Απογοητευμένοι 3 στους 4 εμπόρους από την κίνηση της Κυριακής
Απογοητευμένοι 3 στους 4 εμπόρους από την κίνηση της Κυριακής
8 στους 10 δήλωσαν ότι ο τζίρος ήταν χαμηλότερος ακόμα και από μια καθημερινή
Απογοητευμένοι από την αγοραστική κίνηση την Κυριακή 5 Μαΐου 2019 δηλώνουν 3 στους 4 έμποροι στην ειδική έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΝΕΜΥ – ΕΣΕΕ.
Τα αποτελέσματα της έρευνας συνοψίζονται στα εξής τέσσερα σημεία:
- H πλειονότητα των επιχειρήσεων (75%) δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένη από τον κύκλο εργασιών της Κυριακής. Μόνο το 7% των επιχειρηματιών δήλωσε αρκετά ικανοποιημένο και μόλις 1% πολύ ικανοποιημένο.
- Σε σύγκριση με τον τζίρο μιας καθημερινής ημέρας, η συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων (84%) δήλωσε ότι ο τζίρος της Κυριακής ήταν μικρότερος και μόλις το 2% ότι ήταν μεγαλύτερος
- Παρόμοια ήταν τα ευρήματα σε σύγκριση με τον τζίρο του Σαββάτου, καθώς το 87% των εμπόρων σημείωσε ότι ο τζίρος της Κυριακής ήταν χαμηλότερος και μόλις το 3% ότι ήταν υψηλότερος
- Σε ποσοστό 67% οι έμποροι υποστηρίζουν ότι το άνοιγμα των Κυριακών δεν έχει συμβάλλει καθόλου στην αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα.
Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 250 επιχειρήσεων, εφαρμόζοντας στρωματοποιημένη δειγματοληψία σε δύο στάδια, σε εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας.
Δείτε πίνακες:
Τα αποτελέσματα της έρευνας συνοψίζονται στα εξής τέσσερα σημεία:
- H πλειονότητα των επιχειρήσεων (75%) δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένη από τον κύκλο εργασιών της Κυριακής. Μόνο το 7% των επιχειρηματιών δήλωσε αρκετά ικανοποιημένο και μόλις 1% πολύ ικανοποιημένο.
- Σε σύγκριση με τον τζίρο μιας καθημερινής ημέρας, η συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων (84%) δήλωσε ότι ο τζίρος της Κυριακής ήταν μικρότερος και μόλις το 2% ότι ήταν μεγαλύτερος
- Παρόμοια ήταν τα ευρήματα σε σύγκριση με τον τζίρο του Σαββάτου, καθώς το 87% των εμπόρων σημείωσε ότι ο τζίρος της Κυριακής ήταν χαμηλότερος και μόλις το 3% ότι ήταν υψηλότερος
- Σε ποσοστό 67% οι έμποροι υποστηρίζουν ότι το άνοιγμα των Κυριακών δεν έχει συμβάλλει καθόλου στην αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα.
Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 250 επιχειρήσεων, εφαρμόζοντας στρωματοποιημένη δειγματοληψία σε δύο στάδια, σε εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας.
Δείτε πίνακες:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα