Τη μάχη με τον κορωνοϊοέχασε στις 11:30 το πρωί της Δευτέρας μια 66χρονη γυναίκα, η οποία νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστή, η 66χρονη, που αποτελεί το 165ο θύμα της πανδημίας στη χώρα μας, έπασχε από καρκίνο του παχέος εντέρου.
Θυμίζεται πως χθες το βράδυ, στις 21:15, ένας 71χρονος κατέληξε στο Νοσοκομείο «Σωτηρία», ο οποίος έπασχε από καρκίνο στην ουροδόχο κύστη και στο παχύ έντερο, καθώς και από άλλα υποκείμενα νοσήματα.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους