Λ. Ευγενίδης: Τράπεζες και ιδιώτες θα στηρίξουν τη ναυτιλία
Λ. Ευγενίδης: Τράπεζες και ιδιώτες θα στηρίξουν τη ναυτιλία
Aισιόδοξος ότι οι τράπεζες και ο ιδιωτικός χρηματοπιστωτικός τομέας θα υποστηρίξουν τη ναυτιλία και θα βρουν λύσεις στα χρηματοδοτικά προβλήματα εμφανίζεται ο πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδη, Λεωνίδας Δημητριάδης Ευγενίδης.
Aισιόδοξος ότι οι τράπεζες και ο ιδιωτικός χρηματοπιστωτικός τομέας θα υποστηρίξουν τη ναυτιλία και θα βρουν λύσεις στα χρηματοδοτικά προβλήματα εμφανίζεται ο πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδη, Λεωνίδας Δημητριάδης Ευγενίδης.
Μιλώντας στο πλαίσιο του καθιερωμένου ετήσιου συνεδρίου του Institute of Chartered Shipbrokers Greek Branch με θέμα: «Emerging Markets, Expanding Fleets and Uncertain Finance: Greek Shipping 2011» ο Έλληνας εφοπλιστής επεσήμανε:
«Η ναυτιλία έχει να κάνει με την προσφορά και τη ζήτηση. Η επιρροή διαμορφώνεται από άλλους παράγοντες, όπως η Κίνα και η Βραζιλία, το χρέος των ΗΠΑ και η κρίση των PIIGS» και προσέθεσε:
« Είμαι αισιόδοξος ότι τα πράγματα κινούνται θετικά όσον αφορά στη ζήτηση. Από τη μεριά της προσφοράς, η κατάσταση είναι πιο ανησυχητική. Ο αριθμός των παροπλισμένων container πλοίων έχει μειωθεί αλλά εξακολουθεί να υπάρχει παροπλισμένη χωρητικότητα της τάξεως των 370.000 TEU, που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά διαθέσιμα πλοία.»
Αναφερόμενος στις αγορές των φορτηγών πλοίων και των δεξαμενόπλοιων ο Λ.Δημητριάδης-Ευγενίδης τόνισε:
« Στην αγορά ξηρού φορτίου εισέρχεται ένας μεγάλος αριθμός πλοίων το 2011, που αντιπροσωπεύει το 51% της υπάρχουσας χωρητικότητας. Τα tankers συμπεριφέρονται καλύτερα, καθώς τα νέα πλοία αντιπροσωπεύουν μόνο το 23% της υπάρχουσας χωρητικότητας».
Μιλώντας στο πλαίσιο του καθιερωμένου ετήσιου συνεδρίου του Institute of Chartered Shipbrokers Greek Branch με θέμα: «Emerging Markets, Expanding Fleets and Uncertain Finance: Greek Shipping 2011» ο Έλληνας εφοπλιστής επεσήμανε:
«Η ναυτιλία έχει να κάνει με την προσφορά και τη ζήτηση. Η επιρροή διαμορφώνεται από άλλους παράγοντες, όπως η Κίνα και η Βραζιλία, το χρέος των ΗΠΑ και η κρίση των PIIGS» και προσέθεσε:
« Είμαι αισιόδοξος ότι τα πράγματα κινούνται θετικά όσον αφορά στη ζήτηση. Από τη μεριά της προσφοράς, η κατάσταση είναι πιο ανησυχητική. Ο αριθμός των παροπλισμένων container πλοίων έχει μειωθεί αλλά εξακολουθεί να υπάρχει παροπλισμένη χωρητικότητα της τάξεως των 370.000 TEU, που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά διαθέσιμα πλοία.»
Αναφερόμενος στις αγορές των φορτηγών πλοίων και των δεξαμενόπλοιων ο Λ.Δημητριάδης-Ευγενίδης τόνισε:
« Στην αγορά ξηρού φορτίου εισέρχεται ένας μεγάλος αριθμός πλοίων το 2011, που αντιπροσωπεύει το 51% της υπάρχουσας χωρητικότητας. Τα tankers συμπεριφέρονται καλύτερα, καθώς τα νέα πλοία αντιπροσωπεύουν μόνο το 23% της υπάρχουσας χωρητικότητας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα