«Εξοπλίζεται» με νέους σταθμούς το μετρό της Αθήνας
Στο τέλος του 2009 προβλέπεται να παραδοθούν οι επεκτάσεις του μετρό προς Χαϊδάρι, Περιστέρι και Ανθούπολη, ολοκληρώνοντας τη σύνδεση των δυτικών συνοικιών με το κέντρο της Αθήνας σε χρόνο ρεκόρ.
Τις εργασίες κατασκευής των νέων σταθμών επιθεώρησε την Παρασκευή ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς, υπογραμμίζοντας ότι σήμερα κατασκευάζεται στη χώρα μας το μεγαλύτερο μέτωπο έργων μετρό, συνολικού ύψους 2 δισ. ευρώ. «Πρόκειται για ένα τεράστιο περιβαλλοντικό έργο γιατί δεν πρέπει να ξεχ
Στο τέλος του 2009 προβλέπεται να παραδοθούν οι επεκτάσεις του μετρό προς Χαϊδάρι, Περιστέρι και Ανθούπολη, ολοκληρώνοντας τη σύνδεση των δυτικών συνοικιών με το κέντρο της Αθήνας σε χρόνο ρεκόρ.
Τις εργασίες κατασκευής των νέων σταθμών επιθεώρησε την Παρασκευή ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς, υπογραμμίζοντας ότι σήμερα κατασκευάζεται στη χώρα μας το μεγαλύτερο μέτωπο έργων μετρό, συνολικού ύψους 2 δισ. ευρώ. «Πρόκειται για ένα τεράστιο περιβαλλοντικό έργο γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε και το άλλο μισό του υπουργείου μας, που είναι το περιβάλλον», είπε σκωπτικά ο κ. Σουφλιάς.
Οπως υποστήριξε, τα έργα θα συνεχιστούν τους επόμενους μήνες ώστε να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους και η επέκταση προς Πειραιά, ενώ προχωρούν κανονικά οι μελέτες για τη δημιουργία της νέας μαμούθ-γραμμής (γνωστή και ως γραμμή U), η οποία θα ξεκινά από το Γαλάτσι, θα διαπερνά το κέντρο της πόλης και θα καταλήγει στα Βόρεια προάστια.
Το κόστος του συγκεκριμένου έργου προβλέπεται να ανέλθει στα 2 δισ. ευρώ και, όπως τόνισε ο κ. Σουφλιάς, πολύ σύντομα θα κάνει εισήγηση στην κυβερνητική επιτροπή σχετικά με τον τρόπο χρηματοδότησής του.
Στο παρελθόν ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είχε προτείνει το κόστος κατασκευής του γιγαντιαίου έργου να καλυφθεί με την προεξόφληση των μελλοντικών εσόδων της Αττικής Οδού, σκέψη που δεν φαίνεται να ατονεί.
Παράλληλα, το υπουργείο σχεδιάζει και την επέκταση του μετρό στο Περιστέρι με δύο επιπλέον σταθμούς (Αγιο Ιερόθεο, Πετρούπολη), η οποία βρίσκεται στο στάδιο προμελέτης.
Με την κατασκευή του σταθμού της Ανθούπολης στο Δήμο Περιστερίου (συνέχεια της Γραμμής 2) θα εξυπηρετούνται 75.000 επιβάτες, ενώ η σύνδεση με το Σύνταγμα αναμένεται να γίνεται μέσα σε 11 λεπτά και σε περίπου μισή ώρα με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Αντίστοιχα, η επέκταση του μετρό προς Χαϊδάρι (συνέχεια της Γραμμής 3) υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περί τους 30.000 επιβάτες, ενώ η σύνδεση με το Σύνταγμα εκτιμάται ότι θα γίνεται μέσα σε 9 λεπτά.
Για τις ανάγκες επιβίβασης και μετεπιβίβασης των επιβατών κατασκευάζονται παράλληλα δύο σταθμοί πάρκινγκ που στη μεν Ανθούπολη θα είναι συνολικής χωρητικότητας 380 θέσεων στο δε Χαδάρι 450. Στο Περιστέρι και στο σημείο όπου θα κατασκευαστεί ο υπόγειος σταθμός αυτοκινήτων, το ΥΠΕΧΩΔΕ σχεδιάζει τη δημιουργία μιας από τις μεγαλύτερες πλατείες του Λεκανοπεδίου, συνολικής έκτασης 10.000 τ.μ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr