Καραμανλής: Θα κάνουμε τα πάντα για να μην υπάρξει αύξηση στα διόδια της Αττικής Οδού

karamanlis-axillea-kostas

«Η κυβέρνηση έχει πολλούς τρόπους να αντιδράσει. Μπορεί να πάει ακόμα και στα δικαστήρια και να επιλυθεί εκεί το ζήτημα» διεμήνυσε ο υπουργός Μεταφορών

«Θα κάνουμε τα πάντα για να μην υπάρξει αύξηση στα διόδια της Αττικής Οδού» δήλωσε το πρωί της Παρασκευής ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής.

Όπως είπε μιλώντας στον ΣΚΑΪ αν και η εταιρεία που διαχειρίζεται την Αττική Οδό έχει το συμβατικό δικαίωμα να προχωρήσει σε αυξήσεις, «δεν έχουν δίκιο να κάνουν αυξήσεις».

«Η κυβέρνηση έχει πολλούς τρόπους να αντιδράσει. Μπορεί να πάει ακόμα και στα δικαστήρια και να επιλυθεί εκεί το ζήτημα. Δεν μπορεί να έρχεται κάποιος και να δημιουργεί τετελεσμένα σε μια νέα κυβέρνηση» συμπλήρωσε ο κ. Καραμανλής.

Σύμφωνα με τον ίδιο το ζήτημα θα λυθεί σε μερικές εβδομάδες επαναλαμβάνοντας ότι «δεν θα δεχθούμε αύξηση διοδίων στην Αττική Οδό».

Καραμανλής: Θα κάνουμε τα πάντα για να μην υπάρξει αύξηση στα διόδια της Αττικής Οδού


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (8)

Ελευθερια

Ξηλωσε τα διοδια Καραμανλη καθ οι ελληνες θα σε ευγνωμονουν

για να πληρώνω

εγώ που που δεν χρησιμοποιώ την Αττική Οδό τις δικές σου βόλτες?

προς βιαστικούς

όλες οι συμφωνίες κ δη οι συμφωνίες σε βάθος χρόνου μπορούν να εκπέσουν στα δικαστήρια λόγο διαφόρων συνθηκών την παρούσα χρονική στιγμή. Όπως π.χ. έγινε πολλάκις στα ιδιαίτερα ψηλά ενοίκια καταστημάτων που αναπροσαρμοζόντουσαν με ρυθμούς 2006 κ 2007. Όσοι ενοικιαστές προσέφυγαν στα δικαστήρια ισχυριζόμενοι την ανισορροπία μεταξύ ενοικίου και αγοράς κέρδισαν σημαντικές μειώσεις. Αντίστοιχα λοιπόν σε μια αγορά σε κρίση, με μειωμένα τα εισοδήματα των πολιτών κλπ κλπ μπορεί σε ένα δικαστήριο να κερδίσει το δημόσιο. Αν όχι ακύρωση της αύξησης σίγουρα μετάθεση της στο μέλλον, 1 ή 2 χρόνια που η αγορά μπορεί να έχει κάποια βελτίωση κ η μείωση των φόρων που προσπαθεί η κυβέρνηση να έχει ήδη ένα αντίκτυπο στην τσέπη του καταναλωτή. Σε όλες άλλωστε τις συμφωνίες χωράνε ερμηνείες κ διαπραγμάτευση. Εκτός αν έχετε μετοχές στην Αττική οδό κ δεν θέλετε να χάσετε από το μέρισμα.

Tasos

Σε μεγάλα έργα με συμβάσεις 20-30 χρόνια, προφανώς δεν ισχύει αυτό που λες. Δεν είναι ηλίθιοι αυτοί που υπέγραψαν, ούτε οι τράπεζες που πλήρωσαν. Αν μπορούσε οποιοσδήποτε μαθητευόμενος μάγος να επικαλεστεί αλλαγή συνθηκών, θα είχε γίνει Κούγκι η αγορά.

Τάσος

Στον λαϊκισμό καλά πάει, σαν τον Σπίρτζη. Να δούμε αν μπορεί να κάνει και καμιά δουλειά, γιατί ο προηγούμενος δεν.

Αθ. Πολιτης

Νάτος ο νέος σπιρτζης... από τον καραγκιόζη περάσαμε στον λαικιστή που δεν σέβεται τις συμφωνίες και την υπογραφή του κράτπους για τα ψηφαλάκια... Αν έχει δουλέψει ποτέ του πρεπει να μάθει ότι οι συμφωνίες γίνονται δεκτές και ας ψάξει αλλους τρόπους να διευκολύνει την κατάσταση π.χ. ας μειώσει τα τέλη κυκλοφορίας ή ας ζητήσει να πληρώνουμε με το διανυόμενα χιλιόμετρα... ο σπίρτζης δεν υπάκουε σε δικαστικές αποφάσεις και άνοιγε τις μπαριέρες για να περνάνε οι λίγοι απατεώνες και να δουλεύουν τα παραμάγαζα στο πλάι των Ε.Ο. - ετούτος τι θα κάνει...???

Λαϊκισμός φουλ

Υποτίθεται εσείς θα ήσασταν σοβαρή κυβέρνηση... Αν η εταιρία έχει δικαίωμα να το κάνει, τότε....έχει δικαίωμα να το κάνει. Απλά τα πράγματα. Πώς θα της απαγορέψεις εσύ κάτι που έχει συμφωνηθεί και υπογραφεί; Λίγη σοβαρότης δε βλάπτει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης