Σε λειτουργία η τηλεφωνική γραμμή για τα νοικοκυριά
Σε λειτουργία η τηλεφωνική γραμμή για τα νοικοκυριά
Σε λειτουργία τέθηκε η ειδική τηλεφωνική γραμμή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες σχετικά με την εφαρμογή του νόμου 3869/2010 για την ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Σε λειτουργία τέθηκε η ειδική τηλεφωνική γραμμή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες σχετικά με την εφαρμογή του νόμου 3869/2010 για την ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η τηλεφωνική γραμμή έχει τον αριθμό 80111 97367 (που προκύπτει, προσθέτοντας στο 80111 τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα ΧΡΕΟΣ). Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9.00 έως τις 22.00 και το Σάββατο από 9.00 έως 17.00. Η κλήση επιβαρύνεται μόνο με αστική χρέωση, από οπουδήποτε στην Ελλάδα κι αν καλεί ο καταναλωτής.
Αξίζει να επισημανθεί ότι στη σχετική ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, στην οποία έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και σχετικά υποδείγματα για την αξιοποίηση της φάσης επιδίωξης εξώδικου συμβιβασμού, η επισκεψιμότητα ανήλθε για το χρονικό διάστημα από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου 2010 σε 18.399, αριθμός εξαπλάσιος συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα των προηγούμενων μηνών. Το γεγονός αυτό καθώς και η προσέλευση των υπερχρεωμένων καταναλωτών στους φορείς για την παροχή βοήθειας στο στάδιο της επιδίωξης του εξωδικαστικού συμβιβασμού καταδεικνύει το τεράστιο ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των ρυθμίσεων αυτού του νόμου.
Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Δημήτρης Σπυράκος, κάλεσε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα και τους φορείς που εμπλέκονται στην παροχή συνδρομής για την επίτευξη του εξώδικου συμβιβασμού σε συνάντηση στις 15 Σεπτεμβρίου 2010 με σκοπό την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και εποπτεία της εφαρμογής του νόμου. Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί θα εξεταστούν ζητήματα που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της φάσης του εξώδικου συμβιβασμού από τους οφειλέτες και τους πιστωτές.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή παρακολουθεί και εποπτεύει την εφαρμογή του νόμου, παρεμβαίνοντας άμεσα και αποτελεσματικά για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, που εμφανίζονται ιδίως στο στάδιο της προσαρμογής των πιστωτικών ιδρυμάτων στα νέα δεδομένα.
Υπενθυμίζεται ότι η υποβολή αιτήσεων στα Ειρηνοδικεία για τη ρύθμιση των χρεών αρχίζει από τις 3 Ιανουαρίου 2011, ενώ απαγορεύεται δίχως άλλο η διενέργεια πλειστηριασμού για κύρια ή μοναδική κατοικία του οφειλέτη μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2011. Η κατοικία προστατεύεται και μετά την ημερομηνία αυτή με απόφαση του δικαστηρίου κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων. Οι οφειλέτες έχουν, συνεπώς, τη δυνατότητα να επιδιώξουν την εξώδικη ρύθμιση των οφειλών τους κάτω από ήρεμες συνθήκες, χωρίς χρονικές πιέσεις.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η τηλεφωνική γραμμή έχει τον αριθμό 80111 97367 (που προκύπτει, προσθέτοντας στο 80111 τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα ΧΡΕΟΣ). Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9.00 έως τις 22.00 και το Σάββατο από 9.00 έως 17.00. Η κλήση επιβαρύνεται μόνο με αστική χρέωση, από οπουδήποτε στην Ελλάδα κι αν καλεί ο καταναλωτής.
Αξίζει να επισημανθεί ότι στη σχετική ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, στην οποία έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και σχετικά υποδείγματα για την αξιοποίηση της φάσης επιδίωξης εξώδικου συμβιβασμού, η επισκεψιμότητα ανήλθε για το χρονικό διάστημα από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου 2010 σε 18.399, αριθμός εξαπλάσιος συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα των προηγούμενων μηνών. Το γεγονός αυτό καθώς και η προσέλευση των υπερχρεωμένων καταναλωτών στους φορείς για την παροχή βοήθειας στο στάδιο της επιδίωξης του εξωδικαστικού συμβιβασμού καταδεικνύει το τεράστιο ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των ρυθμίσεων αυτού του νόμου.
Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Δημήτρης Σπυράκος, κάλεσε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα και τους φορείς που εμπλέκονται στην παροχή συνδρομής για την επίτευξη του εξώδικου συμβιβασμού σε συνάντηση στις 15 Σεπτεμβρίου 2010 με σκοπό την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και εποπτεία της εφαρμογής του νόμου. Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί θα εξεταστούν ζητήματα που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της φάσης του εξώδικου συμβιβασμού από τους οφειλέτες και τους πιστωτές.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή παρακολουθεί και εποπτεύει την εφαρμογή του νόμου, παρεμβαίνοντας άμεσα και αποτελεσματικά για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, που εμφανίζονται ιδίως στο στάδιο της προσαρμογής των πιστωτικών ιδρυμάτων στα νέα δεδομένα.
Υπενθυμίζεται ότι η υποβολή αιτήσεων στα Ειρηνοδικεία για τη ρύθμιση των χρεών αρχίζει από τις 3 Ιανουαρίου 2011, ενώ απαγορεύεται δίχως άλλο η διενέργεια πλειστηριασμού για κύρια ή μοναδική κατοικία του οφειλέτη μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2011. Η κατοικία προστατεύεται και μετά την ημερομηνία αυτή με απόφαση του δικαστηρίου κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων. Οι οφειλέτες έχουν, συνεπώς, τη δυνατότητα να επιδιώξουν την εξώδικη ρύθμιση των οφειλών τους κάτω από ήρεμες συνθήκες, χωρίς χρονικές πιέσεις.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα