ΟΛΠ: Πλήρης εκσυγχρονισμός της Ν/Ζώνης Περάματος
ΟΛΠ: Πλήρης εκσυγχρονισμός της Ν/Ζώνης Περάματος
O πλήρης εκσυγχρονισμός της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος είναι η επόμενη κίνηση-κλειδί του ΟΛΠ προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης εν μέσω οικονομικής κρίσης, προκειμένου να έρθουν πλοία για επισκευές, γεγονός που σημαίνει οικονομική ανάσα για χιλιάδες εργαζόμενους.
UPD:
O πλήρης εκσυγχρονισμός της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος είναι η επόμενη κίνηση-κλειδί του ΟΛΠ προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης εν μέσω οικονομικής κρίσης, προκειμένου να έρθουν πλοία για επισκευές, γεγονός που σημαίνει οικονομική ανάσα για χιλιάδες εργαζόμενους.
«Ο κλάδος της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας βιώνει μια ακόμη κρίση. Πέρα από τη γενικότερη κρίση, ευθύνες για τη Ζώνη υπάρχουν σε όλους, στο Κράτος, τους Επιχειρηματίες, τα Συνδικάτα. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. με την ίδρυση ειδικής θυγατρικής εταιρείας για τα θέματα της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας Πειραιά, την ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε., δημιούργησε το φορέα εκείνο της Ανάπτυξης και του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τα συμφέροντα όλων των εμπλεκομένωn, συμπεριλαμβανομένου και του Ο.Λ.Π. Α.Ε., ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης των Δεξαμενών και των λιμενικών εγκαταστάσεων της Ζώνης» επiσήμανε ο πρόεδρος της ΟΛΠ ΑΕ, Γιώργος Ανωμεριτης, ο οποίος είχε συνάντηση την Τετάρτη με τους εκπροσώπους των Εργοδοτικών Επιχειρήσεων Ναυπήγησης και Επισκευής Πλοίων και των Σωματείων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος.
Ο Γ. Ανωμερίτης τόνισε ότι η ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε., η οποία τώρα οργανώνεται, αποτελεί ελπίδα προοπτικής για τη Ζώνη, αν όλοι συνεννοηθούμε σε κοινούς στόχους, και ξεκαθάρισε και προς τις δύο πλευρές ότι:
(α) αμέσως μετά την πλήρη λειτουργία της, εργοδότες και εργαζόμενοι θα κληθούν να συμμετάσχουν στο διοικητικό της συμβούλιο, ενώ μετά την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου θα μπορούν να συμμετάσχουν μόνο επιχειρήσεις και φορείς της Ζώνης.
(β) η χωροθέτηση της Ζώνης δεν πρόκειται να μεταβληθεί, ούτε να αλλάξει χρήση ποτέ. Στο Δ.Σ. του Νοεμβρίου θα αποφασισθούν χώροι και χρονοδιαγράμματα.
(γ) Οι δεξαμενές Βασιλειάδη θα κλείσουν μετά την κατασκευή ή αγορά νέας Δεξαμενής για λόγους περιβαλλοντικούς και δημιουργίας της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά.
(δ) τα τιμολόγια του Ο.Λ.Π. Α.Ε., παρά τη μικρή αύξησή τους στα επίπεδα του πληθωρισμού, παραμένουν κατά πολύ φθηνότερα από όλα τα άλλα ναυπηγεία. Οι Δεξαμενές παράγουν ζημιές 5,6 εκατ. ευρώ ετησίως στον Ο.Λ.Π. Α.Ε., ο οποίος τις διατηρεί συνεχώς, εκσυγχρονίζοντάς τις για λόγους κοινωνικής ευθύνης απέναντι στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και
(ε) Στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Δραπετσώνας γίνεται κατά ένα μέρος ανταλλαγή ίσης δυναμικότητας χώρων για πιο λειτουργική παραγωγή και του car - terminal και της Ζώνης και όχι αλλαγή χρήσης. Οι χώροι ναυπηγοεπισκευής παραμένουν περίπου ισοδύναμοι.
«Ο κλάδος της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας βιώνει μια ακόμη κρίση. Πέρα από τη γενικότερη κρίση, ευθύνες για τη Ζώνη υπάρχουν σε όλους, στο Κράτος, τους Επιχειρηματίες, τα Συνδικάτα. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. με την ίδρυση ειδικής θυγατρικής εταιρείας για τα θέματα της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας Πειραιά, την ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε., δημιούργησε το φορέα εκείνο της Ανάπτυξης και του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τα συμφέροντα όλων των εμπλεκομένωn, συμπεριλαμβανομένου και του Ο.Λ.Π. Α.Ε., ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης των Δεξαμενών και των λιμενικών εγκαταστάσεων της Ζώνης» επiσήμανε ο πρόεδρος της ΟΛΠ ΑΕ, Γιώργος Ανωμεριτης, ο οποίος είχε συνάντηση την Τετάρτη με τους εκπροσώπους των Εργοδοτικών Επιχειρήσεων Ναυπήγησης και Επισκευής Πλοίων και των Σωματείων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος.
Ο Γ. Ανωμερίτης τόνισε ότι η ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε., η οποία τώρα οργανώνεται, αποτελεί ελπίδα προοπτικής για τη Ζώνη, αν όλοι συνεννοηθούμε σε κοινούς στόχους, και ξεκαθάρισε και προς τις δύο πλευρές ότι:
(α) αμέσως μετά την πλήρη λειτουργία της, εργοδότες και εργαζόμενοι θα κληθούν να συμμετάσχουν στο διοικητικό της συμβούλιο, ενώ μετά την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου θα μπορούν να συμμετάσχουν μόνο επιχειρήσεις και φορείς της Ζώνης.
(β) η χωροθέτηση της Ζώνης δεν πρόκειται να μεταβληθεί, ούτε να αλλάξει χρήση ποτέ. Στο Δ.Σ. του Νοεμβρίου θα αποφασισθούν χώροι και χρονοδιαγράμματα.
(γ) Οι δεξαμενές Βασιλειάδη θα κλείσουν μετά την κατασκευή ή αγορά νέας Δεξαμενής για λόγους περιβαλλοντικούς και δημιουργίας της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά.
(δ) τα τιμολόγια του Ο.Λ.Π. Α.Ε., παρά τη μικρή αύξησή τους στα επίπεδα του πληθωρισμού, παραμένουν κατά πολύ φθηνότερα από όλα τα άλλα ναυπηγεία. Οι Δεξαμενές παράγουν ζημιές 5,6 εκατ. ευρώ ετησίως στον Ο.Λ.Π. Α.Ε., ο οποίος τις διατηρεί συνεχώς, εκσυγχρονίζοντάς τις για λόγους κοινωνικής ευθύνης απέναντι στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και
(ε) Στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Δραπετσώνας γίνεται κατά ένα μέρος ανταλλαγή ίσης δυναμικότητας χώρων για πιο λειτουργική παραγωγή και του car - terminal και της Ζώνης και όχι αλλαγή χρήσης. Οι χώροι ναυπηγοεπισκευής παραμένουν περίπου ισοδύναμοι.
Τέλος, ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. αποφάσισε να εκσυγχρονίσει πλήρως τη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Πέραμα, με νέα κτίρια, δίκτυα και επενδύσεις υποδομών. Τα έργα αυτά θα συμπεριληφθούν στο νέο επενδυτικό του πρόγραμμα, το οποίο θα καταρτισθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα