Συνεδριάζει το ΣΑΣ για τη δρομολόγηση του «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά

myc02

Το Συμβούλιο θα εξετάσει το αίτημα των Μινωικών Γραμμών την Τετάρτη το απόγευμα

Με μοναδικό θέμα τη εξέταση του αιτήματος των Μινωϊκών Γραμμών για την έκτακτη δρομολόγηση του «Μykonos Palace» θα συνεδριάσει το απόγευμα της προσεχούς Τετάρτης το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Οι Μινωϊκές έχουν αιτηθεί άδεια για τη δρομολόγησή του στην γραμμή Πειραιάς-Χανιά. Έχει ελληνικό πλήρωμα αυξημένης σύνθεσης ενώ είναι εγγεγραμμένο στο νηολόγιο του Πειραιά. Πέρασε από τη θυγατρική των Μινωικών στη μητρική εταιρεία η οποία κατέβαλε 21 εκατομμύρια ευρώ για τις υποθήκες που υπήρχαν.

«Τα δύο πλοία που είναι δρομολογημένα στα Χανιά, το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και το «Blue Galaxy» δεν αξίζουν μαζί ούτε τα μισά από ό,τι το Mykonos Palace. Αντιλαμβάνεστε από αυτό και μόνο πόσο θα αναβαθμιστεί η γραμμή» επεσήμαναν στο «newmoney.gr» κύκλοι της διοίκησης των Μινωϊκών.

Η Διοίκηση των Μινωϊκών Γραμμών είχε δεσμευθεί προκειμένου να λάβει έγκριση δρομολόγησης του Cruise Ferry «Mykonos Palace» στα εξής θέματα τα οποία υλοποίησε:

· Να υψώσει άμεσα την ελληνική σημαία στο πλοίο.

· Να επανδρώσει το πλοίο αποκλειστικά με ελληνικά πληρώματα, αμέσως μετά την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής για την έγκριση δρομολόγησής του στην ως άνω γραμμή.

· Να μεταβιβαστεί το πλοίο, από την 100% θυγατρική εταιρεία των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, Minoan Italia Spa, στη μητρική εταιρεία, ακολουθώντας όλες τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες που απαιτούνται.

Σε παλαιότερη ανακοίνωσή της για το ίδιο θέμα η Διοίκηση των Μινωϊκών Γραμμών είχε επισημάνει σε ανακοίνωσή της: «…εκτιμά ότι, η δρομολόγηση του Cruise Ferry MYKONOS PALACE, ενός από τα πλέον σύγχρονα και πολυτελή πλοία στην κατηγορία του, θα συμβάλλει στην αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών στη συγκεκριμένη γραμμή, θα ενισχύσει τον υγιή ανταγωνισμό, ενώ θα βελτιώσει περαιτέρω τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και τον εμπορικό κόσμο».

Οι Μινωϊκές είχαν προσπαθήσει να δρομολογήσουν το ίδιο πλοίο εκπρόθεσμα στις Κυκλάδες στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Νάξος από την 1η Ιουνίου 2018 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018.

Πηγή: www.newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Μόνο το εισητήριο μην..αυξηθεί...

Άν περάσουν το μονοπώλιο της ΑΝΕΚ(!) με όλα τα χάλια που "προσφέρει"......θα είναι... ήρωεςςςςς!!!!!!

Ταουιλ

Η συγκεκριμενη γραμμη ειναι χρυσωρυχειο και τη νεμεται συγκεκριμενη εφοπλιστικη οικογενεια ανεκαθεν (με μια μικρη εξαιρεση 2-3 ετων). Ειναι πολυ δυσκολο να αφησουν να μπει αλλο καραβι στη γραμμη. Κατα συνεπεια θα μου κανει τρομερη εντυπωση αν βγει θετικη αποφαση για το θεμα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

00000savvakis

Η μείωση των μισθών δεν οδήγησε σε βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων καθώς το όφελος αντισταθμίστηκε από την αύξηση του μη μισθολογικού κόστους, της ενέργειας, κ.ά, τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Αθανάσιος Σαββάκης

0000port

«Στο χρηματιστήριο Αθηνών υπάρχουν μερικές επιχειρήσεις με ελκυστικά μερίσματα», αναφέρει η γερμανική εφημερίδα, η οποία τονίζει ότι η εκμετάλλευση των λιμανιών και των αεροδρομίων από ξένους, καθιστά πιο ελκυστική τη χώρα για επενδύσεις

1
eforia_oures_arthro2


Οδηγίες της ΑΑΔΕ για τα χρέη στην εφορία από ελεύθερους επαγγελματίες, εμπόρους και επιχειρήσεις μετά τις αλλαγές που ανέβασαν το όριο των οφειλών προς το Δημόσιο στις 125.000 ευρώ