Ν.Δ.: Να επανασυσταθεί, μαζί με το Λιμενικό, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας
Ν.Δ.: Να επανασυσταθεί, μαζί με το Λιμενικό, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας
Το θέμα της κατάργησης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ήταν το θέμα που μονοπώλησε τη συζήτηση στη συνάντηση του πρόεδρου της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά...
Το θέμα της κατάργησης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ήταν το θέμα που μονοπώλησε τη συζήτηση στη συνάντηση του πρόεδρου της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, το μεσημέρι, με το προεδρείο της ‘Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Καταρχήν, ο πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, παρουσία του βουλευτή Γιάννη Πλακιωτάκη υπεύθυνου για θέματα ναυτιλίας στη ΝΔ, υπογράμμισε στο προεδρείο της ΕΕΕ ότι παρακολουθεί τα θέματα της ναυτιλίας από κοντά αφού άπτονται και της ελληνική οικονομίας ενώ υπογράμμισε ότι θα έχει μεγαλύτερη ενημέρωση για τα θέματα της ευρύτερης ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Από την πλευρά τους οι Έλληνες εφοπλιστές εστίασαν στην κατάργηση του ΥΕΝ και στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα του ελληνικού εφοπλισμού και της ελληνικής ναυτιλίας.
«Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πέραν από τις υπηρεσίες που πρόσφερε με ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα, επάρκεια γνώσεων και εμπειρίας, έχει δημιουργήσει και ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς με τους ανθρώπους της ευρύτερης ναυτιλιακής και ναυτικής κοινότητας, ενώ έγινε και σύμβολο εθνικής ισχύος στα έργα της θάλασσας. Επομένως, πέρα από την πρακτική σημασία της αυτόνομης λειτουργίας του, υπάρχει και η ψυχολογική» ήταν η θέση των Ελλήνων εφοπλιστών.
Άλλωστε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Θ.Βενιάμης έχει ξεκαθαρίσει:
«Εμείς περιμένουμε και προσβλέπουμε πάντα, στο ενιαίο και δοκιμασμένο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Γιατί η ύπαρξη αυτόνομου διοικητικού φορέα επανδρωμένου με την επιστημονική γνώση και εμπειρία των 90 ετών του Λιμενικού Σώματος, δεν αφορά μόνο τον εφοπλιστή και τον ναυτικό» και συμπλήρωσε:
«Αφορά πρωτίστως το ίδιο το συμφέρον της χώρας. Η κρατική διοίκηση στην ιδιάζουσα περίπτωση της ναυτιλίας, είναι ο ισχυρός κρίκος που συνδέει το πλοίο με την οικονομία, το νηολόγιο, τον ναυτικό και ενισχύει το κύρος της πατρίδας μας διεθνώς.
Αντίθετα, το μοντέλο της γραφειοκρατίας της στεριάς, θεωρούμε ότι είναι τελείως ακατάλληλο και αντιπαραγωγικό για τα έργα της θάλασσας.
Θέλω να ελπίζω, ότι η πεποίθηση μας αυτή, θα γίνει σύντομα και πεποίθηση της πολιτείας στα πλαίσια συστηματικού, χωρίς προκαταλήψεις, διαλόγου και στη βάση πραγματικών δεδομένων και όχι θεωρητικών πειραματισμών καλοπροαίρετων ή μη, εισηγητών».
Καταρχήν, ο πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, παρουσία του βουλευτή Γιάννη Πλακιωτάκη υπεύθυνου για θέματα ναυτιλίας στη ΝΔ, υπογράμμισε στο προεδρείο της ΕΕΕ ότι παρακολουθεί τα θέματα της ναυτιλίας από κοντά αφού άπτονται και της ελληνική οικονομίας ενώ υπογράμμισε ότι θα έχει μεγαλύτερη ενημέρωση για τα θέματα της ευρύτερης ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Από την πλευρά τους οι Έλληνες εφοπλιστές εστίασαν στην κατάργηση του ΥΕΝ και στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα του ελληνικού εφοπλισμού και της ελληνικής ναυτιλίας.
«Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πέραν από τις υπηρεσίες που πρόσφερε με ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα, επάρκεια γνώσεων και εμπειρίας, έχει δημιουργήσει και ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς με τους ανθρώπους της ευρύτερης ναυτιλιακής και ναυτικής κοινότητας, ενώ έγινε και σύμβολο εθνικής ισχύος στα έργα της θάλασσας. Επομένως, πέρα από την πρακτική σημασία της αυτόνομης λειτουργίας του, υπάρχει και η ψυχολογική» ήταν η θέση των Ελλήνων εφοπλιστών.
Άλλωστε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Θ.Βενιάμης έχει ξεκαθαρίσει:
«Εμείς περιμένουμε και προσβλέπουμε πάντα, στο ενιαίο και δοκιμασμένο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Γιατί η ύπαρξη αυτόνομου διοικητικού φορέα επανδρωμένου με την επιστημονική γνώση και εμπειρία των 90 ετών του Λιμενικού Σώματος, δεν αφορά μόνο τον εφοπλιστή και τον ναυτικό» και συμπλήρωσε:
«Αφορά πρωτίστως το ίδιο το συμφέρον της χώρας. Η κρατική διοίκηση στην ιδιάζουσα περίπτωση της ναυτιλίας, είναι ο ισχυρός κρίκος που συνδέει το πλοίο με την οικονομία, το νηολόγιο, τον ναυτικό και ενισχύει το κύρος της πατρίδας μας διεθνώς.
Αντίθετα, το μοντέλο της γραφειοκρατίας της στεριάς, θεωρούμε ότι είναι τελείως ακατάλληλο και αντιπαραγωγικό για τα έργα της θάλασσας.
Θέλω να ελπίζω, ότι η πεποίθηση μας αυτή, θα γίνει σύντομα και πεποίθηση της πολιτείας στα πλαίσια συστηματικού, χωρίς προκαταλήψεις, διαλόγου και στη βάση πραγματικών δεδομένων και όχι θεωρητικών πειραματισμών καλοπροαίρετων ή μη, εισηγητών».
Ο αρμόδιος τομεάρχης Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, αμέσως μετά τη συνάντηση, δήλωσε ότι η ναυτιλία αποτελεί βασικό πυλώνα στην εθνική οικονομία της χώρας και πως η «δίχως τεκμηριωμένη μελέτη, αβασάνιστη τριχοτόμηση του πρώην ΥΕΝ έχει οδηγήσει σε εικόνα διάλυσης τη ναυτιλία».
Ο κ. Πλακιωτάκης ανέφερε ότι η επανασύσταση του ΥΕΝ σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα είναι, για τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά, η μόνη βιώσιμη λύση και κάλεσε την κυβέρνηση «να επανορθώσει αυτό το λάθος».
Ο κ. Πλακιωτάκης ανέφερε ότι η επανασύσταση του ΥΕΝ σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα είναι, για τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά, η μόνη βιώσιμη λύση και κάλεσε την κυβέρνηση «να επανορθώσει αυτό το λάθος».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα