Αποκρατικοποιήσεις: Μετά τον ΟΛΠ... σειρά έχει ο ΟΛΘ
Αποκρατικοποιήσεις: Μετά τον ΟΛΠ... σειρά έχει ο ΟΛΘ
Η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για την αγορά του 67% της ΟΛΘ ΑΕ θα γίνει στις 24 Μαρτίου, όπως αποφάσισε στην τελευταία συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ
Μετά τον ΟΛΠ το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την ελληνική κυβέρνηση, όσον αφορά στην ιδιωτικοποίηση λιμανιών, είναι ο ΟΛΘ.
Η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για την αγορά του 67% της ΟΛΘ ΑΕ θα γίνει στις 24 Μαρτίου, όπως αποφάσισε στην τελευταία συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Οι εταιρείες που έχουν δείξει ενδιαφέρον είναι η ιαπωνικών συμφερόντων Mitsui & Co, η φιλιππινεζικο-αμερικανικών συμφερόντων International Container Terminal Services (ICTS), η P&O Steam Navigation Company - DP World (DPW) που είναι θυγατρική της Dubai Port και το σχήμα της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) όπου συμμετέχει στο σχήμα αυτό και ο Ιβάν Σαββίδης. Δεν δείχνει ενδιαφέρον πλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, η APM Terminals, θυγατρική της Maersk που αρχικώς έπαιζε δυνατά.
Το ύψος των επενδύσεων που πρέπει να κάνει η εταιρεία που θα πλειοδοτήσει παραμένει στα 180 εκατομμύρια ευρώ, με χρονικό ορίζοντα τα επτά έτη. Όμως μειώνονται οι στόχοι για την κίνηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στους όρους της τελικής τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης που αναρτήθηκε στο virtual data room του ΤΑΙΠΕΔ.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για την αγορά του 67% της ΟΛΘ ΑΕ θα γίνει στις 24 Μαρτίου, όπως αποφάσισε στην τελευταία συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Οι εταιρείες που έχουν δείξει ενδιαφέρον είναι η ιαπωνικών συμφερόντων Mitsui & Co, η φιλιππινεζικο-αμερικανικών συμφερόντων International Container Terminal Services (ICTS), η P&O Steam Navigation Company - DP World (DPW) που είναι θυγατρική της Dubai Port και το σχήμα της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) όπου συμμετέχει στο σχήμα αυτό και ο Ιβάν Σαββίδης. Δεν δείχνει ενδιαφέρον πλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, η APM Terminals, θυγατρική της Maersk που αρχικώς έπαιζε δυνατά.
Το ύψος των επενδύσεων που πρέπει να κάνει η εταιρεία που θα πλειοδοτήσει παραμένει στα 180 εκατομμύρια ευρώ, με χρονικό ορίζοντα τα επτά έτη. Όμως μειώνονται οι στόχοι για την κίνηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στους όρους της τελικής τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης που αναρτήθηκε στο virtual data room του ΤΑΙΠΕΔ.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα