ΕΛΣΤΑΤ: Υποχώρησε 6,7% ο κύκλος εργασιών στη βιομηχανία τον Μάρτιο

elstat

Έναντι αύξησης 3,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2018 με το 2017

Μείωση 6,7% σημείωσε ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών στη βιομηχανία (σύνολο εγχώριας και εξωτερικής αγοράς) τον Μάρτιο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2018, έναντι αύξησης 3,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2018 με το 2017.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η μείωση αυτή στον τζίρο των εγχώριων βιομηχανιών προήλθε:

1. Από τις εξής μεταβολές των δεικτών των επιμέρους τομέων της βιομηχανίας:

*Μείωση 7% του δείκτη κύκλου εργασιών μεταποιητικών βιομηχανιών.

*Αύξηση 11,8% του δείκτη κύκλου εργασιών ορυχείων- λατομείων.

2. Από τις εξής μεταβολές των δεικτών των επιμέρους αγορών:

*Μείωση 10,3% του δείκτη κύκλου εργασιών εγχώριας αγοράς.

*Μείωση 2,1% του δείκτη κύκλου εργασιών εξωτερικής αγοράς.

Παράλληλα, ο γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 4,9% τον Μάρτιο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019.

ΣΧΟΛΙΑ (2)

fake news

Ψέμματα !!!!!!! Ο χαχαΑλέξης αλλοιώς μας ταπε. Υποσχεθηκε ανάπτυξη που όπου νάναι στρίβει τη γωνία ....

Panos

Το οικονομικό θαύμα του Τσίπρα θάμπωσε τη βιομηχανία και χάνει τον προσανατολισμο της. Η χώρα απέκτησε με τον Τσίπρα την χειρότερη ανταγωνιστικότητα της ΕΕ και άφαντες τις επενδύσεις. Άρα και μειώσεις όγκου παραγωγής θα υπάρξουν και μείωση των επιπέδων των τιμών και εισπράξεων θα γινουν. Φτωχαίνουμε σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ, η Ελλάδα κατρακυλά, δεν ξεπερνά την κρίση, οδεύει προς Βενεζουέλα.

Efstathios VITTA22

Ποια βιομηχανία???

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

hvL

Ασφυκτικός γίνεται ο κλοιός των τραπεζών στην υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη των ΑΠΕ της ΔΕΗ, εμποδίζοντας την υλοποίηση ενός εναλλακτικού σχεδίου για την διαχείριση της θυγατρικής της.

shopping_ar

Μέχρι σήμερα οι online πωλησεις δεν αποτελούσαν ούτε αποτελούν ακόμα το βασικό κανάλι λιανικής πώλησης τροφίμων, ποτών και άλλων ειδών μπακαλικής ή σούπερ -μάρκετ που προτιμούν οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Αλλωστε, είναι μια πραγματικότητα ότι ακόμη και στις πιό προηγμένες τεχνολογικά χώρες η συνήθεια της επίσκεψης στο σούπερ – μάρκετ είναι κάτι που δεν έχει αλλάξει με τον χρόνο.

family_ar

Ουραγός φαίνεται πως είναι η Ελλάδα σε ότι αφορά τις πολιτικές οι οποίες είναι φιλικές προς την οικογένεια, σύμφωνα με μια νέα έρευνα της UNICEF. Συγκεκριμένα, από τον κατάλογο των 31 χωρών που συνέταξε η UNICEF με τις χώρες που προσφέρουν πολιτικές φιλικές προς την οικογένεια, η χώρα μας καταλαμβάνει την 30η και προτελευταία θέση.

crush_ar

Η μετεκλογική παγίδα που στήνει εδώ και καιρό η κυβέρνηση στον χώρο της οικονομίας μπορεί να εξελιχθεί σε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ανοίξει εκ νέου η συζήτηση για το μεταμνημονιακό καθεστώς της ελληνικής οικονομίας, με όρους αυτή τη φορά προσαρμοσμένους στις ανάγκες των αγορών.