Αγωνία για το Zenith στον Πειραιά
Αγωνία για το Zenith στον Πειραιά
Διασφαλίσεις για την ασφάλεια των επιβατών έχει ζητήσει η ναυλώτρια εταιρεία – Τι λένε τα συνδικάτα
Στο λιμάνι του Πειραιά έδεσε το πρωϊ το κρουαζιερόπλοιο Zenith χωρίς προβλήματα.
Η αποβίβαση και επιβίβαση των τουριστών γίνεται ομαλά και έχουν αποφευχθεί τα προβλήματα της τελευταίας φοράς με τους συνδικαλιστές να εμποδίζουν την επιστροφή των επιβατών στο πλοίο.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει να προσεγγίζει το λιμάνι του Πειραιά εάν πάρει διασφαλίσεις από την κυβέρνηση ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα που θα δυσκολεύουν τη απρόσκοπτη από-επιβίβαση των ταξιδιωτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυλώτρια εταιρεία έχει ζητήσει διαβεβαιώσεις από την ελληνική πλευρά για την ασφάλεια των επιβατών της. Τα ισπανικά κανάλια έπαιζαν πρώτη είδηση τον αποκλεισμό των επιβατών, οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν Ισπανοί.
Συνολικά, μέχρι τον Νοέμβριο ήταν προγραμματισμένες άλλες 29 προσεγγίσεις.
Σύμφωνα με την υφυπουργό Άντζελα Γκερέκου, στην περίπτωση που αποσυρθεί το κρουαζιερόπλοιο, η χώρα μας θα χάσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και πάρα πολλές θέσεις εργασίας.
Η αποβίβαση και επιβίβαση των τουριστών γίνεται ομαλά και έχουν αποφευχθεί τα προβλήματα της τελευταίας φοράς με τους συνδικαλιστές να εμποδίζουν την επιστροφή των επιβατών στο πλοίο.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει να προσεγγίζει το λιμάνι του Πειραιά εάν πάρει διασφαλίσεις από την κυβέρνηση ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα που θα δυσκολεύουν τη απρόσκοπτη από-επιβίβαση των ταξιδιωτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυλώτρια εταιρεία έχει ζητήσει διαβεβαιώσεις από την ελληνική πλευρά για την ασφάλεια των επιβατών της. Τα ισπανικά κανάλια έπαιζαν πρώτη είδηση τον αποκλεισμό των επιβατών, οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν Ισπανοί.
Συνολικά, μέχρι τον Νοέμβριο ήταν προγραμματισμένες άλλες 29 προσεγγίσεις.
Σύμφωνα με την υφυπουργό Άντζελα Γκερέκου, στην περίπτωση που αποσυρθεί το κρουαζιερόπλοιο, η χώρα μας θα χάσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και πάρα πολλές θέσεις εργασίας.
Από την πλευρά της, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με ανακοίνωσή της επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι «κατ’ αρχήν τα πλοία με κοινοτικές σημαίες δεν περιορίζονται στην εκτέλεση των ταξιδιών αυτών, με την προϋπόθεση ότι εφαρμόζουν και τις αντίστοιχες διατάξεις, που επιβάλλει το δίκαιο της σημαίας τους» και προσθέτει:
«Όταν όμως η μεν σημαία είναι κοινοτική και κατά συνέπεια υπάρχουν οι τυπικές προϋποθέσεις, στην πράξη όμως το πλοίο κατατάσσεται στην κατηγορία των πλοίων με σημαία ευκαιρίας αφού οι ισχύουσες σ’ αυτό συνθήκες (εργασιακές, ασφαλιστικές) παραπέμπουν καθαρά στην τελευταία περίπτωση, τότε δημιουργείται πρόβλημα.
Το πρόβλημα αυτό είναι ο γνωστός σε όλους αθέμιτος ανταγωνισμός έναντι άλλων πλοίων με Ελληνικές ή κοινοτικές σημαίες που πραγματοποιούν τα ίδια ταξίδια στον Ελλαδικό χώρο και ακολουθούν όσα υπαγορεύει το δίκαιο της σημαίας τους».
«Όταν όμως η μεν σημαία είναι κοινοτική και κατά συνέπεια υπάρχουν οι τυπικές προϋποθέσεις, στην πράξη όμως το πλοίο κατατάσσεται στην κατηγορία των πλοίων με σημαία ευκαιρίας αφού οι ισχύουσες σ’ αυτό συνθήκες (εργασιακές, ασφαλιστικές) παραπέμπουν καθαρά στην τελευταία περίπτωση, τότε δημιουργείται πρόβλημα.
Το πρόβλημα αυτό είναι ο γνωστός σε όλους αθέμιτος ανταγωνισμός έναντι άλλων πλοίων με Ελληνικές ή κοινοτικές σημαίες που πραγματοποιούν τα ίδια ταξίδια στον Ελλαδικό χώρο και ακολουθούν όσα υπαγορεύει το δίκαιο της σημαίας τους».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα