879 κρουαζιερόπλοια έριξαν άγκυρα στον Πειραιά!
879 κρουαζιερόπλοια έριξαν άγκυρα στον Πειραιά!
«Παρά τη διεθνή και εσωτερική οικονομική κρίση και ορισμένα αρνητικά φαινόμενα στον χώρο διακίνησης της κρουαζιέρας, ο Πειραιάς συνέχισε κατά το 2010 να αποτελεί το κύριο λιμάνι κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου»
Ανάμικτα είναι τα…συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αναλυτικά στοιχεία για τη διακίνηση πλοίων και επιβατών κρουαζιέρας κατά το πρώτο 9μηνο του 2010 από το Λιμάνι του Πειραιά, έδωσε στη δημοσιότητα ο Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά:
α) Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων τα οποία επισκέφτηκαν το λιμάνι ήταν 879 (+1,8% σε σχέση με το 2009).
β) Οι επιβάτες τράνζιτ ανήλθαν σε 1.165.938 (-6,0%) και
γ) Οι επιβάτες κρουαζιέρας που χρησιμοποίησαν ως λιμάνι επιβίβασης τον Πειραιά (home port) ανήλθαν σε 366.212 (+13,5%).
«Παρά τη διεθνή και εσωτερική οικονομική κρίση και ορισμένα αρνητικά φαινόμενα στον χώρο διακίνησης της κρουαζιέρας, ο Πειραιάς συνέχισε κατά το 2010 να αποτελεί το κύριο λιμάνι κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου» δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης:
«Σημειώνεται ότι ο Πειραιάς αποτελεί για τις εταιρίες κρουαζιέρας το πιο οικονομικό λιμάνι της Μεσογείου, δεδομένου ότι μέχρι την 1η Απριλίου 2011 η τιμολόγηση παραμένει σταθερή (παγωμένη) στα επίπεδα του 2008».
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. παράλληλα με τη δημιουργία νέου τιμολογίου και αφού λάβει υπόψη του το νέο καθεστώς εισφορών, το οποίο θα προκύψει τις επόμενες ημέρες για τα κρουαζιερόπλοια, τα οποία φέρουν σημαία μη κοινοτικών χωρών (άρση cabotage) θα προχωρήσει σε πλήρη αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών κατά το 2011, όπως:
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά:
α) Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων τα οποία επισκέφτηκαν το λιμάνι ήταν 879 (+1,8% σε σχέση με το 2009).
β) Οι επιβάτες τράνζιτ ανήλθαν σε 1.165.938 (-6,0%) και
γ) Οι επιβάτες κρουαζιέρας που χρησιμοποίησαν ως λιμάνι επιβίβασης τον Πειραιά (home port) ανήλθαν σε 366.212 (+13,5%).
«Παρά τη διεθνή και εσωτερική οικονομική κρίση και ορισμένα αρνητικά φαινόμενα στον χώρο διακίνησης της κρουαζιέρας, ο Πειραιάς συνέχισε κατά το 2010 να αποτελεί το κύριο λιμάνι κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου» δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης:
«Σημειώνεται ότι ο Πειραιάς αποτελεί για τις εταιρίες κρουαζιέρας το πιο οικονομικό λιμάνι της Μεσογείου, δεδομένου ότι μέχρι την 1η Απριλίου 2011 η τιμολόγηση παραμένει σταθερή (παγωμένη) στα επίπεδα του 2008».
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. παράλληλα με τη δημιουργία νέου τιμολογίου και αφού λάβει υπόψη του το νέο καθεστώς εισφορών, το οποίο θα προκύψει τις επόμενες ημέρες για τα κρουαζιερόπλοια, τα οποία φέρουν σημαία μη κοινοτικών χωρών (άρση cabotage) θα προχωρήσει σε πλήρη αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών κατά το 2011, όπως:
α) ανακαίνιση των χώρων υποδοχής του σταθμού επιβατών I και παροχή πρόσθετων υπηρεσιών,
β) τη λειτουργία τον Ιούνιο 2011, του νέου σταθμού επιβατών II στην Ακτή Θεμιστοκλέους (Κανέλλου),
γ) την έναρξη των έργων επέκτασης του λιμένα κρουαζιέρας για 6 νέες θέσεις κρουαζιεροπλοίων νέας γενιάς (350 μ.),
δ) τη λειτουργία νέου σταθμού επιβατών ΙΙΙ με παραχώρηση στην περιοχή Παγόδα,
ε) τη λειτουργία ελικοδρομίου, στ) την κατασκευή δύο νέων σταθμών επιβατών στους νέους προβλήτες του νότιου λιμένα με συμβάσεις παραχώρησης σε εταιρίες κρουαζιέρας,
ζ) την προμήθεια νέων λεωφορείων διακίνησης και τέλος
η) την πλήρη αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και ασφάλειας επιβατών».
«Με την εφαρμογή του νέου Master Plan του λιμένα κρουαζιέρας, ο Πειραιάς θα καταστεί το πιο σημαντικό home port της Μεσογείου, τόσο σε διακίνηση επιβατών, όσο και σε ποιότητα παροχής υπηρεσιών» επεσήμανε ο Γιώργος Ανωμερίτης:
« Ο Πειραιάς είναι και θα παραμείνει το πιο οικονομικό λιμάνι παροχής υπηρεσιών κρουαζιέρας, αφού και μετά τα νέα τιμολόγια εφαρμογής Απριλίου 2011 τα τιμολόγια ανά επιβάτη θα εξακολουθούν να παραμένουν κατά 40% φθηνότερα όλων των βασικών λιμανιών της Δυτικής Μεσογείου».
β) τη λειτουργία τον Ιούνιο 2011, του νέου σταθμού επιβατών II στην Ακτή Θεμιστοκλέους (Κανέλλου),
γ) την έναρξη των έργων επέκτασης του λιμένα κρουαζιέρας για 6 νέες θέσεις κρουαζιεροπλοίων νέας γενιάς (350 μ.),
δ) τη λειτουργία νέου σταθμού επιβατών ΙΙΙ με παραχώρηση στην περιοχή Παγόδα,
ε) τη λειτουργία ελικοδρομίου, στ) την κατασκευή δύο νέων σταθμών επιβατών στους νέους προβλήτες του νότιου λιμένα με συμβάσεις παραχώρησης σε εταιρίες κρουαζιέρας,
ζ) την προμήθεια νέων λεωφορείων διακίνησης και τέλος
η) την πλήρη αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και ασφάλειας επιβατών».
«Με την εφαρμογή του νέου Master Plan του λιμένα κρουαζιέρας, ο Πειραιάς θα καταστεί το πιο σημαντικό home port της Μεσογείου, τόσο σε διακίνηση επιβατών, όσο και σε ποιότητα παροχής υπηρεσιών» επεσήμανε ο Γιώργος Ανωμερίτης:
« Ο Πειραιάς είναι και θα παραμείνει το πιο οικονομικό λιμάνι παροχής υπηρεσιών κρουαζιέρας, αφού και μετά τα νέα τιμολόγια εφαρμογής Απριλίου 2011 τα τιμολόγια ανά επιβάτη θα εξακολουθούν να παραμένουν κατά 40% φθηνότερα όλων των βασικών λιμανιών της Δυτικής Μεσογείου».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα