ΜΙΝΕΡΒΑ: «Γεύσεις που αξίζει να μοιράζεσαι» - Η νέα στρατηγική της εταιρείας
ΜΙΝΕΡΒΑ: «Γεύσεις που αξίζει να μοιράζεσαι» - Η νέα στρατηγική της εταιρείας
Με καλεσμένο τον Παναγιώτη Γιαννάκη και πέντε διάσημους σεφ η Μινέρβα παρουσίασε το νέο όραμά της στους 160 εργαζομένους της σε εκδήλωση την 1η Ιουνίου
Ποια ομάδα θα μπορούσε να αποτελείται από έναν …Δράκο των γηπέδων, πέντε φημισμένους chef, έναν ηθοποιό και τους 160 εργαζόμενους μια ιστορικής εταιρίας τροφίμων; Σίγουρα η οργάνωση μιας τέτοιας ομάδας θα ήθελε πολύ δουλειά.
Όμως το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας μοιράζεται ήδη από τη ΜΙΝΕΡΒΑ εδώ και 114 χρόνια σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό.
Η ηγετική εταιρία τροφίμων επέλεξε να επικοινωνήσει πρώτα στους ίδιους τους εργαζόμενούς της το νέο εταιρικό όραμα, που συμπυκνώνεται στη φράση «Τίποτα δεν ζει για πάντα, εκτός αν το μοιράζεσαι».
Έτσι, την περασμένη Παρασκευή 1η Ιουνίου οι εγκαταστάσεις της ΜΙΝΕΡΒΑ στο Σχηματάρι μετατράπηκαν σε χώρο δεξίωσης, όπου η διοικητική ομάδα της εταιρείας, υπό τη νέα Διευθύνουσα Σύμβουλο Χρύσα Μπόνου, παρουσίασε τη νέα στρατηγική της εταιρίας, η οποία βασίζεται στις αξίες της ομαδικότητας, της συνεργασίας και της κοινωνικής προσφοράς.
Οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν αναλυτικά για τους νέες στρατηγικές επιλογές της εταιρίας, μεταξύ των οποίων είναι και η ανάπτυξη προϊόντων που θα στοχεύουν στον τουρισμό, με στόχο οι περισσότεροι από 20 εκατομμύρια τουρίστες που περνούν από τη χώρα ετησίως, να παίρνουν μαζί τους φεύγοντας «κάτι από Ελλάδα» ..και ΜΙΝΕΡΒΑ.
Αντί άλλων θεωρητικών αναφορών, η ΜΙΝΕΡΒΑ προτίμησε έναν καλεσμένο έκπληξη προκειμένου να μιλήσει στους εργαζόμενούς της για την αξία της ομαδικότητας στην επίτευξη των στόχων.
Ο θρυλικός «Δράκος» των ελληνικών γηπέδων Παναγιώτης Γιαννάκης, περιγράφοντας προσωπικές εμπειρίες μέσα από τα γήπεδα, θέλησε να μεταλαμπαδεύσει στους παριστάμενους την εμπειρία του: Πώς, μέσα από τη συνεχή προσπάθεια βελτίωσης και την ομαδικότητα, μπορεί ένα μέλος μια ομάδας – εταιρίας, να κερδίσει τον σεβασμό συναδέλφων – συμπαικτών του, φέρνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα - στόχο.
«Όλες οι δουλειές έχουν μια μπάλα… Αυτή τη μπάλα πρέπει να μην διστάζεις να την πασάρεις στον συμπαίκτη. Αν το κάνεις καλά, η μπάλα θα ξαναγυρίσει στα χέρια σου, το καλάθι θα μπει, η ομάδα θα κερδίσει», είπε καταχειροκροτούμενος ο θρυλικός αρχηγός της εθνικής ομάδας μπάσκετ.
Και όταν η παρουσίαση ολοκληρώθηκε, οι εργαζόμενοι απέδειξαν ότι εκτός από το να παράγουν προϊόντα, ξέρουν και να τα μοιράζονται.
Όμως το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας μοιράζεται ήδη από τη ΜΙΝΕΡΒΑ εδώ και 114 χρόνια σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό.
Η ηγετική εταιρία τροφίμων επέλεξε να επικοινωνήσει πρώτα στους ίδιους τους εργαζόμενούς της το νέο εταιρικό όραμα, που συμπυκνώνεται στη φράση «Τίποτα δεν ζει για πάντα, εκτός αν το μοιράζεσαι».
Έτσι, την περασμένη Παρασκευή 1η Ιουνίου οι εγκαταστάσεις της ΜΙΝΕΡΒΑ στο Σχηματάρι μετατράπηκαν σε χώρο δεξίωσης, όπου η διοικητική ομάδα της εταιρείας, υπό τη νέα Διευθύνουσα Σύμβουλο Χρύσα Μπόνου, παρουσίασε τη νέα στρατηγική της εταιρίας, η οποία βασίζεται στις αξίες της ομαδικότητας, της συνεργασίας και της κοινωνικής προσφοράς.
Οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν αναλυτικά για τους νέες στρατηγικές επιλογές της εταιρίας, μεταξύ των οποίων είναι και η ανάπτυξη προϊόντων που θα στοχεύουν στον τουρισμό, με στόχο οι περισσότεροι από 20 εκατομμύρια τουρίστες που περνούν από τη χώρα ετησίως, να παίρνουν μαζί τους φεύγοντας «κάτι από Ελλάδα» ..και ΜΙΝΕΡΒΑ.
Αντί άλλων θεωρητικών αναφορών, η ΜΙΝΕΡΒΑ προτίμησε έναν καλεσμένο έκπληξη προκειμένου να μιλήσει στους εργαζόμενούς της για την αξία της ομαδικότητας στην επίτευξη των στόχων.
Ο θρυλικός «Δράκος» των ελληνικών γηπέδων Παναγιώτης Γιαννάκης, περιγράφοντας προσωπικές εμπειρίες μέσα από τα γήπεδα, θέλησε να μεταλαμπαδεύσει στους παριστάμενους την εμπειρία του: Πώς, μέσα από τη συνεχή προσπάθεια βελτίωσης και την ομαδικότητα, μπορεί ένα μέλος μια ομάδας – εταιρίας, να κερδίσει τον σεβασμό συναδέλφων – συμπαικτών του, φέρνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα - στόχο.
«Όλες οι δουλειές έχουν μια μπάλα… Αυτή τη μπάλα πρέπει να μην διστάζεις να την πασάρεις στον συμπαίκτη. Αν το κάνεις καλά, η μπάλα θα ξαναγυρίσει στα χέρια σου, το καλάθι θα μπει, η ομάδα θα κερδίσει», είπε καταχειροκροτούμενος ο θρυλικός αρχηγός της εθνικής ομάδας μπάσκετ.
Και όταν η παρουσίαση ολοκληρώθηκε, οι εργαζόμενοι απέδειξαν ότι εκτός από το να παράγουν προϊόντα, ξέρουν και να τα μοιράζονται.
Τους 160 εργαζόμενους της ΜΙΝΕΡΒΑ περίμεναν πίσω από τους πάγκους εργασίας τους πέντε φημισμένοι σεφ, οι οποίοι ταξίδεψαν στις εγκαταστάσεις της Μινέρβα από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας, εκπροσωπώντας διαφορετικές γαστρονομικές τάσεις.
Ο διακεκριμένος Μιλτιάδης Αρμένης, executive chef του Ομίλου Καστελόριζο και επικεφαλής του «Όμικρον» στην Κηφισιά μαγείρεψε με τη βοήθεια των sous chefs του, όλοι τους εργαζόμενοι της ΜΙΝΕΡΒΑ, που φόρεσαν τους σκούφους και τις ποδιές τους για τις ανάγκες του εμπνευσμένου event, ένα ξεχωριστό gazpacho χωριάτικης ελληνικής σαλάτας.
Ο Ονήσιμος Σαριδάκης chef και ιδιοκτήτης του πολυβραβευμένου «Ονήσιμος» στο Ηράκλειο της Κρήτης, πρόσφατα απέσπασε και αυτός ακόμη ένα Βραβείο Ελληνικής Κουζίνας, ζήτησε από τους δικούς του βοηθούς να προετοιμάσουν τους χοχλιούς, το δενδρολίβανο και το ξύδι πριν τους μπουμπουρίσουν, ενώ στη δεύτερη ομάδα των εργαζομένων που βοηθούσαν κι αυτοί στην παρασκευή των ξεχωριστών μεζέδων, ανέθεσε να τυλίξουν και να τηγανίσουν τα ξακουστά σαρικοπιτάκια του! Ο Ανδρέας Διακοδημήτρης του διάσημου Βολιώτικου «Μεζέν», στο διπλανό πάγκο με τους επίδοξους μαγείρους της ΜΙΝΕΡΒΑ, έφτιαξε λαχταριστές μπουκιές ελληνικής γραβιέρας περίτεχνα παναρισμένες και σερβιρισμένες με μαρμελάδα μύρτιλο.
Η Άρια Πούλιου του «Μυροβόλος» στο Μεταξουργείο και η chef Μάγδα Γκοντόση, μοίρασαν κι αυτές τα υλικά και συνταγές τους και ζήτησαν από του ανθρώπους της ΜΙΝΕΡΒΑ να μαγειρέψουν μαζί τους.
Το αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς ήταν εξαιρετικό και τα πιάτα που ετοιμάστηκαν δοκιμάστηκαν επί τόπου από τους …επίδοξους chef!
Και επειδή η ΜΙΝΕΡΒΑ ξέρει να παράγει «γεύσεις που αξίζει να μοιράζεσαι», οι εργαζόμενοι επέλεξαν να μοιραστούν τις γευστικές δημιουργίες τους με τους φιλοξενούμενους στον Δημοτικό Οίκο Ευγηρίας του Σχηματαρίου, εγκαινιάζοντας την έναρξη της οικονομικής τους χρονιάς με δράσεις κοινωνικης προσφοράς, οι οποίες φαίνεται ότι θα συνεχιστούν και με άλλες σημαντικές συνεργασίες με κοινωνικό πρόσημο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης εγκαινιάστηκε και το νέο οξοποιείο της εταιρίας για το αγαπημένο ξίδι ΤΟΠ, το οποίο έχει τη δυνατότητα παραγωγής 3.000 τόνων ετησίως.
Ο διακεκριμένος Μιλτιάδης Αρμένης, executive chef του Ομίλου Καστελόριζο και επικεφαλής του «Όμικρον» στην Κηφισιά μαγείρεψε με τη βοήθεια των sous chefs του, όλοι τους εργαζόμενοι της ΜΙΝΕΡΒΑ, που φόρεσαν τους σκούφους και τις ποδιές τους για τις ανάγκες του εμπνευσμένου event, ένα ξεχωριστό gazpacho χωριάτικης ελληνικής σαλάτας.
Ο Ονήσιμος Σαριδάκης chef και ιδιοκτήτης του πολυβραβευμένου «Ονήσιμος» στο Ηράκλειο της Κρήτης, πρόσφατα απέσπασε και αυτός ακόμη ένα Βραβείο Ελληνικής Κουζίνας, ζήτησε από τους δικούς του βοηθούς να προετοιμάσουν τους χοχλιούς, το δενδρολίβανο και το ξύδι πριν τους μπουμπουρίσουν, ενώ στη δεύτερη ομάδα των εργαζομένων που βοηθούσαν κι αυτοί στην παρασκευή των ξεχωριστών μεζέδων, ανέθεσε να τυλίξουν και να τηγανίσουν τα ξακουστά σαρικοπιτάκια του! Ο Ανδρέας Διακοδημήτρης του διάσημου Βολιώτικου «Μεζέν», στο διπλανό πάγκο με τους επίδοξους μαγείρους της ΜΙΝΕΡΒΑ, έφτιαξε λαχταριστές μπουκιές ελληνικής γραβιέρας περίτεχνα παναρισμένες και σερβιρισμένες με μαρμελάδα μύρτιλο.
Η Άρια Πούλιου του «Μυροβόλος» στο Μεταξουργείο και η chef Μάγδα Γκοντόση, μοίρασαν κι αυτές τα υλικά και συνταγές τους και ζήτησαν από του ανθρώπους της ΜΙΝΕΡΒΑ να μαγειρέψουν μαζί τους.
Το αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς ήταν εξαιρετικό και τα πιάτα που ετοιμάστηκαν δοκιμάστηκαν επί τόπου από τους …επίδοξους chef!
Και επειδή η ΜΙΝΕΡΒΑ ξέρει να παράγει «γεύσεις που αξίζει να μοιράζεσαι», οι εργαζόμενοι επέλεξαν να μοιραστούν τις γευστικές δημιουργίες τους με τους φιλοξενούμενους στον Δημοτικό Οίκο Ευγηρίας του Σχηματαρίου, εγκαινιάζοντας την έναρξη της οικονομικής τους χρονιάς με δράσεις κοινωνικης προσφοράς, οι οποίες φαίνεται ότι θα συνεχιστούν και με άλλες σημαντικές συνεργασίες με κοινωνικό πρόσημο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης εγκαινιάστηκε και το νέο οξοποιείο της εταιρίας για το αγαπημένο ξίδι ΤΟΠ, το οποίο έχει τη δυνατότητα παραγωγής 3.000 τόνων ετησίως.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα