βρίσκονται επι της ίδιας οδου? Γνωριζετε πως τα παιδάκια αυτά αλλάζουν δυο και τρεις συγκοινωνίες για να βρουν το επόμενο κοντινότερο γυμνάσιο? Γνωρίζετε την άσχημη ψυχολογία των παιδιών αυτών που χάνουν τη συνέχειά τους και ξενιτεύονται ενώ κάποιοι έτσι γιατι μπορουν θέλουν να έχουν δύο επιλογές γυμνασίων για τα παιδιά τους? Αν δεν τα γνωρίζετε, καλά θα κάνετε να τα μάθετε γιατί τα παιδιά της Πλάκας ζητουν απλώς το ΔΙΚΟ τους γυμνάσιο πίσω χωρίς οφίτσια και χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις! Αφήστε τα περί "επιστημονικών συμπερασμάτων" στην άκρη και επιτέλους ας δούμε την ουσία των πραγμάτων.

Β.

Μάλλον έχετε μπερδευτεί όλοι. Εδώ σε αυτό το άρθρο σχολιάζουμε τα Πειραματικά. Εσείς αναφέρεστε σε άλλο πρόβλημα που αφορά την γειτονιά σας. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό, εκτός και εάν ξέρετε κάτι άλλο «σχετικό» με αυτή την αλλαγή της τελευταίας στιγμής……???

Χ.Τ.

Είναι λοιπόν καλύτερα για εμάς τους ίδιους να μην φέρνουμε στο νου μας αυτόν που μας αδίκησε αλλά αυτόν που μας ευεργέτησε ... έτσι λοιπόν το Μαράσλειο σχολείο να μην νιώθει αδικημένο που μέχρι τώρα καταπατούσε τις θέσεις των παιδιών που δικαιούνταν να πάρουν και να μιλούν για αδικία και ντροπή , έχοντας τον χρόνο και τον χώρο τόσα χρόνια να επιλέγουν ανάμεσα σε 2 Πειραματικά Γυμνάσια . Ευχαριστούμε την κα. Κεραμέως και την κα. Ζαχαράκη που φτάσανε σε σημείο να κάνουν το σωστό ... να διδάξουν στα Μαράσλεια σχολεία ότι έτσι είναι η ζωή ... αυτή είναι η πραγματικότητα του κόσμου ... κάποιοι είχαν έρθει για να σας ευεργετήσουν και κάποιοι ήρθαν για να διορθώσουν αυτή την ΑΔΙΚΙΑ !!!

Δίκαιο

Επιτέλους κα Κεραμέως και κα Ζαχαράκη! Βαζετε τα πράγματα στη θέση τους! Φροντίστε να αποκαταστήσετε αυτή την αδικία εξολοκλήρου για τα παιδιά της Πλάκας. Κι εσείς "οι" της Μαρασλείου θυμηθείτε τα όσα κανατε πριν τη διασυνδεση σας με το 1ο Γυμνασιο Πλάκας. Θυμηθείτε που είχατε χτυπησει την πόρτα κι άλλου Πειραματικού Σχολείου, που δυστυχώς ή ευτυχώς σας την έκλεισαν κατάμουτρα και μετά, μέσα από ρουσφετολογικές καταστάσεις σας έγινε η χάρη και τρυπωσατε έκει που πραγματικά δεν είχατε κανένα δικαίωμα να το κάνετε! Μόνο λύπηση και θυμό μπορεί κάποιος να αισθανθεί!

Σ

Ποιος είχε κάνει την διασύνδεση θυμάστε? Μήπως η κα. Κεραμεως? Είναι κρίμα να διαβάζει κανείς σχόλια με τέτοιο απροκάλυπτο θυμό, εμείς της Πλάκας εσείς της Μαρασλείου... προσωπικά δεν θα πάρω μέρος σε μια τέτοια αρένα. Είναι θλιβερό. Αντί να είμαστε ενωμένοι να δημιουργηθούν περισσότερες εκπαιδευτικές δομές Πειραματικού χαρακτήρα αναλωνόμαστε στο εφήμερο. Γιατί η σοβαρότητα του εκπαιδευτικού συστήματος είναι ανύπαρκτη.

Α.Π.

Χρόνια κάτοικος στην περιοχή της Πλάκας, διαμένουμε σχεδόν δίπλα από το 1ο Γυμνάσιο. Είναι τόσο άδικο να μην μπορεί το παιδί μου τελειώνοντας το Δημοτικό να πάει στο σχολείο που "ανήκει" και είναι και η μεγάλη μας αγωνία σε ποιο σχολείο πρέπει να τρέχουμε ενώ το Γυμνάσιο είναι δίπλα μας. Κι αντίστοιχα άλλα παιδιά που τα βλέπω καθημερινά να καταφθάνουν με αυτοκίνητα από όποια άλλη περιοχή να έχουν μία θέση σε αυτό. Είμαι αισιόδοξη ότι η Υπουργός θα πράξει το σωστό.

Α.Π.

Χρόνια κάτοικος στην περιοχή της Πλάκας, διαμένουμε σχεδόν δίπλα από το 1ο Γυμνάσιο. Είναι τόσο άδικο να μην μπορεί το παιδί μου τελειώνοντας το Δημοτικό να πάει στο σχολείο που "ανήκει" και είναι και η μεγάλη μας αγωνία σε ποιο σχολείο πρέπει να τρέχουμε ενώ το Γυμνάσιο είναι δίπλα μας. Κι αντίστοιχα άλλα παιδιά που τα βλέπω καθημερινά να καταφθάνουν με αυτοκίνητα από όποια άλλη περιοχή να έχουν μία θέση σε αυτό. Είμαι αισιόδοξη ότι η Υπουργός θα πράξει το σωστό.

Φ.Γ.

Αυτή η εξέλιξη επιτέλους έρχεται να αποκαταστήσει μια αδικία πολλών χρόνων διότι τα παιδιά του 74ου Δημοτικού Σχολείου Πλάκας ως "αθίγγανα" περιφερόμενα ξενιτεύονταν ενώ βρίσκονται μια δρασκελιά, μια ανάσα απο το 1ο Γυμνάσιο. Μήπως στα Μαράσλεια Σχολεία είχε δοθεί η δυνατότητα να χτυπάει δύο πόρτες, ενώ έχει γυμνάσιο στους κόλπους της αποκλείοντας με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της Πλάκας? Θα είναι ευχής έργον να αποκατασταθεί στο ακέραιο αυτή η αδικία και να δοθεί η ευκαιρία στους μαθητές αυτούς να συνεχίσουν να φοιτούν στον τόπο τους.

Θ.Σ

Σας έχει απαντήσει το ΣτΕ και εσείς αναζητάτε απαντήσεις εδώ!

Frateli

Φίλοι μου Μαρασλιώτες ... ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ να μιλάτε εσείς για αδικία όταν χρόνια τώρα πετάτε έξω παιδιά που δικαιωματικά ανήκουν σε αυτό το Γυμνάσιο . ΝΤΡΟΠΗ να υποστηρίζεται πως τα 350 παιδιά σας μένουν εκτός όταν το έχετε δίπορτο με το δικό σας Γυμνάσιο ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ σχολείο . Εσείς και μόνο εσείς με τις δικές σας πολιτικές ενέργειες πετάτε έξω τόσα παιδιά και οικογένειες από το ΟΜΟΡΟ σχολείο τους . Επιτέλους η αδικία χρόνων ΈΦΤΑΣΕ στο τέλος της ... Οπότε για να μαθαίνετε πως ..... << η σιωπή είναι χρυσός >>... και μην διαμαρτύρεστε ...... !!!

Θ.

Μάλλον δεν είστε καλά ενημερωμένοι...το σχολείο δεν είναι σχολείο γειτονιάς!!! Η κα Κεραμέως το έκανε ΠΡΟΤΥΠΟ και πριν ήταν ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ!

Θ.

Παρακαλώ ενημερωθείτε! Το Μαράσλειο δεν έχει και δεν είχε ποτέ Γυμνάσιο! Το Γυμνάσιο που βρίσκεται επί της Μαρασλή ανήκει στο δήμο και εξυπηρετεί τα παιδιά της περιοχής! Ενώ τα παιδιά του Μαρασλειου είναι από όλη την Αθήνα! Από το Περιστέρι...τους Αμπελόκηπους, τα Πατησια, την Ηλιούπολη την Αργυρούπολη ή την Πεντέλη. Και στην τελική καμία καούρα δεν έχουν οι γονείς του Μαρασλειου για το πειραματικό της Πλάκας ... ιδιαίτερα μετά το branding που γίνεται τόσα χρόνια από τους αρμόδιους της Πλάκας...που δηλώνουν απερίφραστα ότι έχουν τα μέσα να διαλέγουν μαθητές. Αυτό που αναζητούν οι γονείς του Μαρασλειου είναι μια πειραματική δομή για να συνεχίσουν τα παιδιά τους αυτό που ξεκίνησαν. Τα περί αισχους και ντροπής σε αυτούς που έχουν δημιουργήσει κράτος εν κράτει.

Σ.Σ

Ήδη έχει σχολιαστεί με πόση ευκολία έγινε η αιφνιδιαστική αναβάθμιση του 1ου Γυμνασίου από Πειραματικό σε Πρότυπο με την αντίστοιχη συνέπεια.Και ήρθε βούτυρο στο ψωμί ο ατυχής και απαράδεκτος σχολιασμός της κ. Γιαννακοπούλου να στρεβλώσει την αλήθεια και ίσως να επισφραγίσει την νέα κατάσταση. Με θλίβει και με θίγει ιδιαίτερα να ακούω/διαβάζω ότι αυτή η διασύνδεση λειτουργεί ελιτίστικα εξασφαλίζοντας το σχολικό μέλλον μερικών παιδιών.  Σε ποια επιστημονική, ή παιδαγωγική βάση στηρίζεται η νέα απόφαση;  Απέτυχε το πείραμα της διασύνδεσης? Πότε πρόλαβε να εξάγει επιστημονικά συμπεράσματα σε βάθος χρόνου? Ποιά σοβαρή λύση δίνει η Υπουργός για το εκτεθειμένο Μαράσλειο και τα παιδιά που φοιτούν?

ΜΜ

Θα έπρεπε να ντρέπεστε που παίζετε έτσι με την ψυχολογία 350 παιδιών και των οικογενειών τους, που ενώ έχουν περάσει μια τόσο δύσκολη περίοδο κλεισμένα στο σπίτι, χωρίς να πηγαίνουν σχολείο, να μπορούν να δουν τους συμμαθητές τους, τους φίλους τους, να μαθαίνουν ξαφνικά ότι δεν θα πάνε στο γυμνασιο για το οποίο προετοιμαζοντουσαν έξι χρόνια από τους δασκάλους τους... Ένα μεγάλο μπράβο στην Υπουργό παιδείας!!!! Τα 350 παιδιά του Μαρασλειου και οι οικογένειες τους δεν θα ξεχάσουν ποτέ τι κάνατε γι'αυτα!!!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης