Εγνατία: «Στα κάγκελα» οι εργαζόμενοι - «Στα χαρτιά» ο διαγωνισμός

Εγνατία: «Στα κάγκελα» οι εργαζόμενοι - «Στα χαρτιά» ο διαγωνισμός

Μετά την ακύρωση του σημερινού διαγωνισμού, η δημοπρασία θα επαναληφθεί στις 8 Αυγούστου χωρίς όμως πολλές ελπίδες γιο το αποτέλεσμα

Ούτε βήμα πίσω δεν κάνουν οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό που συνεχίζουν να εμποδίζουν το σχέδιο ιδιωτικοποίησης, αναβάλλοντας για πολλοστή φορά, άλλη μια προγραμματισμένη δημοπρασία για την εγκατάσταση των διοδίων στους σταθμούς του Στρυμονικού και της Καβάλας. Μετά την ακύρωση του σημερινού διαγωνισμού, η δημοπρασία θα επαναληφθεί στις 8 Αυγούστου χωρίς όμως πολλές ελπίδες γιο το αποτέλεσμα, γεγονός που τινάζει στον αέρα το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας των δέκα σταθμών διοδίων, μέχρι τα τέλη του έτους.

Είναι πλέον σαφές ότι διαγωνισμός χωρίς διόδια δεν μπορεί να υπάρξει, όπως άλλωστε έχουν διαμηνύσει και όλοι οι υποψήφιοι, με αρμόδιες πηγές να υποστηρίζουν ότι έγιναν λανθασμένοι χειρισμοί και από το ΤΑΙΠΕΔ στο θέμα του σχεδιασμού και της ωρίμανσης της παραχώρησης. Το ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων εμφανίζεται να έχει «φορτωθεί» με ένα σωρό προαπαιτούμενα που ήταν υποχρεώσεις της εταιρείας (κυκλοφοριακές μελέτες, μελέτες ποιότητας οδοστρώματος), υποστηρίζοντας ότι εκτός από τις εσωτερικές αντιδράσεις της Εγνατίας, ο διαγωνισμός έχει κολλήσει και για ένα πρόσθετο λόγο. «Αυτό που μας έχει καθυστερήσει είναι μια τυπική διαδικασία λεκτικής ενσωμάτωσης μιας νέας κοινοτικής οδηγίας σχετικά με τους δημόσιους διαγωνισμούς. Η Εγνατία θα είναι ο πρώτος διαγωνισμός που θα βγει με τα νέα κοινοτικά δεδομένα και θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι όλα θα είναι διατυπωμένα όπως πρέπει. Όπως σας είπα, είναι ένα τυπικό ζήτημα το οποίο επεξεργάζονται οι νομικοί μας σύμβουλοι και σύντομα θα επιλυθεί» ανέφερε πρόσφατα η διοίκηση.

Πρόκειται για τη μισή αλήθεια, αφού εάν οι εργαζόμενοι δεν αποσύρουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις, ο διαγωνισμός θα συνεχίσει να μένει στα χαρτιά. Την Άνοιξη, οι υπουργοί Οικονομικών και Υποδομών κύριοι Τσακαλώτος και Σπίρτζης, υπέγραψαν την Κοινή Υπουργική Απόφαση που προβλέπει την λειτουργία των 38 σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό.

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

oikonomikwn_arthro

«Κλειδί» για το υπερπλεόνασμα που εξανεμίζεται ήδη, οι αυξήσεις φόρων, η εξαφάνιση των δημοσίων επενδύσεων, το δάνειο για τα ληξιπρόθεσμα και οι πληρωμές με το σταγονόμετρο από το δημόσιο 

1