Σταματάνε τα ασύμφορα δρομολόγια οι εταιρείες και δένουν τα πλοία
Στην «αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται» λέει ο θυμόσοφος λαός και οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις αρχίζουν να κόβουν τα ασύμφορα λόγω υψηλού κόστους καυσίμων δρομολόγια. Με τον τρόπο αυτό πιέζουν την κυβέρνηση προκειμένου είτε να πετύχουν μεγάλες αυξήσεις στους ναύλους, ανάλογους με το 40% της αύξησης του πετρελαίου, είτε να καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων, που είναι θέμα αρμοδιότητας του υπουργείου Οικονομίας.
Με την εξέλιξη αυτή θα δημιουργηθούν μεγάλα προβλήματα μέσα στο καλοκαίρι.
Στην «αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται» λέει ο θυμόσοφος λαός και οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις αρχίζουν να κόβουν τα ασύμφορα λόγω υψηλού κόστους καυσίμων δρομολόγια. Με τον τρόπο αυτό πιέζουν την κυβέρνηση προκειμένου είτε να πετύχουν μεγάλες αυξήσεις στους ναύλους, ανάλογους με το 40% της αύξησης του πετρελαίου, είτε να καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων, που είναι θέμα αρμοδιότητας του υπουργείου Οικονομίας.
Με την εξέλιξη αυτή θα δημιουργηθούν μεγάλα προβλήματα μέσα στο καλοκαίρι.
Σε πρώτη φάση, ελλείψει καυσίμων αλλά και λιπαντικών, το ένα μετά το άλλο τα πλοία της ακτοπλοΐας δένουν στα λιμάνια δημιουργώντας προβλήματα στις θαλάσσιες συγκοινωνίες.
Ομως οι ελλείψεις φαίνεται ότι είναι το προπέτασμα καπνού, γιατί η αλματώδης αύξηση των καυσίμων οδηγεί τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις να διακόψουν δρομολόγια αφού, πολύ απλά, πολλά δρομολόγια είναι ζημιογόνα.
Τη μεγαλύτερη ζημιά παθαίνουν τα ταχύπλοα.
Ηδη η «Hellenic Seaways» ανακοίνωσε ότι διακόπτει από τις 18 Μαΐου έως τις 16 Ιουνίου το μεσημεριανό δρομολόγιο από τις βόρειες Σποράδες προς τον Βόλο, προκαλώντας την αντίδραση των δημάρχων Σκοπέλου και Σκιάθου. Αιτία είναι ότι το συγκεκριμένο δρομολόγιο δημιουργεί χασούρα στην εταιρεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες τη διακοπή δρομολόγίων, και συγκεκριμένα τα πιο ζημιογόνα.
Στο μεταξύ, από τον Πειραιά δεν απέπλευσε το ε/γ-ο/γ «Ιεράπετρα» της ΛΑΝΕ όχι λόγο έλλειψης καυσίμων, αφού ο ανεφοδιασμός γίνεται με μικρά δεξαμενόπλοια μέσα στο λιμάνι, τις λεγόμενες μπάριζες, αλλά γιατί λόγω της απεργίας των φορτηγών δεν μπορούσε να προμηθευθεί λιπαντικά. Επρόκειτο να αποπλεύσει το απόγευμα της Δευτέρας για Μήλο, Θήρα, Αγιο Νικόλαο, Σητεία, Κάσο, Κάρπαθο, Διαφάνι, Χάλκη και Ρόδο.
Το πλοίο αναμένεται να αποπλεύσει αύριο.
Απόψε δεμένο θα μείνει στο λιμάνι του Πειραιά το πλοίο «Ανθή Μαρίνα» -27 επιβάτες του έφυγαν με το «Διαγόρας» ενώ το «Μιλένα» αναχωρεί με μια ώρα καθυστέρηση για Πάρο, Νάξο, Αγιο Κήρυκο, Φούρνοι, Καρλόβασι, Βαθύ.
Επίσης, το πλοίο «Παναγία Σουμελά» δεν απέπλευσε από το λιμάνι της Καβάλας για Λήμνο και Μυτιλήνη, ενώ από το λιμάνι του Βόλου δεν πραγματοποιήθηκε το δρομολόγιο του «Σκιάθος Εξπρές» για Σκιάθο, Γλώσσα, Σκόπελο, Αλόννησο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr