Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Πεζόδρομος η Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη
Πεζόδρομος η Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη
Η Αγίας Σοφίας πεζοδρομείται από την ομώνυμη πλατεία έως και την οδό Τσιμισκή, τμήμα που θα μείνει κλειστό στην κυκλοφορία για όλα τα αυτοκίνητα, με εξαίρεση τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης.
Μια Θεσσαλονίκη πιο ανθρώπινη οραματίζεται η διοίκηση του κεντρικού δήμου και στο πλαίσιο αυτό προχωρά στις πεζοδρομήσεις συνολικά 50 δρόμων. Από τις πρώτες κινήσεις για βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων είναι η πιλοτική πεζοδρόμηση, από σήμερα και για τις επόμενες 45 ημέρες, της οδού Αγίας Σοφίας.
«Σχεδιάζουμε 15 πεζοδρομήσεις στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συνολικά 50 σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα. Έχουμε κατακλυστεί από αιτήματα πολιτών που ζητούν να πεζοδρομηθούν και άλλοι δρόμοι, κάτι που αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για εμάς. Αρχικά, ήμασταν επιφυλακτικοί καθώς με την πεζοδρόμηση χάνονται θέσεις στάθμευσης, όμως οι κάτοικοι φαίνεται να ζητούν περισσότερο πράσινο και λιγότερο Ι.Χ.», δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέας Κουράκης.
Η Αγίας Σοφίας πεζοδρομείται από την ομώνυμη πλατεία έως και την οδό Τσιμισκή, τμήμα που θα μείνει κλειστό στην κυκλοφορία για όλα τα αυτοκίνητα, με εξαίρεση τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης. Στις επόμενες σκέψεις είναι να προχωρήσει η πεζοδρόμηση κάτω από την Τσιμισκή, από την Αχειροποίητο έως και τη Λεωφόρο Νίκης.
Η πεζοδρόμηση γίνεται μετά από σχετική άδεια που έλαβε η διοίκηση του δήμου από τη διεύθυνση τροχαίας Θεσσαλονίκης. «Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί πιλοτικά για 45 ημέρες. Στη συνέχεια, θα ζητήσουμε παράταση έως το τέλος του χρόνου και εάν όλα πάνε καλά και δεν παρατηρηθούν κυκλοφοριακά προβλήματα, τότε θα πάρουμε απόφαση για να γίνει μόνιμα πεζόδρομος», πρόσθεσε ο κ.Κουράκης.
Άλλοι δρόμοι που γίνονται πεζόδρομοι στο κέντρο της πόλης είναι οι: Δαγκλή, Ρογκότη και Χρυσοστόμου Σμύρνης, ενώ σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο έχει «ωριμάσει» η σκέψη να προχωρήσουν οι ανάλογες εργασίες στις οδούς Λώρη Μαργαρίτη και Λασσάνη. Οι αλλαγές εντάσσονται στη στρατηγική της Βιώσιμης Κινητικότητας που έχει υιοθετήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Επιπλέον, η διοίκηση του κεντρικού δήμου επιχειρεί να βάλει τάξη στους υπόλοιπους χαρακτηρισμένους πεζόδρομους της πόλης, όσον αφορά την αυθαίρετη ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων και τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, όπως είναι η Αριστοτέλους, η Ροτόντα, η πλατεία Ναυαρίνου, η Ικτίνου και η Καλαποθάκη.
«Σχεδιάζουμε 15 πεζοδρομήσεις στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συνολικά 50 σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα. Έχουμε κατακλυστεί από αιτήματα πολιτών που ζητούν να πεζοδρομηθούν και άλλοι δρόμοι, κάτι που αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για εμάς. Αρχικά, ήμασταν επιφυλακτικοί καθώς με την πεζοδρόμηση χάνονται θέσεις στάθμευσης, όμως οι κάτοικοι φαίνεται να ζητούν περισσότερο πράσινο και λιγότερο Ι.Χ.», δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέας Κουράκης.
Η Αγίας Σοφίας πεζοδρομείται από την ομώνυμη πλατεία έως και την οδό Τσιμισκή, τμήμα που θα μείνει κλειστό στην κυκλοφορία για όλα τα αυτοκίνητα, με εξαίρεση τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης. Στις επόμενες σκέψεις είναι να προχωρήσει η πεζοδρόμηση κάτω από την Τσιμισκή, από την Αχειροποίητο έως και τη Λεωφόρο Νίκης.
Η πεζοδρόμηση γίνεται μετά από σχετική άδεια που έλαβε η διοίκηση του δήμου από τη διεύθυνση τροχαίας Θεσσαλονίκης. «Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί πιλοτικά για 45 ημέρες. Στη συνέχεια, θα ζητήσουμε παράταση έως το τέλος του χρόνου και εάν όλα πάνε καλά και δεν παρατηρηθούν κυκλοφοριακά προβλήματα, τότε θα πάρουμε απόφαση για να γίνει μόνιμα πεζόδρομος», πρόσθεσε ο κ.Κουράκης.
Άλλοι δρόμοι που γίνονται πεζόδρομοι στο κέντρο της πόλης είναι οι: Δαγκλή, Ρογκότη και Χρυσοστόμου Σμύρνης, ενώ σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο έχει «ωριμάσει» η σκέψη να προχωρήσουν οι ανάλογες εργασίες στις οδούς Λώρη Μαργαρίτη και Λασσάνη. Οι αλλαγές εντάσσονται στη στρατηγική της Βιώσιμης Κινητικότητας που έχει υιοθετήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Επιπλέον, η διοίκηση του κεντρικού δήμου επιχειρεί να βάλει τάξη στους υπόλοιπους χαρακτηρισμένους πεζόδρομους της πόλης, όσον αφορά την αυθαίρετη ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων και τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, όπως είναι η Αριστοτέλους, η Ροτόντα, η πλατεία Ναυαρίνου, η Ικτίνου και η Καλαποθάκη.
«Υπάρχουν χαρακτηρισμένοι πεζόδρομοι, που μόνο ως πεζόδρομοι δεν λειτουργούν καθώς είναι γεμάτοι αυτοκίνητα, όπως τα Λαδάδικα. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ευρύ δίκτυο πεζοδρόμων στην πόλη, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Να ζωντανέψουμε το ιστορικό κέντρο, ώστε να τονώσουμε την εμπορική δραστηριότητα και να δώσουμε καλύτερη ποιότητα ζωής στους κατοίκους. Να μετατρέψουμε τον δημόσιο χώρο σε καθιστικό για τους πολίτες», κατέληξε ο αντιδήμαρχος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα