Οι Έλληνες επένδυσαν 8 δισ. για πλοία μέσα στην κρίση!
Οι Έλληνες επένδυσαν 8 δισ. για πλοία μέσα στην κρίση!
Περίπου 8 δισεκατομμύρια δολάρια έχουν επενδύσει οι Έλληνες εφοπλιστές
από τις αρχές του 2010 για αγορές πλοίων και παραγγελίες για
ναυπηγήσεις. Ειδικότερα το α’ εξάμηνο του 2010 δόθηκαν 117 νέες
παραγγελίες συνολικής αξίας 4,9 δισ. δολαρίων. Σύμφωνα με την ανάλυση του ναυλομεσιτικού ...
Περίπου 8 δισεκατομμύρια δολάρια έχουν επενδύσει οι Έλληνες εφοπλιστές από τις αρχές του 2010 για αγορές πλοίων και παραγγελίες για ναυπηγήσεις.
Ειδικότερα το α’ εξάμηνο του 2010 δόθηκαν 117 νέες παραγγελίες συνολικής αξίας 4,9 δισ. δολαρίων.
Σύμφωνα με την ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου G.Moundreas S.A. από αυτές 93 αφορούν φορτηγά πλοία, συνολικής χωρητικότητας 7,8 εκ. τόνων και αξίας 3,3 δισ. δολ, 22 αφορούν δεξαμενόπλοια, συνολικής χωρητικότητας 4 εκ. τόνων και αξίας 1,5 δισ. δολ και δύο αφορούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 2.080 εμπορευματοκιβωτίων και αξίας 36 εκ. δολ.
Οι περισσότερες παραγγελίες έχουν δοθεί μακράν στην Ν.Κορέα, συνολικά 77 εκ των οποίων 57 φορτηγά, 18 δεξαμενόπλοια και δύο containerships. Η Κίνα περιορίστηκε στις 38 παραγγελίες εκ των οποίων 34 για φορτηγά και μόλις τέσσερις για δεξαμενόπλοια. Η Ιαπωνία έχασε έδαφος και πήρε μόλις δύο παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων από Έλληνες.
Όσον αφορά τις αγορές πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές το 2010 έχουν αγοράσει 156 πλοία αξίας 4,3 δισ. δολ. σε ένα σύνολο 683 που έχουν αλλάξει χέρια παγκοσμίως συνολικής 13,3 δισ.
Στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, οι ελληνικές επενδύσεις αγγίζουν 2 δισ. δολάρια ενώ για πλοία ξηρού φορτίου έχουν επενδύσει 1,5 δισ. δολάρια, ενώ διεθνώς η αξία των αγοραπωλησιών στο υγρό φορτίο υπολογίζεται στα 5,7 δισ. δολάρια.
Ειδικότερα το α’ εξάμηνο του 2010 δόθηκαν 117 νέες παραγγελίες συνολικής αξίας 4,9 δισ. δολαρίων.
Σύμφωνα με την ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου G.Moundreas S.A. από αυτές 93 αφορούν φορτηγά πλοία, συνολικής χωρητικότητας 7,8 εκ. τόνων και αξίας 3,3 δισ. δολ, 22 αφορούν δεξαμενόπλοια, συνολικής χωρητικότητας 4 εκ. τόνων και αξίας 1,5 δισ. δολ και δύο αφορούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 2.080 εμπορευματοκιβωτίων και αξίας 36 εκ. δολ.
Οι περισσότερες παραγγελίες έχουν δοθεί μακράν στην Ν.Κορέα, συνολικά 77 εκ των οποίων 57 φορτηγά, 18 δεξαμενόπλοια και δύο containerships. Η Κίνα περιορίστηκε στις 38 παραγγελίες εκ των οποίων 34 για φορτηγά και μόλις τέσσερις για δεξαμενόπλοια. Η Ιαπωνία έχασε έδαφος και πήρε μόλις δύο παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων από Έλληνες.
Όσον αφορά τις αγορές πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές το 2010 έχουν αγοράσει 156 πλοία αξίας 4,3 δισ. δολ. σε ένα σύνολο 683 που έχουν αλλάξει χέρια παγκοσμίως συνολικής 13,3 δισ.
Στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, οι ελληνικές επενδύσεις αγγίζουν 2 δισ. δολάρια ενώ για πλοία ξηρού φορτίου έχουν επενδύσει 1,5 δισ. δολάρια, ενώ διεθνώς η αξία των αγοραπωλησιών στο υγρό φορτίο υπολογίζεται στα 5,7 δισ. δολάρια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα