Smart ring από την Shell για τις δεξαμενές πετρελαίου
Smart ring από την Shell για τις δεξαμενές πετρελαίου
Μία καινοτομία σε σχέση με τις παραδόσεις του πετρελαίου θέρμανσης εισήγαγε πρόσφατα η Shell, υποσχόμενη μεγαλύτερη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα έναντι των πελατών της στις παραδόσεις.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Μία καινοτομία σε σχέση με τις παραδόσεις του πετρελαίου θέρμανσης εισήγαγε πρόσφατα η Shell, υποσχόμενη μεγαλύτερη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα έναντι των πελατών της στις παραδόσεις.
Ο λόγος για τον δακτύλιο αναγνώρισης (smart ring), ο οποίος είναι μοναδικός για κάθε πελάτη και τοποθετείται στο στόμιο κάθε δεξαμενής πετρελαίου στα σπίτια ή στις πολυκατοικίες.
Ο δακτύλιος, που εφαρμόζεται σε κάθε τύπο δεξαμενής πετρελαίου κίνησης ή θέρμανσης, περιέχει τα στοιχεία τιμολόγησης του κάθε κατόχου και επιτρέπει τη ροή καυσίμου μόνο με την επιτυχημένη αναγνώριση της παραγγελίας του πελάτη από τον δακτύλιο.
Με την απομάκρυνση ακροσωληνίου από τον δακτύλιο Smart Ring, σταματάει η ροή καυσίμου αυτόματα. Στο δε βυτίο, υπάρχει ηλεκτρονικός υπολογιστής & εκτυπωτής, οι οποίοι συνδέονται με το σύστημα του δακτυλίου Smart Ring και καταμετρούν την ποσότητα μέσω της αντλίας πετρελαίου του βυτίου. Μόλις βγει το ακροσωλήνιο του βυτίου από τον δακτύλιο, σταματάει η ροή καυσίμου και εκδίδεται αυτόματα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, το παραστατικό.
Ο λόγος για τον δακτύλιο αναγνώρισης (smart ring), ο οποίος είναι μοναδικός για κάθε πελάτη και τοποθετείται στο στόμιο κάθε δεξαμενής πετρελαίου στα σπίτια ή στις πολυκατοικίες.
Ο δακτύλιος, που εφαρμόζεται σε κάθε τύπο δεξαμενής πετρελαίου κίνησης ή θέρμανσης, περιέχει τα στοιχεία τιμολόγησης του κάθε κατόχου και επιτρέπει τη ροή καυσίμου μόνο με την επιτυχημένη αναγνώριση της παραγγελίας του πελάτη από τον δακτύλιο.
Με την απομάκρυνση ακροσωληνίου από τον δακτύλιο Smart Ring, σταματάει η ροή καυσίμου αυτόματα. Στο δε βυτίο, υπάρχει ηλεκτρονικός υπολογιστής & εκτυπωτής, οι οποίοι συνδέονται με το σύστημα του δακτυλίου Smart Ring και καταμετρούν την ποσότητα μέσω της αντλίας πετρελαίου του βυτίου. Μόλις βγει το ακροσωλήνιο του βυτίου από τον δακτύλιο, σταματάει η ροή καυσίμου και εκδίδεται αυτόματα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, το παραστατικό.
Με την αυτόματη τιμολόγηση στο βυτίο αποφεύγονται τυχόν λάθη και μειώνεται ο χρόνος παραμονής του πελάτη αφού το παραστατικό εκδίδεται αμέσως μετά την παράδοση.
Όπως ανέφερε ο Γιώργος Θωμαϊδης, γενικός διευθυντής της Coral (είναι η Shell Ελλάς, η οποία πλέον ανήκει στον όμιλο της Μότορ Όιλ), το κόστος τοποθέτησης του δακτυλίου είναι 80 ευρώ και ουσιαστικά αυτό μπορεί να επιστραφεί στους καταναλωτές είτε μέσω της smart card, την οποία προμηθεύει η Shell στους πελάτες της, είτε μέσω της παροχής εκπτωτικών κουπονιών που υπολογίζονται σε επόμενες παραδόσεις.
Ήδη η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει 400 τοποθετήσεις δακτυλίων, ενώ ο κ. Θωμαϊδης επεσήμανε ότι κάθε πρατήριό της ελέγχεται αιφνιδιαστικά από ειδικά συνεργεία του ομίλου, με εξοπλισμένα βαν, τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο.
Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Μότορ Όιλ κ. Πέτρος Τζαννετάκης εκτίμησε ότι παρά την διψήφια πτώση στην κατανάλωση καυσίμων που χαρακτηρίζει την αγορά, η Shell θα έχει πωλήσεις κατά 8% μειωμένες σε σχέση με πέρσι, κάτι που αναλογικά μεγεθύνει την παρουσία της. Η εταιρεία, με περίπου 700 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (περί το 15%) στα λεγόμενα “λευκά” προϊόντα, δηλαδή στις βενζίνες και στο ντίζελ κίνησης.
Ο κ. Τζαννετάκης εκτίμησε ότι οι πωλήσεις της ίδιας της Μότορ Όιλ θα είναι της τάξης των 9 εκατ,. μετρικών τόνων πετρελαίου φέτος, όσες δηλαδή και πέρσι, σε μία εξέλιξη προφανώς θετική μεσούσης της κρίσης.
Όπως ανέφερε ο Γιώργος Θωμαϊδης, γενικός διευθυντής της Coral (είναι η Shell Ελλάς, η οποία πλέον ανήκει στον όμιλο της Μότορ Όιλ), το κόστος τοποθέτησης του δακτυλίου είναι 80 ευρώ και ουσιαστικά αυτό μπορεί να επιστραφεί στους καταναλωτές είτε μέσω της smart card, την οποία προμηθεύει η Shell στους πελάτες της, είτε μέσω της παροχής εκπτωτικών κουπονιών που υπολογίζονται σε επόμενες παραδόσεις.
Ήδη η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει 400 τοποθετήσεις δακτυλίων, ενώ ο κ. Θωμαϊδης επεσήμανε ότι κάθε πρατήριό της ελέγχεται αιφνιδιαστικά από ειδικά συνεργεία του ομίλου, με εξοπλισμένα βαν, τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο.
Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Μότορ Όιλ κ. Πέτρος Τζαννετάκης εκτίμησε ότι παρά την διψήφια πτώση στην κατανάλωση καυσίμων που χαρακτηρίζει την αγορά, η Shell θα έχει πωλήσεις κατά 8% μειωμένες σε σχέση με πέρσι, κάτι που αναλογικά μεγεθύνει την παρουσία της. Η εταιρεία, με περίπου 700 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (περί το 15%) στα λεγόμενα “λευκά” προϊόντα, δηλαδή στις βενζίνες και στο ντίζελ κίνησης.
Ο κ. Τζαννετάκης εκτίμησε ότι οι πωλήσεις της ίδιας της Μότορ Όιλ θα είναι της τάξης των 9 εκατ,. μετρικών τόνων πετρελαίου φέτος, όσες δηλαδή και πέρσι, σε μία εξέλιξη προφανώς θετική μεσούσης της κρίσης.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα