ΣΕΤΕ για κρουαζιέρα: «Κίνδυνος απώλειας εσόδων και διασυρμού της Ελλάδας»
ΣΕΤΕ για κρουαζιέρα: «Κίνδυνος απώλειας εσόδων και διασυρμού της Ελλάδας»
Επιστολή στους αρμόδιους υπουργούς έστειλε ο ΣΕΤΕ με την οποία επισημαίνει ότι εάν δεν αρθεί το cabotage για την κρουαζιέρα τότε θα σημειωθεί απώλεια εσόδων ενώ θα διασυρθεί η Ελλάδα. Επίσης, ο ΣΕΤΕ κάνει σκληρή κριτική στην Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Επιστολή στους αρμόδιους υπουργούς έστειλε ο ΣΕΤΕ με την οποία επισημαίνει ότι εάν δεν αρθεί το cabotage για την κρουαζιέρα τότε θα σημειωθεί απώλεια εσόδων ενώ θα διασυρθεί η Ελλάδα. Επίσης, ο ΣΕΤΕ κάνει σκληρή κριτική στην Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
«Στη σημερινή κρίσιμη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, δυο είναι τα κυρίαρχα ζητούμενα: πρώτον, η δημιουργία εσόδων για τη χώρα μας και δεύτερον, η αποκατάσταση του κύρους της στο εξωτερικό επισημαίνεται στην επιστολή:
«Γνωρίζετε όλοι το σοβαρό πρόβλημα του cabotage που στερεί από τη χώρα μας εκατομμύρια Ευρώ ετησίως και περιορίζει την αύξηση των θέσεων απασχόλησης. Το κρουαζιερόπλοιο ZENITH, κοινοτικής σημαίας – Μάλτας, χωρητικότητας 1.800 επιβατών, έχει προγραμματίσει, για το 2010, κάνοντας χρήση της ισχύουσας κοινοτικής νομοθεσίας , 33 εβδομαδιαίες κρουαζιέρες με λιμένα επιβίβασης και αποβίβασης τον Πειραιά.
Δηλαδή, περισσότεροι από 100.000 επιβάτες (Ισπανοί) και ένας κύκλος εργασιών και εσόδων για τη χώρα μας που αγγίζει τα 10 εκατ. Ευρώ και που αφορούν σε φόρους αεροδρομίου, φόρους λιμένων, εισόδους αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, ΦΠΑ διαφόρων αγορών, κλπ. Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Εταιρειών της RCI στην οποία ανήκει το ZENITH, απασχολεί 1.100 Έλληνες ναυτικούς».
Στη συνέχεια κάνει κατά μέτωπο επίθεση στην Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία:
«Το αναμενόμενο εισόδημα, αλλά προφανώς και η εικόνα της χώρας μας κινδυνεύουν από την παράνομη απαίτηση της ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) για πρόσθετη ναυτολόγηση 107 Ελλήνων ναυτικών στο συγκεκριμένο πλοίο. Απειλεί δε, στην περίπτωση μη ικανοποίησης, να αποτρέψει την επι/αποβίβαση των επιβατών (πατήστε εδώ για τη σχετική αλληλογραφία). Μετά από όλα αυτά, οι εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων εξετάζουν σοβαρά να διαγράψουν τον Πειραιά και να μεταφέρουν το σημείο επι/αποβίβασης στον μεν Μπάρι για την Αδριατική, στη δε Αττάλεια για την Ανατολική Μεσόγειο, με ότι αρνητικό αυτό σημαίνει για τη χώρα μας και καταλήγει:
«Η διαιώνιση της κυριαρχίας των συντεχνιακών μικροσυμφερόντων αναγκάζει τον ΣΕΤΕ να προσφύγει στα κοινοτικά όργανα όπου μια ακόμα καταδίκη για τη χώρα μας είναι κάτι παραπάνω από βεβαία.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας»
Η επιστολή εστάλει στους υπουργούς , Λ. Κατσέλη, Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, Μ. Χρυσοχοΐδη, Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Γ. Παπακωνσταντίνου, Υπουργό Οικονομικών, Π. Γερουλάνο, Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού και Α. Γκερέκου, Υφυπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού και κοινοποίηση στους Θ. Πάγκαλο, Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης
και Χ. Παμπούκη, Υπουργό Επικρατείας
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα