Οι εφοπλιστές αναζητούν ευκαιρίες σε φορτηγά- containerships

Οι εφοπλιστές αναζητούν ευκαιρίες σε φορτηγά- containerships

Χρυσές ευκαιρίες  μέσω της έγκαιρης τοποθέτησής τους στις παγκόσμιες αγορές αναζητούν οι Έλληνες εφοπλιστές. Οι τελευταίες κινήσεις δείχνουν ότι το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών μαγνητίζει ο τομέας των πλοίων μεταφοράς  εμπορευματοκιβωτίων, των γνωστών  ως containerships αλλά και στα φορτηγά ...

Οι εφοπλιστές αναζητούν ευκαιρίες σε φορτηγά- containerships
Χρυσές ευκαιρίες  μέσω της έγκαιρης τοποθέτησής τους στις παγκόσμιες αγορές αναζητούν οι Έλληνες εφοπλιστές.  

Οι τελευταίες κινήσεις δείχνουν ότι το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών μαγνητίζει ο τομέας των πλοίων μεταφοράς  εμπορευματοκιβωτίων, των γνωστών  ως containerships αλλά και στα φορτηγά.

Οι βελτιώσεις είναι αισθητές όχι όμως στον βαθμό  που θα προκαλέσουν αισιοδοξία για  το υπόλοιπο της χρονιάς αφού δεν  υπάρχουν «σταθερές» πάνω στις οποίες θα στηριχθούν τα οικονομικά επιτελεία  των ναυτιλιακών εταιρειών.

Σε πρόσφατο συνέδριο της Capital Link οι αναλυτές για τα εμπορευματοκιβώτια επεσήμαναν ότι ο κλάδος είχε μικρή βελτίωση, αλλά όχι στον ίδιο βαθμό με τους άλλους. Μέχρι στιγμής, τα μεγαλύτερα πλοία είναι αυτά που έχουν επωφεληθεί από την ανάκαμψη της αγοράς ενώ πολλά από αυτά τα επανέφεραν σε λειτουργία(recall from lay –up).  

Για το 2010, οι εμπειρογνώμονες του κλάδου αναμένουν τη χρήση του στόλου να φτάσει το 75-80% χωρίς σημαντικές βελτιώσεις των ναύλων και των αξιών ενεργητικού. Κοιτάζοντας μπροστά στο μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον, οι εμπειρογνώμονες τοποθετούν την ανάκαμψη για τα τέλη του 2011 ή το 2012.
Κλείσιμο

Είναι χαρακτηριστικό ότι  το 2009 οι Έλληνες αγόρασαν 10  πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ενώ το 2010 τους πρώτους πέντε μήνες έχουν αγοράσει ήδη 15 πλοία συνολικής αξίας 350 εκ. δολαρίων.


Φορτηγά πλοία

Όσο αφορά στη  ναυλαγορά ξηρού  φορτίου το 2009 το 2010 άρχισε να σημειώνεται  μια σταδιακή ανάκαμψη τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και τις αναπτυσσόμενες οικονομίες, όπως επισημαίνει η Capital Link.

Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του κλάδου, το εμπόριο  σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα  αναμένεται να παραμείνει ο καταλύτης  για τη ναυτιλία ξηρού χύδην φορτίου.

Στον τομέα  αυτόν  τα θεμέλια και ο βασικές  αρχές γενικά οδηγούν προς την  κατεύθυνση ότι υπάρχουν ελκυστικές ευκαιρίες για σωστά τοποθετημένους πλοιοκτήτες και φορείς, τόσο βραχυπρόθεσμα  όσο και μεσοπρόθεσμα.  

Ωστόσο, υπάρχει  και η αναγνώριση ότι θα παρουσιαστεί αστάθεια που τροφοδοτείται από μια σειρά αβεβαιοτήτων και την αλληλεπίδρασή τους, κάτι που πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά.

Στο εγγύς μέλλον, οι αναλυτές συμφωνούν ότι  η αγορά  ξηρού χύδην φορτίου θα παρουσιάσει  την πλέον ορατή ευκαιρία για σταθερά κέρδη και ταμειακή ροή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης